<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

من تو زندگیم. . .


                                          

نظرات 4 + ارسال نظر
سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 16:59

درود!

Sabireh سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 11:51

....

عزیز دلام

باشماق سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 10:18

درود بر شما
مردها اکثرا از این امر مستثنی هستند
زنها معمولا نداشته ها بیشتر از داشته می بینند
اتاق انتظار
بدون مشتری
پدر یک مسواک. داشت دقیقا هشت سال ازش استفاده کرد
یادم نیست که دندانی کشید و یا پر کرد !

درود بر شما
بله.متاسفانه.
و جالب اینجاست.دختر خانومی که خونه ی باباش.به سختی گذراند.چرا؟!
به قول روانشناس ها.عقده های کودکی شونو میخوان جبران کنند.وخب.به قول قدیمی ها.طفل رو از طفولیت باید آموخت.مرد از سر چه حسابی؟.هرچه زن گفت خرید و خرید و خرید.والان که.خرج با برج همخونی نداره.شش مترو نیم زبان زن بلنده.
انگار دختر قوام السطنه بوده.وان هم به اش سخت نمی گزره.فقط سر سوزن.از بریز بپاش هاش کم شده.اینجوره
والبته .زندگی مردم.به من مربوط نیست.ولی خوب.قدری برام افاده ها می آمدو سعی داشت.رو اعصاب ام اسکی بره.
وآن وقت.جوابش رو نمی گفتم.
تو دل ام.
اسغفرالله ربی واتوب...
والبته.لازم به ذکره.نماز روزه شون قضا نمیشه .
و خیلی وقته،کاری به کارم نداره.
فقط چشم غره می زنه و
لبخند تحویل می گیره.
وخب.یکی دیگه رو باسوال و جوابش.ناراحت کرده.
یعنی میدونسته.۱۵ تومن خرج ماشین شون کردن.پرسیده چرا مبلمان نخریدین.وآن وقت.گفت.اوه
ندارین که بخرین...
بله.ازاین حرف های خاله زنکی.
به مامان گفتم.من اگه شوهر این خانم بودم.می فرستادمش خونه ی مامانش.گفت،اونم مهریه ی۵۰۰ سکه ایش رو اجرا میگذاشت و
من ام می اومدم ملاقاتت:))
من ام گفتم.به جان خودم.با همچین مهریه ای.هیچ وقت زن نمی گرفتم:))
گفت.آره. همه که مث تو عاقل نیستن.:))

به علت کرونا.
خانم دکتر نوبت دهی رو طوری تنظیم کردن که.مشتری ها.همدیگر رو نبینن.
عوضش.رفتم عکس بین دندونی بگیرم.جای سوزن انداختن نبود.وخدا بخیر کنه.امیدوارم ویروس جدید نگیرم
هشت سال
قدیمی ها.تغذیه شون مناسب بود.دندوناشون استحکام خوبی داشت.
الانه.بچه دندون درنیاورده.
دندونش پوسیده اس

روح پدر و مادر شاد

کوهنورد سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 07:06 http://1kouhnavard.blogsky.com

درود بر شما ممنون

درود ها و سپاس ها بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد