<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر،یک سکانس،یک مصاحبه !

 

    



 




پ،ن۱؛تصویر غرب گیلان،آش دوغ.

پ،ن۲؛سکانسى از سرو زیر آب

پ،ن۳؛ من این خانم(شهره بانو) رو خیلی خیلی دوست دارم.

نظرات 10 + ارسال نظر
moradesvand57 پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 14:00 http://دیار بختیاری

سلام وقتتون بخیر وباور کن فقط شکل پستتونو دیدم هوس اش دوغ کردم بعد رفتم ادامه مطلب دیدم اش دوغه خخخ طرز تهیش انقده اسونه فکر کنم شیر برنجو دیگه باید درست کرده باشین شبیه همدیگه درست میشن کمی مخلفاتشون فرق دارن

سلام بر شما.همه ایام شما بخیروخوشی.
بله.شیر برنج و شله زرد بلدم.شکر خدا خوب می پزم
اب و برنج رو با شعله ی کم می زارم بپزه.سه الی چهار ساعت بعد شیر به اش اصافه میکنم.دوساعت،باشیر،ریز جوش میخوره.بعد اینکه به کاسه منتقل شد.روش دارچین می پاچم.شکر رو وقت تناول .هرکسی دل ش خواست اضافه میکنه.
وحالا آش دوغ کجاش شبیه ی شیر برنجه آخه.حبوبات نداره؟انگار سبزی ام داره؟وانگار نعناع داغ...واین ها مهم اند ،که چه وقت افزوده شه.که آش ،آش جا افتاده ی خوش عطروبوعی باشه

باشماق پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 10:12

خدمت به پدر
من هر کسی را که می شناسم که به پدر خدمت کرده دست به سنگ بزند برایش طلا می شود
میگن دعای پدر در حق فرزند صد در صد جواب می دهد

بله.دعای پدر،دعای مادر،رضایت والدین زندگانی رو پرخیروبرکت میکنه
خداوند همه ی پدران و مادران رو به اتفاق عزیزانشان حفظ کنه

دادا کوچولو بود.بهش گفتم،من پیر شدم،منو نگه می داری?قدری فکر کرد،گفت،الان نمی تونم ام بهت بگم ،میتونم یا نمی تونم.ازخنده غش رفتم.
پرسید.چطوریه؟آدم هم می تونه زنش رو دوست داشته باشه؟هم مادرش رو؟
گفتم نمی دونم

باشماق پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 09:55

با درود
چه کلیپی از زندگانی عاشقانه
من تقریبا تمام مصاحبه ها را در شبکه ی افق نگاه میکردم
این یکی را ندیده بودم چقدر با احساس و خودمونی بود
بارها بغض و لبخند این بانوی پرسشگر را در برنامه ها دیده ام
الان ظاهرا برنامه اش سر آن مصاحبه قطع شده است
و اما اسرائیل
غده ی سرطانی است که باید محو شود
جنایاتش که زبانزد است
تنها پانصد دانشمند عراقی را در عراق از بین برد
اگه به جای نمایش دادن ماشین ها منفجر شده ی دانشمندان ایرانی در ترور اولین دانشمند مشت آهنین را می خوردند ترور های بعدی و بمباران مراکز اتمی ایران که تازه گی ها پیش آمد انجام نمی گرفت

درود بر شما
بله.خیلی خودمونی و صمیمیِ.ومن،بارها و بارها این مصاحبه رو نگاه کردم،یعنی هروقت دلتنگ تماشای این مصاحبه میشم،نگاه می کنم.
بله.سر اون بیانیه شون قطع شده،
راحل اسرائیل،
من از بیگانگان هرگز ننالم،که با ما آنچه کرد....
عزیزی صحبت میکرد،
مجروحین رو کنار شهدا گذاشتن،
بعد چهارتابولدزر،روشون خاک ریخت،
اجی میگه.آدم صارا،سگ،ببه،مادر نبه،آدم سگ تو حیاط باشه.مادرنشه.

سارا چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 22:55

قوربون دلت، خدا نکنه هیچ وقت بگیره مهربانم

زنده سلامت باشید عزیز دل امخودم قربون جان و دلتونعزیز دوست داشتنی

مهرداد چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 20:16

اتفاقا اگه جواب ندیم جنگ می‌شه.باید پاسخی بدیم که پشیمون کننده باشه...
اما بله جنگ اصلا چیز خوبی نیس،ساخته‌ها ویران می‌شه آدما می‌میرن اما وقتی به خاطر دفاع از میهنت باشه چاره‌ای نیست نمی‌شه نگاه کرد اونا خون ما رو بریزن و ما هیچ ما نگاه....

ما هیچ،ما نگاه...
ای شور ای قدیم
صبح
شوری ابعاد عید
ذاعقه را سایه کرد
عکس من افتاد در مساحت تقویم:
در خم آن کودکانه های مورب
روی سرازیری فراغت یک عید
داد زدم:
"به ،چه هوایی!"
در ریه هایم وضوح بال تمام پرنده گان جهان بود....

گفتگو چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 18:35 http://easa.blogfa.com

‏پاییز مثل آدمیه که تهِ دلش یه حرف مونده
ولی هیچ‌وقت به کسى که "باید" بگه، نمیگه...

سپاس از حضور شما

مهرداد چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 17:44

آره لعنت به جنگ،ولی وقتی تحمیل شد چه، باید دفاع کرد.

و بپرهیز از خون ها و ریختن خون ها به ناروا..،که چیزی چون ریختن خون،به ناحق_آدمی_را به کیفر نرساند و گناه بزرگ نگرداند و نعمت را نبرد و رشته عمر رانبرد ، و خداوند سبحان روز رستاخیز نخستین داوری که میان بندگان کند،در خونهایی باشد که از یکدیگر ریخته اند.پس حکومت خود را با ریختن خونی به حرام نیرومند مکن.که خون به حرام ریختن قدرت را به ناتوانی و سستی کشاند،بلکه دولت را از صاحب آن به دیگری بگرداند.
"امام علی ع خطاب به مالک اشتر"

مترسنج چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 17:42 http://dar300metri.blogsky.com

برای صلح و ارامش، همیشه باید اماده جنگ بود.

وان جنحوا للسلم فا جنح لها و توکل علی الله(انفال،۶۰)

"مسالمت و صلح را از آنگاه که موجب سستی در اسلام نگردد،از جنگ سودمندتر یافتم"
#حضرت امیر المونین علیه السلام

moradesvand57 چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 16:41 http://دیار بختیاری

سلام عصر بارانیتون بخیر خوبین . به به چای هیزمی و غذای هیزمی البته چه خوب میشد اش دوغ باشه البته نمیدونم شما اش دوغو چی میگین

سلام بر شما.همه اوقات شما بخیروخوشی.
والا ما آش دوغ بلد نیستیم.فقط تصویر آش دوغ رو تا حالا دیدیم.غرب گیلان ،تالش ،گویا آش دوغ درست میکنند.متاسفانه نمی دونم؟چطور تهیه میشه.

مهرداد چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 16:37

خیلی دلم می‌خواد به اسراییل یه درس درست و حسابی می‌دادیم
تا کی آخه دانشمندای ما رو باید شهید کنه

لعنت به جنگ.لعنت ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد