<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

مرجان،غزل،لاله،مونس،زیور،فروزنده و...

 

 من بودم یه طوطی. حالام باز منم و یه طوطی. اما دیگه نه اون طوطیه، نه من داش!

-دیالوگ!

خوب.داشتم توی ذهنم عرض می کردم؛

من باید ببینمت

زندگی خسته‌ام کرده است:

من باید ببینمت

زندگی خسته‌ام کرده است،

من باید ببینمت

زندگی خسته‌ام کرده است!


(سید علی صالحی)


به قول محمود خان دولت آبادی:


زندگانی رم کرده است.

هیهات! کجا می بایدش جست؟




نظرات 1 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 14 مرداد 1403 ساعت 08:01

با درود
داش آکل
فیلم خوبی بود از عشق و مردانگی
به‌روز وثوقی یک هنرپیشه ی بزرگ بود
مرجان
خدا رحمتش کند
بهر حال
روزگار بدی شده است

درود بر شما
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنهبه نظرم.منظور شما مرجانِ خواننده بود؟
آخه مرجان داش آکل=مری آپیکِ توی تصویر-ساکن آمریکاست.

بله...؛به امیدرسیدن روزگار خوب پناه و توکل به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد