<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ای جویبار جاری. . .

 طرح لبخند تو،

پایان پریشانی هاست. . .

 
                                          


آیینه ی نگاهت
پیوند صبح و ساحل
لبخند گاه گاهت
صبح ستاره باران



آن روز!
هرکسی از  اعزامش گفت.
بابا گیان گفت،من به مامان گفته بودم...برای بدرقه بیایین،برمی گردم خونه.
چوپان پرسید،جان من؟اگه دوس دخترت می آمد چی؟
لبخند زد.
چوپان گفت؛هااا.این یعنی روحیه |توووپ!
خنده اش گرفت.
خاله جان گفت،عین مامانت می خندی.

بگذریم،

به قول فاضل؛

من دهان باز نکردم که نرنجی از من

مثل زخمی که لب اش باز به لبخند نشد

     

     



  .

     

نظرات 4 + ارسال نظر
باشماق پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 09:00

چه خاطره هایی را زنده کردی
دلم برای آن روزهای پر احساس تنگ شد !
زمان سربازی ما را رزم شبانه بردند نزدیک چهل کیلومتری پیاده رفتیم و بر گشتیم
اتفاقا صبح به آن شب فکر می کردم
گفتم رزمنده های ما همین مقدار را طی می کردند تازه به سر خط می رسیدند تا حمله کنند
درود به روان پاکشان

ببخشید که دلتنگ تان نمودیم...
واحمدالله که روزهای پر احساسی را گذراندین..
و خیلی خیلی خوبه که اندیشه ورزی می کنید..
بله.درود بر روان پاکشان.
طفلی والدین شان.زن و فرزندان شان..

مهتاب چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 23:49 http://javanerooz.blogfa.com

اگر دوست داشتین دوست عزیز تبادل لینک کنیم خوشحال می شم
ممنون

قربان محبت شما عزیزم
با کمال میل بلامیسر

moradesvand57 چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 13:22 http://دیار بختیاری

بسیار زیبا چون پستای گذشته خسته نباشی

درود!
سپاس از حضور و نظر لطف شما

چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 12:19

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد