<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

خوشا تاسیانى،..


                                     

 

 حتی اگر بدانم فردا جهان متلاشی خواهد 

شد،

من باز هم

درخت سیبم را خواهم کاشت.


"مارتین لوترکینگ"



نظرات 9 + ارسال نظر
گیله مرد جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 22:52 http://www.guilemard.blogfa.com

بر ماسه‌ها نوشتم :

دریای هستی من

از عشق توست سرشار

این را به یاد بسپار


بر ماسه‌ها نوشتی :

ای همزبان دیرین

این آرزوی پاکیست

اما به باد بسپار


(( زنده یاد فریدون مشیری ))

خُلاصه ئی فریدونان خا از او دونیا بیان.اَمو کولاکت بگیرن.شومو چی چی گونین؟زاکون

تی دس درد نکنه برارجان

گیله مرد یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 02:20 http://www.guilemard.blogfa.com

بگذار سر به سینه من تا که بشنوی

آهنگ اشتیاق دلی دردمند را


شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق

آزار این رمیده سر در کمند را


بگذار سر به سینه من تا بگویمت

اندوه چیست، عشق کدامست، غم کجاست


بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان

عمریست در هوای تو از آشیان جداست


دلتنگم، آنچنان که اگر بینمت به کام

خواهم که جاودانه بنالم به دامنت


شاید که جاودانه بمانی کنار من

ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت


تو آسمان آبی آرام و روشنی

من چون کبوتری که پرم در هوای تو


یک شب وب ‌های تو را دانه چین کنم

با اشک شرم خویش بریزم به پای تو


بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح

بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب


بیمار خنده‌های توام، بیشتر بخند

خورشید آرزوی منی، گرم تر بتاب


(( زنده یاد فریدون فروغی ))

به به
درود ها و سپاس ها.گوله گیلِ مرد جان

ستار چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 17:49 https://oldjavoon.blogsky.com/

درود ها و سپاس ها.کاکو ستار برارم

کیهان چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 15:55

شادیتان همیشگی⚘

قربانت برارم

شادی چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 14:56 http://Shadi-shadi .blogsky.com



چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 13:15

سپاس

Sabireh چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 11:33

سلام عزیزم
ظهرتون بخیر
خیلی از اهنگ لذت بردم عالی بود
بانو دلمون انار خواست
دوستتون دارممم

سلام تی بلا میسر
قربانت؛ظهر شما هم بخیرو خوشی

قربان لطفت و محبتت

فدای دلت اون انار شیرین رو،چوپان همین دوهفته پیش.میون شاخه ها دید و چید.
نصفش رو خودش برداشت.نصف دیگه اش رو. بعد تست کردن.گفت شیرینِ.بخور.من حواسم رفت پی شکوفه ها.تومشت ام نگهه اش داشتم و
مردشریف سر رسید.با دیدن انار گفت،اون کجا بود؟!لاکن دوتا دونه.یاقوت از انار چیدم و
بقیه اش سهم مردشریف شد.که خورده نخورده.پسرش فریاد کشید.من ام انارمیخوام
عزیز دلین.عزیز دل امدوستتون دارم خیلییییییییییییی زیاد

مهرداد چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 09:53

گویش لکی هست

حالا ترجمه:

ساقی خودش نیست اما مستت می کند
خود را انگار همه کساند می کند

چیزی نمی گوید ،صدایی نمی زند
دین و ایمانت را می برد

نه پررو است نه شرم زده
این شیوه رفتارش خیلی قدرت مند است

با راه رفتنش رامت می کند
بدون گفتگو خامت میکند

وقتی دارد حرف می زند
انگار دارد مس را طلا کاری می کند

فکرش عمیق و بلند است
با عشق وجنون هم مرز است

دل را سوزاندن بازی اش است
کارچشمانش ناز کردن است

(این بیت آخر منشوریه کمی)

چمانش پر از آتش هوس است
در حالی دهانش پر از صدای بوسه است.

درود ها و سپاس ها بابت ترجمه و آیکن ها و وقتی که گذاشتین

باشماق چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 09:22

با درود
کلیپ دل انگیزی بود
فقط نتوانستم بخونم چی نوشته !
پ ن هم جالب بود
و نشان از علاقه به کار و زیبایی داشت
فکر کنم. همان دیگران کاشتند ما خو ردیم باشد

درود بر شما
من ام نتونستم بخونم.


این روزها.وقتی از کنار نهالستان ها رد میشیم.جوی هزار زمزمه در قلبم به جوشش میاد.
چی میشد؟مثلا تبعید شیم به نهالستانی.
بله.نشان از امید و علاقه و کار و ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد