<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

جوى هزار زمزمه...

...

....

....

.....


من درد ها کشیده ام از دراز نای این شب بلند 

با این همه 

جهان و هرچه در اوست 

به کامِ  کلمهْ بازِ بى  چراغی چون من است.

من چکیده ی نور و 

عطر عیش و 

آوازِ ملایکم 

وطنم همین هواىِ نوشتن از شرحه ى نى است.

همین است که این سکوتِ بى باده 

بر بادم  داده است ،

ورنه علفزارِ اردى بهشت را 

کى  بى وزیدن  از سرمستِ بابونه دیده اید...

*سید على صالحى *

√جبران خلیل جبران؛آرزو کنید که، رنج بیش از حد مهربان بودن را تجربه کنید....باقی ماجرا.

√بیژن الهی؛مرا دفن سراشیبها کنید که تنها _نمی از باران به من رسد -اما سیلا به اش از سر گذرکند...

....

.....

+خانم مهندس (سیب  ؟سیبه گلابم :-*روزهای خوب) ؛اگر براین حوالی گذرکردی ؛خطی ،خبری ،نشانی،...؛تو اگه بامن قهری من که آشتی ام...  ؛همون برکه؛ مش حسن شماعی زاده دیگه ؛)

نظرات 1 + ارسال نظر
minla چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 15:08 http://minla.blogsky.com

چه عکس زیبایی از تصویر درختا توی برکه گرفتی. روحم تازه شد...


کی قهر کرده دخترجان. بگو با شیرینی خوشمزه و آبمیوه بیاریمش آشتی و اگه نیامد هم بقیه اش با من

کیف میکنم؛روحم تازه میشه؛شما ریز بینه تیز بین هستین
وبلاگ شون حذفیده شده!آخرین دفعه ای که رفته بودم وبلاگشون از بیمارستان و شغل جدید شون نوشته بودن واینکه یه دختر جوان و بیماری....جدا حالم بد شد.فشارم افتاد.دیگه نرفتم وبلاگش؛چون جرات نداشتم!طاقت نداشتم بخونم...
ایمیل زدم براشون...فعلا خبری نیست. هرکجا هست خدایا به سلامت دارش
و ممنون بابت شیرینی و....آشتی کنان و..دل مهرورزتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد