<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عمو چارلز و باقی ماجرا

                                            

ادامه مطلب ...

هوای هم اکنون رشت:)


پ.ن؛

کاکتوس جان فرمودن اینستا دارین سرچ بزنین"مهرداد مهدی"یه آقاییِ تو کار موسیقی.خوب ،من اینستا ندارم.ولی گفتم؛سرچ زدن و

کلیپ رشت رو تماشا کردم....

خلاصه اینکه؛

با تشکر فراوان از کاکتوس جان❤دوست داشتین،سرچ بزنین و

تماشاکنید؛رشتِ مست شیدا مونو؛)

با پیرهنی از جنس بهار؛پادرکفش های امرودو...


خانم معلم (لبخند ماه) پست گذاشتن،باعنوانِ"باغ گیلاس دلبر من"

ومن دلم یه کاسه  گیلاس خواست.هم بخورم،هم گوشواره درست کنم/:

بعد یادم اومد الان فصل گیلاس نیست.ولی آلبالو خشکه هست.رفتم ودوقاشق ریختم تو چاله و...همین جور مزه مزه میکردم.یادم اومد ،جایی خونده بودم؛

یکی هم بود

که با دامنی از جنس بهار

پا در کفش های گیلاس گذاشت


تو دلم گفتم؟

خوب؟چه عیبی داره؟بنویسیم؟

یکی هم هست

با پیرهنی ازجنس بهار

پادر کفش های امرود و

هالی می گذارد...

هووم؟

چه عیبی دارد?هان؟بهعد به خودم گفتم،به قول سعدی علیه رحمه؛شکل امرود تو گویی که بشیرینی و لطف/کوزه ای چند نبات است معلق بر بار...

یکی گفت،کدام واژه؟گفتم"معلق".یعنی از زمین به هوا جستن و

چرخ خوردن؛وعطر خوش شنفتن:)

هالی همون آلوچه است.یعنی یکی با پیرهنی از جنس بهار/پادرگفش های گلابی و

آلوچه می گذارد:)

چرا؟آخه گیلان  گیلاس جواب نمیده.امرود وهالی ،چرا.خیلی خوب جواب میده،یعنی خیلی خوب شکوفه و بار میده :)