<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دیالوگ!

          

چند سالته؟!

_وقتی سر حال ام ۱۸ سال،وقتی خسته ام ۲۵ سال.. . 

الان چند سالته؟!

_ هزار سال...


#کوکو قبل از شانل/


نظرات 6 + ارسال نظر
snowgirl چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 21:19 http://snowgirl-snow.blogsky.com/

فک کنم الان بیشتر ادما ی دور و اطرافمون کم کم بالای دو هزار باشن . من حس میکنم ده هزار ساله تو این دنیا سرگردونم :|

لطفا خواهشا،همیشه ۱۸ ساله بمونید

باشماق چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 09:12

من ۳۲ سال

میگن. مردان بهشت هم سن من هستند !
چه اسب هایی
فکر کنم مردان قدیم به خاطر همین اسب سواری هیچ وقت دیسک نمی گرفتند

اوه.پسر

مادربزرگ میگفت؛اره.شما تو بهشت راه بیفتی ،حواریون پشت سرت صف می کشن
پدربزرگ میگفت،حسودی نکن زن



دوستی نوشت،یک دانه اسب،دوتا الاغ،یکی قاطر.درست نوشته؟
من فقط اسب رو می شناسم.فرق بین قاطر و الاغ رو نمی دونم

کیهان چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 09:11 http://Mkihan.blogfa.com

الان من سنم بیش از هزار ساله!!

نهههه.سن شما دوسال از هزارسال کم داره.

مهرداد چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 02:49

الان من خیلی خسته‌ام یعنی چند هزار سالمه؟؟

هزاسالته کاکو

سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 12:21

سپاس

moradesvand57 سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 08:42 http://دیار بختیاری

صبح شد، باز هم آهنگ خدا می آید
چه نسیم خنکی دل به صفا می آید …
به نخستین نفس بانگ خروس سحری
زنگ دروازه ی دنیا به صدا می آید
سلام صبح سه شنبه پاییزیتون بخیر و شادی [گل][گل]

الهی شکر!

سلام بر شما.سپاس از حضورتان.وهمه اوقات شما هم بخیر و شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد