<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 14 + ارسال نظر

باران خانم

سلام

من این پست رو الان دیدم. تسلیت می گم.

من شوک رو تجربه کردم و به همین دلیل درکتون میکنم چه احساس عجیب و حس بدی حکم فرماست

خیلی ناراحت شدم. خدا رحمت کنه

جانم
علیکم سلام بلامیسر

خیلی ممنونم.خدا رفتگان شمارو بیامرزهطول عمرباعزت به شماو
عزیزان تون عنایت کنه

ممنون.خیلی ممنون که درکمون می کنید
خیلی عزیزین.خدا حفظ تون کنه
مرسی از حضور تون.خدا اموات شمارو رحمت کنهسروسایه تونو زنده سلامت نگاه دارِ

صحرا چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 19:56

وبتون زیباست لینکتون کردم :))

سلام
خیلی خوش آمدیدو
خیلی ممنون از لطف تون❤:))

بهامین چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 09:08 http://notbookman.blogsky.com

سلام باران جانم
دلم‌تنگ‌شده واست
چه تصویر قشنگی

سلام عزیز دل❤م
جوونت سلامت و
دل❤ت خوش بلامیسر❤
دل ب دل راه داره ،فدای چشم هات بشم❤

لطف داری جانِ قُربان

مسعود چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 01:09

اصلا یادم رفت برا چی اومدم
خدا رحمتش کنه
شوکه شدم .
ایشالله خدا به شما و خانواده تون صبر بده
افسوس و صد افسوس

قُربانت آقا مسعود
خدا اموات تونو رحمت کنهوبه اذنش به شما وعزیزان تون سلامتی و
طول عمرباعزت عنایت کنه

بله، افسوس و....

نوشین سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 18:57 http://sharina.mihanblog.com

سلام عزیزم روحش شادخیلیم جوونه

سلام عزیزِ مهربانم
خیلی ممنون.روح همه ی درگذشتگان شاد
خدا پشت پناه همه ی جوونا باشه

کیهان سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 08:12 http://mkihan.blogfa.com

متاسفم جدن متاسفم.
بقای عمر بازماندگان باشه.....
بنظرم آبجی ...چطور بگم! بنظرم شاید نیاز باشه ..خوب شاید بگی این خرافه ها چیه اما اشکالی نداره بنظرم باید یه قربانی یا صدقه ای بدهید.خداوند همه شما ها را در پناه امن خودش محفوظ بدارد.آمین

مرسی برار جان❤
خدا رفتگان شمارو رحمت کنه❤
طول عمرباعزت داشته باشید بلامیسر❤

نظرشما خیلی هم متضاد خرافه است برار جان.منو یاد سوره ابراهیم،خصوصا آیه 7...❤
بعد فوت خاله بابا گیان قربانی کرد.دیشب که تو مسیر برگشت بودیم،محمدرضا(پسرِ دایی کوچیکه)همراه مون بود،راجب قربانی با باباگیان حرف زدن و
قرار براین است که قربانی کنند.

خیلی ممنون.خیلی مرسی برارجانخدا شمره ،شیمی عزیزان عزیز امره،زنده سلامت بدارهآمین

میم! دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 17:55 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود ، حضرت باران

آخ آخ آخ...از حمیدرضا...
خیلی تسلیت عرض میکنم...
خداوند رحمتش کنه...واقعا ، واقعا ، و واقعا دلم آتیش گرفت
و امیدوارم خدا به برادرش علیرضا صبر بده...

سلام و
درود بر شما دکترمیم جان

آخ...چنان داغ دل داغ دل دیده ایم...

خیلی ممنون دکتر جان.خیلی خیلی ممنونم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
درپناه خدا ❤به اتفاق عزیزان تون سلامت و
تندرستباشیدو
دل تون شاد باشه و
طول عمرباعزت داشته باشید

ان شاءالله..الهی آمینخدا به علیرضا صبر بسیار عنایت کنه

سلام بسیار شرمنده شدم دیر متوجه شدم روحش شاد مرا نیز در غم خود شریک بدانید...

سلام و
عرض ارادت .دشمن تون شرمنده باشه ،سرافراز باشید همیشه❤
خیلی ممنون و
مچکرم❤خداوند شمارو درکنار عزیزان حافظ و
نگهدار باشه❤وعزیزان شما رو رحمت کنه❤

با سلام...

با داستان حالا انتخاب با خود توست به روزم ومنتظر شما ممنونم...

سلام و
عرض ارادتبه روی چشم

مهرداد دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 09:46

سلام
هی کاکو خدا صبر بده به شما و خانواده مرحوم خاله.
چه اتفاق ناگواری
خدا خودش کمک کنه.

سلام کاکو
خیلی ممنونم.خدا شمارو به اتفاق عزیزان تون حافظ و
نگهدار باشه❤آمین
ان شاءالله...الهی آمین

کیهان دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 09:40 http://mkihan.blogfa.com

می شه حررف بزنی ببینم چی شده؟
خوابت میاد حسابی بگیر بخواب اصلن دو روز پشت سر هم بخواب.ولی بگو ببینم چی شده لا اقل بدونم من که کاری از دستم بر نمیاد لا اقل بدونم
عجیبه ها....
ده نکن اینکارها را با ما خواهر من

خاله کوچیکه نوبت جراحی داشت.این وسط _حمید_خواهر زاده اش فوت کرد.
همین.

کیهان دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 08:11 http://mkihan.blogfa.com

سلام آبجی
حالتون چطوره؟عجیبه دلشوره دارم و حس می کنم خدای ناکرده مشکلی چیزی پیش آمده .که البته امیدوارم اینطور نباشه.
خداوند شما ها را از شر بلایای ارضی و سماوی حفظ نماید.آمین
ما هم خوبیم و کماکان به زندگی و صد البته گاهی شیطنت مشغولیم! چه کنیم اگر کمی هیجان در زندگی وجود نداشته باشه زندگی کمی تا قسمتی یک نواخت و بی روح می شه.
دلمان برایتان تنگه و صد البته نگران.
شادی هیتان همیشگی و روز گار به کامتان.آمین

علیکم سلام برار جان❤
الحمدالله خوبم،ممنون از احوالپرسی شما❤همین طور دعایی که درحق مون کردین❤
والهی شکر
الهی شکر و
الهی شکر.❤شما و عزیزان تون،همیشه درپناه خداوند خوب باشین و
خوش.آمین

نمی دونم؟چه بگویم؟واقعا نمی دونم.هیچی به ذهنم نمی رسه.هیچی.دلم یه خواب عمیق میخواد.به گمانم خسته ام.خسته و خواب آلود.
ممنون.دل به دل راه داره❤

کاکتوس دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 07:24

روحش شاد


خیلی ممنونم.خدا اموات شمارو رحمت کنه❤
به اتفاق عزیزان ؛همیشه درپناه خدا باشید

Sabireh دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 00:20 http://Yebargesabz.blogsky.com

بانو جانم.. شوکه شدم..
تسلیت میگم و ناراحتم...
خدا رحمتشون کنه

خدا به شما و به علی جان و تمام عزیزانتون صبر بده

جان دلم...جانت سلامت عزیزم
فدای اشک هات بشم❤والا همه ی ما مثل شما شُوکه شدین .اصلا باورکردنی نیست.انگار داریم خواب می بینیم...
خیلی ممنونم،
خدا اموات شمارو رحمت کنه.شما رو به اتفاق عزیزان تون حافظ و
نگهدار باشه❤
الهی آمین...❤ممنون .خیلی ممنون بابت صبر...❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد