<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 7 + ارسال نظر
مترسنج چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 23:49 http://dar300metri.blogsky.com/


کیهان چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 14:18 http://mkihan.blogfa.com

اینجا هم هوا خیییلی خنک شده دو سه روزه بیشتر از 45 درجه نشده

اوه پسر45 خنکنهههه.

beny20 سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 14:46 http://beny20.blogsky.com

نحوه نشستن ، و خنده هاش ،
مشخصه تیله باز حرفه ای هست ،
نگاه دستشم کن !
این از هموناس که جرزنی هم خیلی بلده

بله.خیلی حرفه ایِ و
به نظرم جرزنی هاش هم باید باحال و
تیزوبز باشه

نگاه دست هاش کردم.
حلال ناخن های مردونه اش ،
چال های انگشت هاش و
پشت دستِ آفتاب سوخته اش قشنگه.به نظرم دستش کار کرده اس.
والبته که مچ دستش هم خیلی قشنگ

donya سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 14:32 http://www.bloodorange94.blogfa.com

چشمان تو گل آفتابگردانند

به هر کجا که نگاه کنی...

خدا آنجاست.

"حسین پناهی


همیشه و
همه جا در امان خدا باشید

donya سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 14:26

من هم خیلییی دوستت دارم عزیزم

عزیز دلین و
من هم بیش از خیلی ،دوستت دارم عزیزِ جان و
دل

آقای غریبه سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 14:20

آخ آخ از متن پست بعد

آخ آخ
و خیره شدن به دور دست و
پُک کشدار....

کاکتوس سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 13:06

خواهری هم میگه اون ورا خیلی خنک شده
کولر خاموش کردن
هوا شمال هیچ وقت معلوم نمی کنه چه خبره
بعضی چیزا ته دلم ادم غش میاره
وای من عاشق تیلم
تو کیفم یکی دارم همرام
بعصی وقتا ارزوهامو بهش میگم
خیلی خوبن
گاهی تو دستم رو به نور میگیرم و هی میچرخونمش

خواهری درست میگن.خیلیییی خنک شده.باورکنین دم غروب لحاف پیچ تو پذیرایی نشستم
دیدیم اینجور نمیشه.بخاری روشن کردیم
بله.هوا شمال به قول چالرز پایدار نیس ،عوض میشه
تی غنج دیله فدا مدا

واااای
من یه گلدون تیله دارم.میارم می ریزم تو دامن چادر گل گلی و
باهاشون بازی میکنم.بعضی وقتا آب نبات می بینم شون.دوس دارم بزارم گوشه ی لپم
اماآقای عموزاده گفتن؛این تیله ها واسه بچه های زیر سه سال ممنوعه،متاسفانه هنو جزء بچه های زیر سه سالی.منم گفتم؛<-

چه قشنگ که بهشون از آرزوها تون گفتینمن بوس شون میکنم.وبعله.گاهی سمت نور می گیرم

مرسی از حضوردوست داشتنی تون
خدایا!
خیلی مرسی کاکتوس آفریدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد