<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

   


                                            

نظرات 8 + ارسال نظر
mostafa شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 11:42

روحم شاد شد
دلت شاد

قربانت
زنده سلامت باشید همیشه
دل شما هم شاد

کوهنورد جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 22:49 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام
باز شما از طبیعت نوشتین و من توی دلم یادی از گذشتگان کردم

سلام ها و درودها .

خداوند گذشتگان شما رو رحمت کنه و
آیندگان شونو سلامت و شاد نگهدار باشه

دلسوختگان جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 12:41 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست
محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست

از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت
که در این وصف، زبان دگری گویا نیست

بعد تو قول و غزل‌هاست جهان را اما
غزل توست که در قولی از آن ما نیست

تو چه رازی که به هر شیوه تو را می جویم
تازه می یابم و بازت اثری پیدا نیست

شب که آرام تر از پلک تو را می بندم
در دلم طاقت دیدار تو تا فردا نیست

این که پیوست به هر رود که دریا باشد
از تو گر موج نگیرد به خدا دریا نیست

من نه آنم که به توصیف خطا بنشینم
این تو هستی که سزاوار تو باز اینها نیست.


محمدعلی بهمنی

درود ها و سپاس ها

کوهنورد جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 05:28 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام
ما منتظر نوشتنون هستیما
متاسفانه چند روزه که چیزی نمینویسید

سلام بر شما
خیلی ممنون از محبت تون
ببخشید.فرصت نکردم.هی رفتم ولایت.هی برگشتم رشت.هی رفتم ولایت.هی برگشتم.باورکنین انگاری ولایت .آخر فروردین شده.جاده ها شلوغ.درختان پراز شکوفه و برگچههوا معطر و...اصن یک وضعی

مهرداد پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 17:04

اسم این ساز سِتار هستش

غم را در موسیقی جاری کرده بود

ها کاکو
من تارو سه تار خیلی دوس دارم.
بله.گاهی غم.بدون در زدن.یهو جاری میشه .وباید پناه برد.

باشماق پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 09:25

با درود
جالب بود ولی کاش صدای باد همراهش نبود
خواهر زاده سنتور می نوازد حرفه ای
اون یکی سه تار
برادر سنتور و سه تار
پسرش گیتار و ویلن
دختر و پسر گیتار خریدند
مادر نوه بچه که بود می خواند
زنگ مدرسه
بابا می زند
ننه می رقصد

درود بر شما
"کسی که با چشمانش باد را نبیند
چگونه می تواند
کوچ م را درک کند..." شیرکو بیکس"

نظر شما محترمِ.وبه نظرم.وزش باد.درست و بجا بود.

چه خوب!
سنتور.گیتار.ویلن که شاهکارِ.واصلا زندگی با موسیقی در جریانه.مثال این می مونه که.روح رو درجویبار زلال شستشو بدی
من برام سوال بود؟چطور؟قبل ان قلاب.بچه ها.خصوصا دختراتپل مپل نبودن؟بعد بابا گیان گفت.بچه ها رو .از مهد و دبستان.کلاس رقص می فرستادن.بله،ورزش =سلامتی

ستار چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 16:23 https://oldjavoon.blogsky.com/

چه صدای زیبایی داره این ساز

سلام خدمت خاخور خوش سلیقه

سلام بر شما کاکو ستار برارِ عزیز
قربان لطف و معرفت برارجان

کوهنورد چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 13:08 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام
بسیار عالی صدای سه تار دلنشین

سلام بر شما
خیلی ممنون از حضور و نظر لطف تان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد