<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پیشاپیش سال نوی شما مبارک!



نظرات 29 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 14:53

کاکو مبارکا باشه باز هم پیشاپیش تبریک می‌گم.

قربانت بلامیسردرپناه خداوند شادوسلامت باشید همیشه.نوروزو میلادتون مبارکا باشه پیشاپیش

مسافر پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 15:00

سال نوی شماهم مبارک باشه مهربون جان

اجازه خانم؟!خیلی ممنون و فدا مدای شما .و همه ایام تون نوروز و خجسته بلامیسر

کیهان چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 18:49 http://Mkihan.blogfa.com

ما که دلتنگ و نگرانت می شیم همیشه⚘⚘⚘⚘⚘♥️♥️♥️♥️

قربانت محبتتون خداوند را بابت وجودبامعرفت و عزیزتون حمدوسپاس.برارم⚘⚘⚘⚘⚘❤❤❤❤

باشماق چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 10:06

با درود
چه دندان. کشیدنی که یادگار ماند
نوه متولد ۲۹ خرداد ۹۱ است که برابر با ۲۷ رجب بود

درود بر شما
خوب.من شمسی و قمری رو قاطی کردم.
والان میدونم. عنصر خرداد ماهی هاهم،آتش است.

باشماق چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 08:55

با درود
گفت آخه دندان عقل را کی ترمیم می کنه
همسرم که دندان عقل کلا در نیاورده
بچه‌ها هم فکر میکنم همین طوری باشند
فردا تولد نوه.در ماه قمری است
میگم امسال دیگه باید روزه بگیری
می خندد

درود بر شما
بله،همراه دایی کوچیکه (مامان و مردشریف هم بودن.دکتر گفت.جلسه ی بعد هم .هرچقدردوست داری.همراه داشته باش.واینجورشدکه.خاله جان رو هم باخودم بردم.بعد دایی به اش گفت.به احتمال زیاد.جلسه ی بعدی.یه مینی بوس همراه داشته باشه!!والان.باسارا رفتم.جلسه ی قبل.تنها.)رفته بودیم دندانپزشکی.آقای دکتر سه تا از. دندون عقلای منو ترمیم کرد.(گفت یکی ام نهفته داری.)
چرا؟چون براشون تعریف کردم(باگریه البته.).که مامانم.واسه درمان تیروئیدش.رفته بودتهران.زن دایی بزرگه اومده بودمنزل ما.که ما. تنها نباشیم.
وآن وقت.یکی از دندون شیری ها ،لق و شُل ول بود.وپدر.گفته بود برگردم.میبرمت درمانگاه.
زن دایی گفت،بیا دندون تو بکشم.
گفتم نه.بابام گفته برگردم.میبرمت درمانگاه.
گفت کیُ دیدی واسه دندون شیری؟بره درمانگاه؟من.دندون شیریهای خواهربرادرامو خودم می کشم.دندونای خودمم.خودم کشیدم.
گفتم.نه.باباجی اومد.باهاش میرم .یه دقه ای می کشم.
روی ایوان ایستاده بودم.یکهویی و بی هوا.آمدو به ام حمله ور شد.وآن وقت منو چسبوند به دیوار ایوان.بادست چپ.سرم رو محکم نگه داشت.با دست راستش، لب هام رو ،تو دهنم فشار داد.چشم هام سیاهی رفت.دیگه چیزی یادم نمیاد.
که وقتی به هوش اومدم.
زن دایی گلوله گلوله اشک می ریخت و
پشت سرهم میگفت،غلط کردم...
وخوب.ازاین ماجرا به بعد.به شدت.ازدندون پزشکی وحشت دارم .
وخوب،شکرخدا آقای دکترو خانم دکتر.واسه کمرنگ کردن این خاطره.خیلی به ام کمک کردن.
خدا حفظشون کنه.

کلا خوش بحال همسر و بچه ها.که درد دندون عقل درآوردن رو /کشیدنش رو تجربه نکردم.
از فرق سرم.تا شانه ی چپ ام.درد میکنه و مثال نبض می زنه





تولد خانم خانومای گل.مبارکککک
درپناه خداوند شادو سلامت و موفق و عاقبت بخیرباشه

عروس کوچیکه ی ما هم اسفندماهیِ.همین زن دایی و عروس خانومش ام.اسفندماهی اند.
آقای برادرزاده و پدرجانمم.اسفندماهی اند.
ایشلا همیشه خوش باشند و
باشید
وخیلی ممنون از حضورتون.از دیدن نام شما خیلی خوشحال شدم.خیلی ممنون بابتش

donya سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 20:04

عااااااااااااااااااااااااااشقتم مهربونم

قوربون شما و مهرورزی هاتون ،دنیابانوی عزیزدلممنم همین طوررررررررررررررررررررررررر

دنیا سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 20:02

درود عالی نگری عزیزم

درود ها و سپاس ها بلامیسر

کله پوک سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 12:43

سلام
سال نوی شما هم پیشاپیش مبارک

سلام
خیلی ممنون.سال نوی شما هم ،توام خیروخوشی مبارک باشه

مهربانو دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 15:49 http://baranbahari52.blogsky.com/

زوده که عزززیزم

قربون شما برم مننننن

donya دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 15:28







⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘
⚘⚘

کیهان دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 13:10 http://Mkihan.blogfa.com

ایا همه چی روبراهه خاخور جان؟

قربان معرفتت برارم؛بله شکرخدا❤
خانم دکتر لطف کردن.یه وقتی گذاشتن و.یکی از دندون عقلای منو.که ۱۷ سال پیش.ترمیم شده بود کشیدن.یعنی همون جوری که تقلامیکردن گفتن،آخه کیو؟دیدی دندون عقلشو ترمیم کنه!؟

کیهان شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 08:53 http://Mkihan.blogfa.com

نگرانتانم....

مرسی عزیزبرارم⚘❤⚘

افق جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 09:44 http://ofogh1395.blogsky.com

آخ بهار واقعی کی میاد

آخ.مامان فندق جان.آخ

باشماق سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 09:08

با درود

ملال ابرها و آسمان بسته و اتاق سرد
تمام روزهای ماه را
فسرده می‌نماید و خراب می‌کند
و من به یادت ای دیار روشنی کنار این دریچه‌ها
دلم هوای آفتاب می‌کند.

درود بر شما
به به،
خوشا به آب و آسمان آبی ات
به کوه های سربلند
به دشتهای پر شقایقت،به دره های سایه دار
و مردمان سختکوش،توده کرده رنج روی رنج
زمین پیر پایه دار!
هوای توست درسرم


بچه ها.تو دوسالگی.شوق پریدن دارن.یعنی دوست دارن.برن روی مبل.صندلی.چهارپایه،از بالابلندی،با شوق بپرن پایین.
به گمانم به اش شوق پرواز میگن.وخوب.ما باخوانش سُروده های سیاوش خان همچون طفل دوساله.با شوق؛محو تماشایِ آسمان آبی و شوق پرنده ی در پرواز:می شویم..::...
خدایا امیرعلی خان و عزیزان عزیزش رو در پناه خودت همیشه سلامت نگهدار باش..

ستار دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 21:11

خاخور جان
چرا پست نمیزاری؟
الان این پستو زدی که تا بعد سال مرخصی بری؟

جان بی بلا.برار جان.
ها کاکوستارخیلی ام عالی می بود.به یک چند مرخصی .ترجیحا یکی از مجتمع های چابکسر.که یک طرفش کوهِ.یه طرفش دریاست.خودم رو دعوت و پذیرایی می کردم.والبته. چه بهتر.چوپان خوش سفر و خانومش ام باشند

کوهنورد دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 14:20 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام
ممنون پیشاپیش سال نو شما هم مبارک

سلام بر شما
قربان شما.خیلی ممنون و سپاسگزارم..،ان شاءالله سال پرخیرو برکت توام تن سلامتی باشه برای شما و عزیزان عزیز تان ...

کاکتوس یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 22:00

دلم برات تنگ شده

عزیزممممم.می دیل تی واسی لرزانه

کیهان یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 14:02 http://Mkihan.blogfa.com

درود بر خاخور جانمان

درود ها و سپاس هابر شما برارجان عزیزمان

باشماق یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 08:58

با سلام
مادر بزرگ زالو روی لپ اش می انداخت
زالو کاربرد درمانی دارد

سلام بر شما
یا خوا،زالو روی لپ.
فیزی تراپی روی لپ رو تجربه کردم...
سپاس از حضورتان

گیله مرد یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 02:08 http://www.guilemard.blogfa.com

سلام بر مادر باران عزیز و گرامی

سپاس از حضور سبز و همیشه گرم شما در کلبه درویشی گیله مرد ، چراغ خاموش ما رو به قدوم پر مهر و محبت خودتون روشن کردید بانو ، پوزش می خوام که دیر سر می زنم ، راستش اگه دقت کنید فاصله درج پست های من خیلی زیاده ، که نشان از کم اومدن من داره ، واسه همین یه وقت فکر نکنید به دیگران سر می زنم و به خاخور گلم سر نمی زنم اگه پیامی باشهاز سوی مخاطبی تأیید می کنم و جهت تشکر بهش سری می زنم ، مثل الان که خدمت رسیدم جهت عرض ادب و حاضری زدن.
ضمناً کلیپ زیبایی بود آدم غبطه میخوره وقتی می بینه در ممالک دیگه مرد و زن فارغ از هر طبقه اجتماعی و عقیده مذهبی در کنار هم تو یک کنسرت به دور از هر حاشیه به شادی و پایکوبی می پردازن ، سپاس از شما که این حال خوش رو به اشتراک گذاشتید.
مراقب سلامت خودتون و خانواده باشید ، بعد از نگاه حق می گم یا علی مدد...

سلام،
سلام بر شما گیله مرد عزیز و گرامی.خویشاوند عزیز و ارجمندم
خاخور شیمی مرام و معرفت قوربان بشه.بلامیسر.
خیلی خیلی خوش بامویی و مهرو صفا باوردی .گوله گیل مرد جان
شیمی قدم .هرزماتی کی تشریف باوردی.اَمی بالای سر.جا جیگا داره
به اتفاق همه عزیزان خوش و سلامت بمانی همیشه


ضمنا اقای گوله گیله مرد جان گل گفتی و گل گفتی ،حرف دیل ام را گفتی
ما امید واریم و
زنده باد امید و مهرو دوستی
ان شاءالله مردمان میهن مان.همچین روزی به خودشون ببینن

سپاس از تذکر تان بلامیسر.به روی چشم.درپناه الله باشید همیشه...

arash یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 00:20 http://mnevesht.blogsky.com

مرسی برای خاطراتی که زنده کردید با این آهنگ

قربان شما.مرسی که وقت گذاشتین و سپاس از حضور عزیز و گرامی تان

Sabireh شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 22:56

سلام بانوجانم
چه زوووود تبریک گفتین حس کردم فردا روز اول عیده
بس هوا عالی و بهاریه
سمت ما هوا خوبه و بهاری و کمی تا بسیاری همراه با گرد و غبار و باد و طوفاندر نتیجه هوا شده بهاری همراه با طوفان ضد حال واسه خراب کردن تمامی زحماتمان جهت خانه تکانی

باید ۶ روز دیگه بفکر سبزه گذاشتن بشیمهوای بهاری رو خیلییی دوس دارممم... اول فروردینم که تولد مامانمه

خدایا شکرت خودت مواظب همه عزیزانم و دوستانم باش علی الخصوص شما و عزیزانتون
پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم دوستتون دارممم

سلاااااام،
سلام به روی بهتر از ماهتووون
عزیزم
آره.خیلی زوده.ولی باورکنین اینجا نوروزِ.
بله.عاالی و بهاری و گنجشککان در
ایشالا باد و طوفان و گردغبار فروکش کنه و
به خونه تکونی تون بپردازیدبخیروخوشی سبزه ها سبز شن و سال ی پراز خیرو خوشی و برکت و امید باشه براتون...

به به.پس مامان گل تون اول فروردینی اندتولد شون خیلی خیلی مبارکا باشه

عزیز دلی ،صبیره بانوی گل دخترم
بینهایت بابت دعاها و حضور همیشه عزیزت ممنون و سپاسگزارم
خیلی دوستتون دارم و سال نوی شما هم خیلی خیلی مبارکا باشهتی بلامیسر
خدایا به اذن ت مواظب همه عزیزان وعزیزان عزیزشان باش خدایا صبیره جون و همه عزیزان عزیزش نیز همدرپناه ارحم الراحمینت حافظ و نگهدار باش
خدایا شکرت،الهی شکرت.

سینا شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 22:30 http://sinadal.blogsky.com

سال نوی شما هم مبارک
سالی پر از شادی رو برات آرزومندم بانوی مهربان!

قربانت ؛خیلی ممنون و سپاسگزارم آقای سینا گیان.
وهمچنین ئازیزه که م.سالی پراز خیروخوشی و شادی،برای شما و ئازیزان ئازیزتان آرزومندم..

باشماق شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 14:36

با سلام
وتن آخری آخر که وانت بار داد می زنه کاسه بشقاب و آبگرمکن کن می خریم جالب بود
در کرمانشاه هر فروشنده ژکان تن صدای مخصوص به خود دارد
وقتی میگه اوووو یعنی زالو فروش است
وقتی میگه باقلی پلو شوید فقط شوید دارد
همه ی آنها هم با الاغ می آمدند

سلام بر شما
ممنون از توجه ی تان
من وقتی ترک موتور پدرم سوار میشدم.گوش ام رو می چسباندم به پشت اش.صدای قلبش رو می شنیدم.وآن وقت.وقتی باهام حرف میزد.صداش رو.یا زیر لب چیزی زمزمه میکرد رو.از تو دلش می شنیدم.
حتی صدای وانت بارها و فروشنده های دورگرد رو.

میگن دیوار موش داره.موش ام گوش داره.وآن وقت.من گوش ام رو چسباندم به دیوار روبه کوچه.صدای کوچه رو شنیدم.بال بال یاکریم ها.پرستوها،هوهوی باد.
تق تق کفش فاطی.قام قامِ.موتور مش داوود.
خونه ی سیمین اینا.اون ور کوچه بود.همان لحظه جیغ کشید.زهره ترک شدم. پرنده ها پریدن.شوهرش گفت ،من از شما عذرخواهی میکنم.
فریاد کشید.برو گم شو. نمی خوام ببینمت

زالو؟! رو چکار میکنن؟!
زمین های کشاورزی ما.زالو نداره.اگر هم پیدا شه.میگن آب آورده.میگن اونقدر بارون باریده.باتلاق سرریز شده.زالوها رو باخودش کشونده آورده.وآن وقت سکینه داشت.همراه پانزده نفر.نشاء می کرد. جیغ که کشید. همه دوئیدن سمتش.زبونش بند آمده بود.به پاچه ی گِلیش اشاره کرد.گفت زالوی سیاهِ.توبکش.من بکش.همین جور کِش می آمدو.ول کن پاچه ی سکینه نبود.
بنده خدا ترس و تکان خورده بود.اجی به اش مومیایی خوراند.
چه خوب.بار الاغ.نعناع و پونه و گشنیز و جعفری و شوید وتربچه و پیاز..باشه.با مختصر نسیم؛ راه بی افته دنبال الاغِ بره.
باقلی پلو با شوید تازه.مرغ برشته وسُس زعفرونی

باشماق شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 14:26

با درود
سلامتی و سال پر احساس و خوشی را درکنار عزیزان داشته باشید
کلیپ با حالی بود پر از شادی و لطافت

درود بر شما
قربان شما برم.خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم وهمچنین شما و همه عزیزان

به این آدرس تشریف ببرید؛
https://www.namasha.com/v/NW14UxDc
ترجمه آهنگ رو درادامه اش می تونید بخونید.
بله.من اینجور شادی دسته جمعی رو دوست دارم.وامید وارم مردمان سرزمین مان هم،شاد و سلامت باشند همیشه ...

ستار شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 12:40 https://oldjavoon.blogsky.com/

خواستم برا پست پایینی کامنت بزارم
اما کامنت دونش قفل بود
اومدم اینجا بکامنتم
فلذا

خاخور این متن خیلی قشنگیده بید
منتها من بخوام شعری بکامنتم میشه مثل
پست از سربیکاری...بعد ضایعس
فلذای دوم قراااااا تر
پس بنابراین
صدق الله علی العظیم


خیلی خیلی خوش اومدی و صفا آوردی کاکو


"خاخور این متن خیلی قشنگیده بید"

همین

وخیلی خیلی ممنون از نظر لطف بسیارت.کاکو ستار عزیز

ستار شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 12:36 https://oldjavoon.blogsky.com/

سلیقه نازنین خاخور همیشه عالیه

فقط
دوروز غیبت داشتی آباجی

تی قوربان عزیز برارم
فقط.

مهرداد شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 11:10

کو تا عید کاکو
عجله نکن.

امروز به مانند ۹ فروردینِ کاکو.یعنی چهار روز دیگه سیزده بدره و
بعد تناول کاهوسکنجبین.باید هفتا سنگ.پرت کنیم توی رود جاری.سپس.سبزه گره بزنیم و چنجه بشکنیم و باقالی گلپرو سماق و سرکه تناول کنیم
لاکن تولد تان با تاخیر.خیلی خیلی مبارکا باشه

کو تاعید؛یادمه همین جمله رو دادای چارساله از من یاد گرفته بود.به سارای شش ساله گفت .
ایشان برگشت گفت:تو علقت نمی رسه.داداشِ قَشَندَم.همین فَلدا عیدِ

کیهان شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 10:21 http://Mkihan.blogfa.com

بهترینها را برایتان آرزو می کنم عزیز خاخور⚘⚘⚘⚘⚘

قربانت عزیز برارم⚘⚘⚘⚘
تن سلامت و دل خوش داشته باشی بلامیسر⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد