<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

 

نظرات 10 + ارسال نظر
میم! یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 22:01 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

دقت تون رو دوست داشتم توی این عکس... اگه کره رو نشونم نمی دادین عمرا میتونستم کفشا رو پیدا کنم!

کلافه...؟ ای بابا...حضرت باران ، شما که کلافه باشین دل ما هم می گیره...ایشالا هرچه زودتر هر چی که ذهنتون رو خراش میده ، برطرف شه...
احوال تون روبراه باشه ایشالا...
خستگی هاتون در
دل تون مصفا

مرسی از لطف تون.منم صداقت تون رو دوست داشتم‌.خیلی بامزه تعریف کردین......عمرا میتونستم کفشارو پیدا کنم!



خیلی خیلی ممنون .خیلی خیلی مرسی.خیلی خیلی مچکرم؛بابت دعاهای گرانبهای شما❤❤❤
دل دشمناتون بگیره ،دل تون شادو
لب تون دایم بخنده ❤❤❤
موفق و
سرافراز باشید همیشه،دکتر میم جانِ عزیز❤❤❤

رضا چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 11:57 http://rezacplus.blogsky.com

آدم بمیره هم تو اوج خوشبختی و پولداری بمیره!
تو همچین جایی!

ننه عیدت مبارک
کجایی

دوووووووور از جونت می گول وچه

ممنون؛عید شما هم مبارکککککک

ننه فدات.همین جام

پروفسور چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 10:28 http://otagham.blogsky.com

سلام
خوب هستین؟

قبلا آرزوی یه همچین جایی داشتم. ولی الان فقط اون تاب(یا نمیدونم اسمش چیه) رو میخوام، البته به علاوه ی سکوتش.
بچه که بودم انگار چسبیده بودم به تاب، البته از این تاب های معمولی که میزنن به چارچوب در.

سلام به روی ماهتون
الحمدالله.خوبم.ممنون از احوالپرسی تون.خیلی خوش آمدید پروفسور جانم
ازاون تاب ها هم خوبه.ولی من هربار سوار شدم حالم بد شد.یعنی درد وسرگیجه می گرفتم.ازاینا درست می کردیم.هم بالای بالکن.که اینجا بهش تَلار میگن.هم توی باغ.می بستیم به درخت.نیست درخته گردو بود.ازاون بالا شالاپی موچه ها می افتادن و
آنچنان گازی میگرفتن،که نگووو
خلاصه اینکه،
خیلی صفا آوردین

محجوبه یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 14:16 http://mahjoobehmousavi20.blogfa.com

بعد نومیدی بسی امیدهاست

از پس ظلمت، دو صد خورشیدهاست


مولوی

زنده باد امید
محجوبه بانوی محبوبم

قلب من بدون نقاب یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 12:25 http://daroneman.blog.ir

دلم خواست امتحانش کنم

سلام بر بانو باران
چطوری عزیز دل؟ خوش میگذره؟


سلام بر شما بانوی عزیز و
معطر احوالم

الحمدالله خوبم عزیزم.اگه اینجا باشم.خیلییییی خوش میگذره

ممنون از احوالپرسی و
حضور دوست داشتنی شما،عزیز دل انگیرم

مهرداد شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 23:10

لم بدی و کتاب بخونی
نوشیدنی هم برات بیارن
بعد بگن قبله عالم امر دیگری نیست.

اوه.کاکو گیان. لم داده نوشیدنی میل کردن
لم بدی و تنقلات بخوری و
به سقف خیره شی.
تنقلاتی مثالِ،آلبالو خشکه،آلو،برگه زردآلو.
توت خشکه و
نخود برشته.
البته دو آتیشه خوبه ها.ولی زمان لم دادن میپره تو حلق و
اوهوم اوهم،سُرفه ناک میشه آدم
بادوم و
پسته و
فندق؛تخمه ژاپنی وتخمه آفتاب گردن بشکنی و
بپاچی پاین .
بعد بگن قبله عالم به سلامت؟نوشیدنی میل دارین؟
بلی.لطفن یک فنجان آب انارِ نمک گلپری
همممم
انگار آرامبخش ترین نوشیدنی روی زمین و
میل کردی کاکو.اصن چشای آدم سنگین میشه و
مطالعه بمونه بعدِ قی لوله

کاکتوس شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 22:50

من در سرای تو شوری دگر دارم از شوق پیمانه
هرکس مرا بیند گوید که باز آمد آن مست و دیوانه
من آنچه گویندم همانم بیخبراز این و آنم در دیار تو
من جز حدیث آشنایی از کتاب دل نخوانم در کنار تو
تو زبان مرا میدانی حال مرا میجویی
#بانو مرضیه

به به
طیب الله انفاسکم کاکتوس جان❤
دارم گوش میکنم .چقدر بامزه میگه؛آن مست و
دیوانه..

کیهان شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 09:14 http://mkihan.blogfa.com

سومی خاخور؟
قربون اون دلت
می شه بگی چی شده؟
نگران می شم آخه

خدانکنه برارم❤
خدا حفظتون کنه.❤
هیچی.خاخورتون خل چلِ نازک نارنجیِ

کیهان شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 08:13 http://mkihan.blogfa.com

درود بر فرهیخته خاخور جانمان
امیدوارم که دلت باز شده باشه!! چی گفتم! دل باز؟خو بنظرم گفته بودی کمی تا قسمتی دل گرفته هستی.مقابل دل گرفته باید دل باز باهش دیگه؟!! نه؟
خوب امیدوارم که شادی و شعف وارد قلب نازنینت شده باشه ان هم فراوان.
خوشحالم که مرد شریف مشکلی ندهر و شم اهم هین یه موضوع باید کافی باشه که دلشاد باشی بقیه اش دیگر بماند. اینکه با مادر جان شوخی می کنی اینکه پدر جان سر به سرت می زاره اینکه هوا هنوز لطافت بهاری داره اینکه همه جا سر سبزه اینکه بچه ها امتخحان دارند اینکه ...........می بینی اینکه ها چقدر زیادند! پس دلیل برای شاد بودن فراوانه....
برای تان شادی روز افزون آرزو می کنم.آمین

درود بر فرهیخته برارِ عزیزو
بزرگوارم.جان تان سلامت و
دلتان شاد❤
ممنون از همه لطف ها و
دعاها و
مهرورزی های شما؛امیر کیهان برارم❤
بله.خوشی ها بسیارند و
من هم شاکر خداوند کریم❤
قضیه اینه که من دلم سخت گرفته اس...
خسته ام.خسته ی خواب آلود...
آدم خسته نای شاد بودن نداره.البته که نای متبسم بودن .چرا.به لطف حق.نای تبسم هست.خدایا شکرت❤
امیر؟به گمانم امروز اَجی جراحی چشم داشته باشن.به گمانم؟خوب اینا بهم بروز ندادن.خودم از پچ پچ عروس بزرگه و
مامان یه همچین چیزی شنیدیم.خدا سلامتی رو جایگزین کسالت همه عزیزان بکنه...❤
مرسی برای دعاهای گرانبهای شما❤باشی تا همیشه بلامی سر❤

میم! شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 02:16 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود بر حضرت باران مهربان

طاعات و عبادات تون قبول درگاه حق

احوالتون خوب هست ایشالا ؟ امیدوارم که روبراه باشین و عالییی

راجع به عکس:
چه خوش است کنج خلوت ، به فراغ دل نشستن...

ودرادامه ؛نه ملامت جوابی نه خجالت سوالی...

انگاری واسه خودمه دکتر جان
توذهنم می پرورانمش.چرا؟واسه خودمه؟بابت اون کُره.وکفشی که کنارشه.کُره که من عاشقشم...اون مدل کفش،پاشنه سه سانتش رو دارم.والبته بعضی خرت پرتهایی که دوست دارم دور ورم باشه.والبته اون ننوی لامذهب.احوالم؟می بینی که دکتر جان.خوووب.میزان.روبه راه تر از این مگه داریم؟عالی ترازاین احوال؟

سلام
سلام و
درودو
سپاس بیکران ،خدمت شما، مهربان تراز باران؛آقای دکتر میمِ عزیز و
بزرگوار
ممنون ؛طاعات وعبادات شماهم قبول درگاه حق تعالی
خیلی خیلی خوش آمدین و
صفا آوردین
الحمدالله خوبم دکتر جان.بله امیدوارم فشار خون مون به ارتفاع پست نرسه.واگه نرسه ونخواد که برسه.الحمدالله روبه راهم و
شکرخدا عالی ترمیشم.ولی خوب.شما باورنکن.چرا؟چون مشخصه که کلافه ام.خسته و
کلافه ودلتنگم...
بگزریم.
ایام به کام تون باشه و
سلامت و
شاد زی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد