<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پس از 72 ساعت...

نظرات 15 + ارسال نظر
یه پری شنبه 1 مرداد 1401 ساعت 13:11 http://Mynbs.blogsky.com

خدا رو شکر بانو جانم که بهترین.. ولی بازم استراحت کنین و مراقب خودتون باشین عزیزم
ممنونم که هستین..
خدا رو شکر که پدر جانم بهترن..

فدای تو،گل دختر عزیز ونازنین ام
چشم

مهرداد جمعه 31 تیر 1401 ساعت 15:56

خدا رو شکر بهترین.
تب بیجار بود یا کرونا ؟
سلامت باشین همیشه ان‌شاءالله

خیلی ممنون از لطف تون؛سلامت بمانید همیشه ان شاءالله.

http://rahsagroup.com/Details.aspx?Type=%D8%B9%D9%84%D8%A7%D8%A6%D9%85%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%20(%D8%B9%D9%84%D8%A7%D8%A6%D9%85%20%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%20%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%20%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86)
ببین کاکو؛اکثر ارباب رجوع های بابا گیان.واسه کنسرت و گشت و گذار رفتن اونور آب .ما که واکسن نزدیم.سیستم ایمنی مونم که.از کارافتاده شد.فلضا تب بیجار.کرونا.سرماخوردگی= خانواده ویروسیان؛مثلا دکتر اینجا_وقتی متوجه ی شغل بابا گیان شد؛خیلی جدی گفت؛اوه.اوه.خوبه شهید نشدین شما.ومن.یاد شما افتادم

کیهان پنج‌شنبه 30 تیر 1401 ساعت 09:52 http://Mkihan.blogfa.com

❣⚘

سلامت باشی و بمانی برارم

یه پری چهارشنبه 29 تیر 1401 ساعت 21:27 http://Mynbs.blogsky.com

سلام عزیزم؟
حالتون بهتره؟

سلام بلامیسر:*
شنبه و سه شنبه حالم خیلی بد بود.شکر خدا امروز خوب ام.
فدای تو

مهرداد سه‌شنبه 28 تیر 1401 ساعت 09:12

این همه خواب‌آلویی و تنبلی نوبره والا

من از خداوند ممنون و سپاسگزارم که ،منو خواب آلود و تنبل و به قول شما و به قول اجی نوبری آفرید.
(یه لحظه فکر کردم،اجی بهتون گفته:)
والبته که،خدا را بابت برادر عزیز و گرامی ای همچون شما و امیرکیهان فروردین ماهی ممنون و سپاسگزار و شکورم

با سلام مجدد ، بی خبر بودم با خبر شدم والبته شرمنده که چرا اینقدر دیر با خبر شدم ، خواهان سلامتی شما ودیگر اعضا خانواده گرامی هستم ...

با سلام ها و درود و سپاس بیکران ؛دشمن تان شرمنده‌.سلامت و سرافراز باشید همیشه.
من هم برای شما و عزیزان عزیزتان سلامتی و دلخوشی آرزومندم...

درود فراوان ، عید سعید غدیر وانتخاب مولای متقیان امیر مومنان علی ابن ابی طالب (ع) را به تمامی شیعیان جهان تبریک وتهنیت می گویم چون انتخاب شخص نبود بلکه انتخاب عدالت بود . باشد در این روز و ایام سال با تمامی وجود عدالت را جشن بگیریم....

با سلام و درود فراوان ؛شرمنده شما همتباریِ عزیز و گرامی ام شدم و ...از شما عذرخواهی میکنم....و آرزومندم؛همیشه سلامت و شاد باشید و
همه ایام شما سعید و مبارک.

کیهان شنبه 25 تیر 1401 ساعت 09:48 http://Mkihan.blogfa.com

درود و نور بر شما؛امیر کیهان برارم

مهرداد چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت 16:38

خدا رو شکر بهبودی حاصل گشته
خدا اجر پرستاری هاتون رو بده

خیلی ممنون از شما و فهم و درک و شعور تان.

کیهان سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 16:20 http://Mkihan.blogfa.com

ما بجز دعا کردن و آرزوی نیک کار دیگری از دستمان برنمیاد
شرمنده خاخور جان
چرا باید اینطور باشه اخه؟
خدایا خاخور جانمان و اعوان و انصارشان را شفا عنایت فرما
آمیییییین

دشمن تان شرمنده برار جانم.والا اونی که باید شرمنده و سپاسگزار باشه. من ام برار جان.قربان لطف و محبت و معرفتتان؛عزیز براره که م
من و اعوان و انصارخیلی خیلی ممنون و سپاسگزار همه دعاهای خیر و نیک تان هستیم.
زنده سلامت و شاد باشی بلامیسر

والا :"چه بگویم نگفته هم پیداست..."

َAmir سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 07:29 https://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام ، پس از 72 ساعت چی شد؟

سلام ،برگشتیم به حالت روتین زندگی

باشماق یکشنبه 19 تیر 1401 ساعت 23:52

سلام ۷۲ عدد عجیبی است
۷۲ شهید کربلا
۷۲ شهید ۷ تیر
۷۲ پردیس بودا در اندونزی
قند عسل چند روز پیش تب داشت و کم اشتها شده بود
به کلینک کودکان مراجعه کردیم برایش آزمایش ادرار داد
حالا با چه مصیبتی نمونه گرفتند بماند
ولی دو روز بعد سرفه می زد آن هم از نوع خروسکی
بعد هم به من و همسر منتقل کرد
فکر کنم این بار دیگه کرونا RA6 گرفته ایم
خدا به خیر کند

سلام بر شما ۷۲ ساعت؛تب ولرز،سردرد، درد عضله به همراه تک سرفه و دردها وحشت ناک شکمی،خستگی و سرگیجه و،پرستاری که خودش نیازمند پرستار بود،بودم.
حالا از تب توهم بود و... شکر خدا؛دوستانی بهتر از پره ی گل.کنارم بودند.
دکتر نرفتیم.
چون ماشاء آله خودم دکتر شدم،
ولی چوپان بهمراه مامان،بابامُ دوبار دکتر بردن ،و هربار گفتند،جای سوزن انداختن نبود.کل رشت و حومه ،همین شکلیِ،واجماعا همین شرح حالشونه.من ام نای حاظر شدن و شلوغی مطب را نداشتم.گفتم تا آنجا که ممکنه،خود درمانی میکنم،اوضاع که خیط شد،به دایی کوچیکه خبر بدین ،دکتر بیاره بالاسرمون.
به لطف خدا.خوددرمانی جواب داد و
بنده مثال ازجنگ برگشته ها.خسته ی خسته ی خسته ام.
ان شاءالله که خدا بخیر میکنه و قند عسل و همه ی عزیزان سلامت و شاد و دلخوش باشید همیشه
جسارتا شما دکتر رفتین؟!اگه نرفتین حتما تشریف ببرید.شرح حال قند و عسلُ توصیف کنید و
سپس ها شرح حال خودتونو .اینکه کرونا ra6 نمی دونم.ولی میدونم علی برکت الله مسافر بدون ماسک آمده گیلان....
فرح خانم،عروس خان عموی مامانم، از کرج.تماس گرفته و به مامان گفته،میگن تو رشت یه تب ویروسی اومده .تموم مطب‌ ها پر مریضه.

همیشه همین بوده.بعد بند آمدن باران های این فصل از سال ،به یکباره دما بلامیره =بخار و تفت زمین=همین شرح حال.‌‌..حالا اینجایی که ما هستیم.از چهار جهت شالی زار اطراف مونه و...با وجود اینکه. تو باغ نرفتیم،در و پنجره ها بازِ=ممکنه تب بیجار گرفته باشیم؟!
چه دانم والا.ولی ناشکری نمی کنم،میدونم که خدا خیلی رحم کرد...شکر.الهی شکر..ولی اونقدر خسته و بی رمق و عصبی شدم.دل ام میخوادم برم یک جای دور.بیشتر از اصحاب کهف بخوابم.
لطفا ما رو از حال و احوال خودتون و قند و عسل بی‌خبر نگذارید.

یه پری یکشنبه 19 تیر 1401 ساعت 22:55 http://Mynbs.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبین؟
انشاالله که خیر باشه..

بانوجانم عید رو هم بهتون تبریک میگم

سلام به روی بهتر از ماهِ ت،صبیره بانوی عزیزدلم
قربان محبتت بلامیسر،شرمنده ام که هنوز نتونستم ایمیل هاتون پاسخ گو باشم...
شکر خدا بهتریم.نمی دونم چی شد که به یکباره تب و لرز و سردرد و..‌.
الان ما بهتریم.پدرم پنج روزِ که،فقط سِرم گرفته و چند قاشق عسل خورده.
عزیز دلی،خیلی ممنونم قشنگم.همه ایامتون عید و مبارک

مهرداد یکشنبه 19 تیر 1401 ساعت 17:41

72 ساعت خوابیده
فقط شهادت

72 ساعت پرستاری خودش و بقیه رو کرده.الان فقط میخواد تنها باشه.بی هیچ سروصدایی،بگیره بخوابه.

کیهان یکشنبه 19 تیر 1401 ساعت 17:27 http://Mkihan.blogfa.com

بتترین ها را برایتان ارزو می کنم

قربان عزیز برارجانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد