<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!(ریژاو)

نظرات 13 + ارسال نظر
... دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02 https://darrahgozarebad.blogsky.com/

سلام
دلم برای این تصویرها و نقش و نگارها تنگ شده بود. اینجا،چقدر احساس آدم بهاری میشه

سلام به روی بهتر از ماهتونخیلی خوش آمدیدو
صفا اوردین
حضور عزیز شما هم پرازعطر بوی بهارو
زنبوقِ

گیله مرد دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 23:03 http://guilemard.blogfa.com

می دیل هالو خوایه...
این آلوچه ها نوید خورشت آب آلوچه ( هالو اُیی قاتُق ) را می دهد.

تی دیل بگو،الان وقا هالو نیه،زدزالی کنی
بلی،
ما هالومسما می پزیم.توی قرمه سبزی می ریزیم.هالوآبِی،چاشنی باقلاقاتق درست میکنیم

مهرداد چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 12:48

قوره است.
لابد خیلی ترشه

آلوچه اس کاکو،آلوچه ای که،قد قوره ترشه

باشماق چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 08:17

من ریژواب را به اسم ریجاب می شناسم مسیرش بعد از گردنه پاتاق سمت سمت بود یک دریاچه ی کوچک برکه مانند داشت یک فیلم هم مرحوم فردین و مرحومه فروزان در آنجا بازی کردند که اسمش یادم نیست
روستایش بر عکس منطقه که گرمسیر است خیلی خنک است
روستای بزمیرآباد اگه اشتباه نکنم در آن منطقه بود

ریژاو نام کُردی ریجابِ.ولیکن از میان حروف الفبا،حروف"ژ"جزء حروفهاییِ که من خیلی دوست دارم.و کردها به خوشمزه ترین شکل ممکن،"ژِ"رو تلفظ میکنن.بدین جهتِ که،ریجاب رو ریژاو می شناسم.

متاسفانه من ام نام این فیلم رو نمی دونم.ولی میدونم یک فیلمی به نام "دالاهو"هست.که خانم فروزان بازی کردن.که این مرحومه انزلی چی بودن و،بعد ان قلاب ایران مانند.که منزل ایشان تصرف شدو..
خوب،این رفتارهاخیلی ناراحت کننده اس .و از مسلمانی بدورِ...
از امام باقر ع روایت هست،
کسی که یک وجب ،زمین دیگری را به ناحق بگیرد،روز قیامت آن یک وجب از هفت زمین بر گردن او افکنده می شود.

زمین رو تصرف کردن،اسمش رو مجهول المالک گذاشتن .الان آپارتمان چند طبقه ساختن.هرطبقه میلیارد بعد فروخته میشه.البته که سند منگوله ای داره!!!

بزآو شنیدم.بزمیرآباد نشنیدم.البته که شما درست می فرمایید.اطلاعات من کمِ....
وخیلی ممنون که وقت گذاشتین و
برامون نوشتین

باشماق چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 08:07

شک داشتم که آیا آلوچه هست
معمولا اینگونه آلوچه ها ی نارس طعم آنچنانی ندارد
چغاله ی بادام هم بازار اومده
بچه که بودیم بعضی وقتا آبگوشت آلوچه مادرمان بار می گذاشت

بله،درست می فرمایید.آلوچه های نارس طعم آنچنانی ندارن.اما فقط یک نوع آلوچه اس که،خیلی کم یابِ،که نارسش ام،خوش طعم و
پخته اس.این نوع آلوچه،به نام آلوچه ی امیری "است.امیر و میرِ آلوچه هاست وجدانن.هردونه آلوچه امیری،به مانند شکوفه اش،معطرِ.واگه آفتاب خور درخت خوب باشه،میوه هاش یک چیز عجیب غریبی میشه.به قول قدیمی ها دل نداری به بچه ات بدی.

کاش میشد به اون روزای بچگی برگشت ..

فرانک چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 01:10 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام علیک مادر باران خودم ، دلم تنگ شده بود برات ، شیمی احوال خوبیسته ؟ مرسی که بهم سر زدی عزیزم ، انشالا هر جا که عستی سالم و سلامت و دور از بدی ها و ناخدشی ها باشی

وعلیکم السلام گل دختر عزیزم
فدای دل تون بشمدل ب دل راه داره:
شیمی جانِ قُربان بشم،بله،می حال و احوال خئوبه،تی بلامیسر

فدامدای شما.خیلی خوشحال شدم،مجددن هستین و
خیلی ذوق کردم،از قسمت بروز شده ها،پیدا تون کردم
مرسی،ممنون بابت دعاهای گرانبهاتون

آران چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 00:32 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

ریژاو منطقه زیبایی مابین اسلام آباد و سرپل ذهاب است. غرب مناطق زیبایی دارد که واقعا دیدنی هستند.
شاد و سلامت باشید مهربان

بسیار ممنونمممم،شادو سلامت بمانید آران عزیزو
بزرگوار
بچه های سرپل ذهاب رو خیلی دوست دارم،. . .
امید که درصحت و سلامتی...ایام را بگذرانند...

آران چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 00:27 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

و من گره خواهم زد
چشم ها را با خورشید
دل ها را با عشق

سایه ها را با آب
شاخه ها را با باد
سبزه عمرتان گره خورده با شادیها ...

(( سیزده بدر در خانه میمانیم ))

به به،بسیار عالی.
درود و سپاس آران عزیز

((سیزده بدر در خانه میمانیم))
سلامت و
سرافراز و
شاد باشید همیشه. . .

پویا چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 00:13 https://imyou.blogsky.com/

طرف ما هنوز غنچه ندادن :)

چقدر جالب،شما کجا تشریف دارین،که درختاتون هنوز در خواب زمستانی اند
البته،ما هم باورمان نمیشود،بهارآمده باشد.انگار تقویم روی بهمن ماه ایست کرده.

پویا چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 00:11 https://imyou.blogsky.com/

طرف ما هنوز غنچه ندادن :)

جدی؟

حریم چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 00:05 http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام وصدها سلام داده ونداده
باد آمد وبوی عنبرآورد .بادام شکوفه برسر آورد
سال نورو خدمت بانو باران جان عزیزم تبریک میگم ان شا الله سالی پر ازخوبی وخوشی وسلامتی کنارخانواده محترم پیش رو داشته باشی .
امیدوارم تمام مردم کشورم سرحال وخوشحال وامیدوار باشند وبتونن برتمام این مشکلات وبیماریها فایق بیان .
امیدوارم اصل حال دلت خوب خوب باشه واین دوران عجیب وغریب قرنطینه رو بسلامتی بگذرونی .
غرض عرض ادب وتبریک سال نو بود واینکه اون آلوچه های تودل برو رو تنها تنها نخوری گرچه خیلی آلوچه دوس ندارم وبیشتر بچه زردآلو دوس دارم حتی به بادام هم علاقه ندارم همون چاقاله بادام چون تلخه والبته بماند که فقط تو حیاط منزلمون یه درخت زردآلو داریم که هر روز بهش سر میزنم مبادا سرمابزنه وازنعمت خوردن بچه هاش محرومم کنهسلام مارو به سبزه وبارون وهوای خوش ومطبوع شمال برسون وبه جای من چند تا نفس عمیق بکش .زنده وبرقرار باشی بانو جان

سلام
سلاممممممم،
سلام و صدها علیکم السلام خدمت شما حریم بانوی بهشتی

سلام از بنده اس عزیز دلم،
سلام ،سلام به روی بهتر از ماهتون
(خنده ام گرفت بانو.بچه بودیم،رفتین و اومدیم و،سلام گفتیم.دختر عمو بزرگه گفت،کوفت سلام.زن عمو ،اینو یه فص کتک نمی زنی؟مامان مونم حرف بچه جاری گوش کن،یه فص کتک مون زد.الان که ،هی سلام ،سلام گفتم. یاد اون قضیه افتادم)
خلاصه اینکه،سلام و عرض ارادت از بنده اس بانو جان،خیلی خوش امدید و صفا آوردین،بسیار ممنون از تبریک سال نو،همچنین دعاهای گرانبهایی که ،درحق من و خانواده کردین...سپاس بسیار

الهی آمین به همه ی دعاهای نابی که،درحق کشورو...آمین.
سپاس ویژه،بابت دعایی که درحق دل م کردین،خیلی مرسی بانو جان
سال نو
بهارنو
نوروز بر شما و خانواده محترم تان مبارک،سالی سرشار از خیرو برکت بهروزی برایتان آرزومندم

والا حیاط مون آلوچه نداره،این تصویر رو دادا از کانال برداشته.من ام بابت فاویسم،آلوچه خورنیستم .همین تصویرش رو بابت جوی بزاق دوس میدارموخداوند سبحان میداند که،چقدر درخت زردآلو دوست میدارم،وچقدر مشتاقم شکوفه اش رو از نزدیک ببینم وببوسم ،لطفا،خواهشا،شما از جانب ام،ببوسیدش
بچه زردآلو ها نووووووش جان تان،بانو جان
بزرگواری شما را به سبزه و بارون وهوای خوش و ...می رسانم و
به روی چشم،چندتا نفس عمیق ام،ازجانب شما می کشمجان و دل تان سلامت و
خوش،زنده سلامت و
سرافراز باشید عزیز جانم

خیلی مچکرم،ممنون از حضور عزیز شما،که بسی خوشحالمان کردین

صبیره سه‌شنبه 12 فروردین 1399 ساعت 23:09 http://Yebargesabz.blogsky.com

با این همه ناراحتی به اشتباه خودم خندیدم...
هم اسمو اشتباه نوشتم هم عکس آلوچه ها رو تشخیص ندادم
دوستتون دارمم.. امیدوارم همه سالم و سلامت باشید

عزیزم؛دلت شاد باشه و
تنت سلامت؛لب هات خندون
اشتباه تایپی ولپی هیچ اشکالی نداده

فدای تو بشم گلمن ام خیلی دوستتون دارم ...خیلی مراقب خودتون باشید ممنون از همه لطفت بلامیسر

صبیره سه‌شنبه 12 فروردین 1399 ساعت 22:14 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلاام بانوجانم
خوبین؟
ریواژ چیه؟
شبیه زرشکه این عکس

سلام به روی بهتر از ماهتون،جووونت سلامت و
دلت خوش؛ بلامیسر
خواب آلود و کلافه ام
ممنون از احوالپرسی تون عزیز دلم
ریژاو یکی از شهرهای استان کرمانشاهِ.این عکسِ آلوچه اس

مرسی از بوس راه دور تونوهمچنین حظور همیشه عزیزتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد