<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح

نظرات 4 + ارسال نظر
Pari شنبه 5 اسفند 1402 ساعت 11:17 http://Itstotime.blog.ir

سلام بانوجانم

سلام به روی بهتر از ماهِ تون،پری قشنگم

درود
همتباری عزیزم خوشحال می شوم کامنت شمارا داشته باشم واصلا زمان آن مهم نیست مهم خوانش داستان واحیانا انتقاد ویا راهنمایی لازم از شماست از شاملو یاد کردید از شاملو یاد می کنم ....

زندگی را ورق بزن
هر فصلش را خوب بخوان
با بهار برقص
با تابستان بچرخ
در پاییزش عاشقانه قدم بزن
با زمستانش بنشین
و چایت را به سلامتی
نفس کشیدنت بنوش
زندگی را باید زندگی کرد
آنطور که دلت می گوید
مبادا زندگی را دست نخورده
برای مرگ بگذاری
در کنار خانواده شاد باشید وخداوند دلتان را از شادی لبریز کند ....

درود و
سپاس از همه لطف و محبت بسیار تان ..همتباری عزیز و گرامی ام.آرزومند سلامتی و دلخوشی های بسیار برای شما و خانواده محترم تان هستم.
وخیلی ممنون و متشکرم.بابت دعا و شعر قشنگ

جسارتا
https://n-poems.blogsky.com/1393/09/15/post-1693/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A8%D8%B2%D9%86
لینک رو مطالعه کنید.

سلام سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 11:17

با درود
حالا این روح هست که شناور در فضای لایتناهی می باشد

از جمادی مردم و نامی شدم وز نما مردم ز حیوان سر زدم

مردم از حیوانی و آدم شدم پس چه ترسم کی ز مردن کم شدم

حمله دیگر بمیرم از بشر تا بر آرم از ملایک پر و سر

وز ملک هم بایدم جستن ز جو کل شی ء هالک الا وجهه

بار دیگر از ملک قربان شوم آنچ اندر وهم نآید آن شوم

" مولوی"

درود بر شما
بله.

داستان کوتاه منصور پنج‌شنبه 19 بهمن 1402 ساعت 19:47 http://Mansourgholizadeh89.blogfa.com

درود ....
مبعث رسول اکرم (ص) را به شما دوست گرامی تبریک عرض می کنم وبا داستان یک اتفاق باور نکردنی به روزم ومنتظر شما هستم موفق باشید.....

درود بر شما همتباریِ عزیز و
گرامی،خیلی ممنون و سپاسگزارم.سپاس از دعوت تان،وهمه ایام بر شما مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد