<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!(لاجون_آذر۹۷)

نظرات 8 + ارسال نظر
صحرا یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 14:46

من همیشه فکر می کردم از آدم‌های سالخورده میشه کلی چیز یاد گرفت اما وقتی سر صحبت رو با چندتاشون باز کردم انگار تو یه دوره از زندگی شون موندند و باهاش پیر شدند. یعنی چیز زیادی دستگیرت نمیشه.

اکثرا سالخورده ها ،مثل خودم ،موافقن اینن که ،زندگی زیباست و
کجایی جوانی که یادت بخیرو
باید صبور بودو
خوشبختی ساخت و
دنیا هنوز خوشگلی هاشو داره و
فدای بلبل زبونی های نوه ی گلم ؛ صحرا خانم بلامی سر بشم

دیدین؟چقدر بامزه دسگیر تون شدا

مرسی از حضور تون و
خیلی دوستتون دارم

مهرداد جمعه 28 تیر 1398 ساعت 23:32

همیشه دوست دارم کنار پیرمردا بشینم
وبپرسم زندگی رو چه جور دیدین ؟
هیییییییییی

منم همین طور.چه پیرمردا،چه پیرزن ها.
وخیلی هم دلم میخواست برم کنار این پیرمرد بشینم و
باهاش گفتگو کنم.
والبته من این سوال شمارو قبل ترها پرسیدم .والبته اول حاشیه رفتم .یعنی مثال درخت، سوال شاخه بال دار پرسیدم و
سپس ها ،لحظه ی درست این سوالو پرسیدم و
الان شما فکر کن،دور ور ۷۳ سالمه و
این سوالو ازم پرسیدین و
منم خدمت تون عرض میکنم،هی روله گیانم،هییییی.مه نیش وژدانا نازانم از ده سی ئی زندگی چه بوشم؟له ئی پستی بلندی هاو
فرازو فروزهاش ؟نازانم چه بوشم روله گیانم ...بااین وجود؛والله زندگی فره خوشه ویست و
شیرین شمامه و
نونامه؛زور خوشِ!ئازیزه که م
آی زندگی
آی زندکی
مه نیش به قُربانِ چهره ی آبیِ آرام روشنت ...

هیییی روله گیانمفره خاس،۱۲۰ سال زنده سلامت بمانی بلامیسر

دالکه نون خِ؛هیییییکاکو گیان؟بامزه گفتم

ردِپا جمعه 28 تیر 1398 ساعت 20:54 http://http://radepa91.blogfa.com/

نیستی

و همین

برای ابری شدن بســــــــه....

ولی من ابری نیستم

طوفانیم....

.....❤
بسیار ممنون ❤

beny20 پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 09:37 http://beny20.blogsky.com

چهره نگرانی داره ،
ولی بدنش ریلکسه ..

کلن عکس‌ خوبی بود ،
خوشمان آمد

صندلی های دور استخر لاهیجان،مث تاب تاب عباسی و
نَنو می مون.ریلکسیتش بدین جهتِ.


وقتی رد نگاهش رو گرفتم. به دادا و
باباش رسیدم.رد اونا رو دنبال کردم،به اردک ها و
غاز های توی استخر رسیدم.

حالا نگرانی ایشان،
یابابت مشغله ی ذهنیِ وعمری که گذروندنِ،
یا نیم رخِ نگران ترِبابای دادا.
که ظاهراناظرو
تماشاگرِ.وخوب.این آقا درست تشخیص داده بود و
دنبال علت می گشت.(؟؟)
والبته شما هم ،خیلی اشاره ی عالی ای داشتین و
صد در صد درست تشخیص دادین؛سپاس بیکران

واما علتش؛
دوست داشتین آهنگِ "هرکه سودای تو دارد،نگرانِ تو،چه بیم از دگرانش" محمد رضا شجریان رو گوش کنید
بعدا برایتان خواهم گفت.

خلاصه اینکه
خیلی مرسی از حضور و
نظر شما

لبخند ماه پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 01:21 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلام عزیز
پیامم رو بلاگ اسکای خورد برای این پست...


خدا عزیزانت رو حفظ کنه.
پست حاج خانم عالی بود

سلام ناز
نوش جونش

خیلی ممنون.خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه
سپاس از حضور تان

بهامین چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 15:53 http://notbookman.blogsky.com

کاش زود پاییز می رسید


باید ازاین دالان وقانونی که خداوند برای فصول نوشته بگذریم و...به امید خدا ،به پاییز برسیم عزیز دل م
کاش رو ؟واوُ نون اضافه کنم؟یا الف و
نون؟که ان شاءالله خزانش رو ببینین؟نکنه؟پاییزشم درحد گدازه شدنه؟


بهمامین بانو

لبخند ماه سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 20:13 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

پیامم ارسال شد؟؟؟؟؟

اجازه خانم؟
کدام پیام؟عزیز دل؟❤

کاکتوس سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 17:58

چه عکس خوبی
پست پایینم خیلی خوب بود
مخصوصا کلام امام علی
جونت بی بلا
فقط مرغ و خروسه

مرسی کاکتوس جان

مخصصوصا کلام امام علی
دل و
جونت خوش خُرمبلامیسر



اصن زغوغای جهان فارقن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد