<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چه جوری برایت دلتنگی کنم؟


.

نظرات 6 + ارسال نظر
یوسف پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 08:26 http://www.aghghalaysy.blogfa.com

درود برشما
مادربزرگ من هم از کارها انجام میداد.
واسه خودش سرگرمی بودا

درود بر شما عزیز گرامی
خیلی خوش آمدید و صفا آوردین
به به.
بله.سر گرم زندگی ...زنده باد زندگی

مهرداد جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 22:17

ای کیوانو داره دوک می‌ریسه

ها کاکو

مهتاب جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 17:20 Http://javanerooz.blogfa.com

سلام ممنون از کامنتت عزیزم عکس خیلی زیبایی بود

سلام بر شما،قربان محبتتان عزیز دلسپاس از حضور عزیز و توجه ی شما

باشماق جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 17:10

سلام
چقدر من خاطره دارم از این نخ ریستن ها در شاه آباد غرب خانمها با همین شکل و شمایل دور هم می نشستند و گپ می زند و پشم می ریستند
******
آهنگ ملایم با ارکستر و صدای خواننده ی خانم که نمونه ی اینگونه صدا فقط دو نفر داشتند
یکی پری زنگنه بود
سیمین قدیری
بر وزن مهین قدیری
مهین قدری اگه آشنا نیست سرچ کن
عجوبه ی قرن !
*****
خوب عزا داری ها هم تموم شد امروز فردا دیگه چادرها که در گوسه و کنار بر پا بود یواش یواش جمع می شه
می رود تا اربعین
امسال دلم هوای اربعین دارد

سلام بر شما
شاه آباد غرب.اسلام آباد غرب.
من این خانم ها رو خیلی دوست دارم.خیلی..
پیرهن.سربند.اون جوراب زخیم.
یعنی ممکنه؟پدربزرگ.از شاه آباد آمده باشه؟
یعنی ممکنه؟مادربزرگ باباجی،یکی از همین خانم ها باشه
.....
این بار دومه.به ایشان اشاره داشتین.
چه دنیایِ ترس ناکی.
****
خدا برای همه ثواب بنویسه.
قبل کوید.قرار بود چوپان بره.
البته.یک ماه. برای کار.آن هم داوطلبانه.از طرف اداره.

شادی جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 13:09 http://Shadi-shadi .blogsky.com

خوش بحال کسانی که
هم زنجیر می زنند !!
و هم زنجیری از پای گرفتاری باز می کنند ..

هم سینه می زنند !!
و هم سینه ی دردمندی را از غم و آه نجات می دهند ..

هم اشک می ریزند !!
و هم اشک از چهره ی انسانی پاک می کنند ..

هم سفره می اندازند !!
هم نان از سفره کسی نمی برند ..

آنوقت با افتخار می گویند :

" یاحسین"

فدای شادی بانوی عزیز::

اسماعیل بابایی جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 08:24 http://www.fala.blogsky.com

عجب تصویری!
خیلی خوبه.



درود سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد