<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام باران خانم

حالتون چطوره؟ امیدوارم خوب باشید عزیز

تصویر بسیار زیبایی هست. من با اینکه در طول سال زیاد به روستا سفر می کنم اما تابحال اسب سوار نشدم!

دفعات بعدی حتما میخام اسب سوار شم.

چند نفری از اهل آبادی اسب دارند. بعضی از اسب ها خیلی تمیز هستند ولی بعضیشون خیلی بو می دند و مالک بهشون رسیدگی نمی کنه

من اون تمیزهارو میخام سوار بشم. میخام برم یاد بگیرم از دهاتی ها. من دهات رو خیلی دوست دارم و زیاد میرم.

راستی خوشحال میشم مطلب جدیدم رو بخونید

موفق تر باشید

سلام بر شما آقای حمید خانِ عزیز
ممنون از احوالپرسی شما.خوبم شکر خدا .ان شاءالله شما هم خوب و
خوش و سلامت باشید

ممنون از حضور و
نظرات همیشه زیبای شما
چه خوب که دهات رو دوست دارید و
زیاد میرید و
چه خوب که دهات تون اسب داره

ان شاءالله همیشه سوار بر اسب زندگی باشید

پدربزرگ یه همساده ای داشت،با اسب زمین شالیزار رو شخم میزد.من چون تماشای اسب رو دوست داشتم.می ایستادم و
دورا دور تماشا میکردم‌.آقای همسایه یه پیر مرد لاغر اندام بلند بالا بود.با صبر و حوصله با اسب رفتارمیکرد.انگار دو دوست و
همکار.بعد اینکه کارش تموم میشد،اسب رو می برد توی جوی کنار شالیزار،تمام گل و لای اسب رو می شست،وبعد با گونی خشکش میکرد ومی برد توی باغ پشت خونه اش ،هم چرا بکنه،هم تو آفتاب باشه.واین اسب،لای درختای سرسبز اردی بهشت،زیبا و باشکوه می چرید،تماشای یالش،که پخش هوا بود ،خیلی باشکوه بودبه قول مامانم،تو کار زندگی نداری؟نه.من کارو زندگی نداشتم،دوست داشتم ب ایستم و
تماشا کنم،اسبِ مشغول چرایِ در نسیم اردی بهشتی رو


با کمال میلبه روی چشم،عزیز گرامی


همچنین.سلامت و
موفق تر باشید همیشه

مهرداد پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 20:20

تصویر حال خوب کنی هستش

دوشنبه که داشتیم می رفتیم به اجی سر بزنیم.دورفک برفی نمایان بود.گفتم،ای کاش میتونستم برای مدتی پناهنده دال فک باشم.از هیچی و هیچی وهیجی...بیخبر از همه و...زندگی کنم.شما بهتر میدونید که ،پناه بردن به طبیعت ،چقدر آدم و به خدا نزدیک تر میکنهدلم یه مدت تنهایی میخوام.سکوت و
مطلق.
بله.این تصویر رو دادا از کانال کردستان بهم داد.تصویر خیلی خوبیه و
حالم بادیدنش خیلی خوب شد.

زور سپاس له حضور ئازیز شما

کیهان پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 14:07 http://Mkihan.blogfa.com

روز خوش
امیدوارم که خوب باشید
شادیتان ارزوست امین

همه اوقات شما خوش
مچکرم کیهان برارمشکر خدا خوبم.امیدوارم همه ی شما عزیزان شاد وخوب و
خوش باشید.آمین

بهامین پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 11:50 http://notbookman.blogsky.com

تلفیق آبی آسمون و با طبیعت طلایی ..
حس خوبی داره


خیلی مرسی از حضورعزیزو
دوست داشتنی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد