<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

مردشریف!


نظرات 6 + ارسال نظر
گیله مرد دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 03:15 http://www.guilemard.blogfa.com

درود بر بانو "نفر تی تی"

نو شدن گاهشمار تاریخ ایران باستان بر شما بانوی گیلانی مصری تبار مبارک باد ، از جانب بنده شادباش سال جدید را خدمت فرعون اعظم جناب آمن هوتب اول ابلاغ بفرمایید. و از جانب بنده بر پیشانی ایشان ماچی بزنید

خدمت گزار معبد آمون
کاهن آنخ مائو

(( زندگی به شرط خنده ))






وای.از دس ئی کوته

درودها و سپاس های بیکران، بر شما کاهن آنخ مائوی بلامیسر.بابت تبریک گاهشمارو
ابلاغیه شادباش و
سفارش ماچی.بسیار بسیار ها ممنون و مچکرو
سپاسگزارم
خدایا گول گیله مرد هوای خیلی بدار

مدیرمرکز یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 18:11 http://dar300metri.blogsky.com


اعیادتون مبارک


خیلی ممنون .اعیاد شما هم خیییییلی مبارک

عذر میخوام بابت تاخیر درپاسخ❤

مهرداد شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 09:50

واقعا شریفه،

ها کاکو

archer جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 01:09 http://mnevesht.blogsky.com

کامنتها رو دیدم فهمیدم فقط من نیستم عصبانیم. و همه هم حرف حق. پایدار باشید.

بله،دیدن و فهمیدنه این همه حرف حق،باعث عصبانیت و ملول شدنه.وخوب.برادرزاده ی باهوش تون درک کرده این قضیه رو.وسلامت و پایدار باشندو
باشید

Sattar پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 17:09 https://oldjavoon.blogsky.com/

اگه منظور از مردشریف،جناب برادر هستن خدا حفظشون کنه
اگه منظور این آقا کوچولوعه
واقعا شریفه
چقدر پسربچه ها مظلومن
حالا با این اوصاف
ما که اینقدری بودیم
اونم نسل دهه ی کوفتی شصت
واقعا مظلوم بودیم.
۹ سالم بود.
یجایی توی شیراز،از این کیک ها میفروختن،بهش میگفتن کیک شکری
رفتم توی یک سینی قد پنجاه تومن خریدم.
بعد آوردم بفروشم دونه ای پنج تومن
بیست تا کیک کلا بود.
مثل کیک تخته ای،توی سینی برشش میدادن
روش آب شکر میریختن
هنوز دوتاش رو نفروخته بودم
مامور کمیته اومد لگد زد زیر سینی م
کیکها پخش زمین شد.
بغض کرده بودم
اما اشکم نمیومد
تا شب روم نشد خونه برم
بعدم دزدکی رفتم خونه
بابام هم کلی باهام دعوا کرد چرا دیر اومدم.
دیگه نرفتم کیک بفروشم.
لعنت بر مملکتی که حکومتش عوض بشه و یک عده گشنه گدا بیان سرکار
داخل ماشینم پر از آدامس و دستمال کاغذی و جوراب و گله همیشه
پشت چراغ قرمز،کنار خیابون
یه آقا کوچولو یا یک فرشته کوچولو
چیزی بفروشن
به اندازه پول نقد توی جیبم ازش میخرم.
من لگد به سینیم خورد و سرخورده شدم.
اینها نباید ضربه به ذهنشون بخوره
اما
هرجا ببینم مامور نیروی انتظامی،به زور یا ناحق خلافی کنه
تا مثل عقرب زهر خودمو بهش نریزم ولش نمیکنم.چه بصورت فیزیکی یا تماس با بازرسی یا استفاده از رابطه و آشنا ها...
تر و خشک باید بسوزن تا رفتارشون درست بشه.
ببخشید خاخور جان خیلی وراجی کردم.

منظورم،دومنظوره بود کاکو،
هم اینکه ،
وقتی داریم با مردشریف صحبت می کنیم.اینجوری خوابش می بره.:هم اینکه این مرد کوچک،شریف است و ..به قول مادرم.برو کارمیکن.مگو چیست کار.که سرمایه ی جاودانیست کاربود.

همچین صحنه ای رو،
من بچشم دیدم.خیابون مطهری بود.یک پسر.یک سینی توت فرنگی گذاشته بود.مامور/یا همان شرخر،آمدو لگد زد به سینی./پسر به گریه افتاد.چند تا خانوم درحال عبور بودن.که با دیدن همچین صحنه ای.به اتفاق مامور رو چسباندن به دیوار.پیرهن رو تنش،پاره کردن.بعد چند نفر رهگذرآقا.به اتفاق همان خانوم ها.کتکش زدن.
اون نیسان آبی؟واسه شهرداری هست؟بساط دست فروش ها رو می ریزن توش؟دونفر آمدن.اون مامور رو .کشون کشون.از زیر دست خانوم ها و آقایان رهگذر،کشوندن بیرون و...سوار نیسان شدن.دِ فرار.
من تو ماشین منتظر بودم.
وآن وقت دیدم.هرکسی هرچقدر .تو سینی پسر پول گذاشت رفت.

چه کار قشنگی میکنی کاکو،خدا بهت سلامتی و خیروبرکت ببخشه
بله.ترو خشک باید بسوزن...

اختیار داری برارجانفقط. بیشتر ب فکر خودت و خانم و گل پسرت باش.همین.

باشماق پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 15:43

با درود
این مرد شریف خواب آلود !
امروز خواستم اتوبوس سوار شم حرکت کرد به بدنه اتوبوس زدم ایستاد
گفت بپر بالا
گفتم نمیشه زانو ام درد می کنه
راننده همسن و سال خودم بود
گفتم پیری است دیگر
گفت به جهنم که پیر شدی !
گفتم الحق راست گفتی به جهنم که پیر شدیم
بعد ادامه داد یک ریال به رانندگان عیدی ندادند
هیچ کسی را هم وسط راه سوار نکرد
توی ترافیک یک زن خواست سوار بشه درر را. بست
خامنه گفت آقا ترا خدا بگذار سوار شم
دلم برایش سوخت مخصوصا از آن ترا به خدایش !

درود بر شما
بله،آدم با دیدنش،خواب آلودمیشه،..

انگار با دیدن تون،حسودیش شده وپاسخ بامزه ای رو گفته

سال به سال
اوضاع احوال حقوق و مزایا ،خصوصا شرکتی هابدتر میشه.
واینجورِ که ایشان به قدر حقوق دریافتی،ترمز می کنه و تو ترافیک هم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد