<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

پ.ن؛

آبشارِ "ریژاو"یا"پیران"در روستای ژالکه  در شهرستانِ "سرپل ذهاب" واقع شده است.

#راستش ،داشتم ترانه ی کردی گوش می کردم،که جناب ناظری خوانندن؛هی چه مانم ریژاو!

دیگه چیزی نشنیدم.وتکرار کردم؛هى چه مانم ریژاو؟


ادامه مطلب ...

شکوفه ها و_شو ناجه هان...

 ناجه دارم،ناجه دارم کی؛به تمام شیمی ناجه یان فارسید.... 


آرزو دارم،آرزو دارم که؛به تمام آرزوهاتون برسن...آمین❤

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!



ان الله فالق الحب والنوی.....همانا خداوند شکافنده دانه و

هسته است...{انعام_آیه 95}


عنوان ندارد!


آه

شاید بالا 

آبی ی آبی باشی،

اما دل از تو تنگ می شود....

ادامه مطلب ...