<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.


'زندگی یک هدیه است،

عشق دومی  و درک سومین.'


#مارج_پیرسی




_یه ظرب المثل سوئدی میگه؛

کمتر بترسید،بیشتر امیدوار باشید.کمتر بخورید،بیشتر بجوید.کمتر آه بکشید،بیشتر نفس بکشید.کمتر متنفر باشید،بیشتر عشق بورزید....وبعد خواهید دید همه چیزهای خوب از آنِ شما خواهد بود.

قبلا عرض کردم،امورات زندگی با قناعت/و قطع طمع از زندگی دیگران...:عاشقونه می چرخه.

راجب گفتگوی عاشقونه ام عرض کردم؛"نشود فاش کسی آنچه میان من و توست....."

ویک روایت از حضرت امیرالمونین که;"خوش ترین زندگی را کسی دارد،که خداوند سبحان قناعت را ارزانیش داده.."

پشت بندش هم نوشته بودم؛"حریص به جهانی گرسنه است و

قانع به نانی سیر..."

لاکن با این اوصاف،

 عشق،

تنها عشق!/امورات چرخون و

شکم سیر کنه.



یه چیز بامزه از نیچه بگم؟


"آدم فقط گوشش بدهکارسوالاتی است که جوابش را می داند."


برای سید علی صالحی


  دیر به دستت آوردیم

زود از دستت  نمی دهیم

چه کنم  من برای تو؟

من  در این  خارزار  خاموشی و

فراموشی

فقط  تو  را  دارم/داشتم

از  این  بستر ملعون  برخیز

ما  به  نگاه  تو  نیاز  داریم

ما  به  شکوفه های  لبخند  تو

شکفته  می شویم

لطفا

عجالتا

محض  رضای  خدا

برای  من 

از دور 

دستی  بتکان

"ری را"سراغ  تو  را  از  من  می گیرد.

من  در  زیر  گیوتین

در  انتظار شمارش  معکوس

دارم  به  تو  فکر میکنم.


ادامه مطلب ...

بدون شرح!

از حصار ممنوع عقل که گذشتم

چه ناهموار،چه دشوار

چه دلپذیر.

#عباس_ کیارستمی

. . .

"  زور سه فه رم  له  به ره

دوور ترینیان؛

سه فه ری گه یشتنمه 

به دلی کچیک"

ادامه مطلب ...

بگو زنده باد امید!

.



امید دارویی است که شفا نمی دهد؛اما درد را قابل تحمل می کند. . . 



 

ادامه مطلب ...

خوش به حال غنچه های نیمه باز


 آشکارا نهان کنم تا چند؟

دوست می دارمت به بانگ بلند. . .

ادامه مطلب ...

نازارانی خو بلامیسر!

 محبوب من !

دوست داشتن شما بی وقفه و لاینقطع است!


ادامه مطلب ...

همین.

.

.

ای دل اندر بند زلفش از پریشانی

منال

مرغ زیرک گر به دام افتد تحمل بایدش


. . .

 شعر تر از هر چیز

چشم های شماست. . .

 

#هایکو_امیر عباس_مهندس 

                      

سلام بر نور

 و هو القاهر فوق عباده...؛ و اوست که قهرو اقتدارش،

مافوق بندگانش است. . .



 .


19 مه 2018

        


بگذار که نزدیک ماه،

یک تنفس چوپانی،

همیشه درد کند،

ومن!

در هر شاهرگم،

عاشق باشم . . . 


#بیژن_الهى



خرم آن عاشق که آشوب دل و دینش تویی


 کاش می توانستم

صدای تو را بنویسم. . . 

ادامه مطلب ...

یک تصویر!

 زندگی !

زندگی رسم خوشایندی است

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ

پرشی دارد اندازه عشق!

زندگی. . .

ادامه مطلب ...

همین.


 ارسطو می گوید:

"عصبانی شدن آسان است؛همه می توانند عصبانی شوند،اما عصبانی شدن در برابر شخصِ مناسب،به میزانِ مناسب،در زمان مناسب،به دلیل مناسب و به روش مناسب-آسان نیست!"

بلامیسر!

چشم  گریان مرا حال بگفتم به طبیب 

گفت یک بار ببوس آن دهنِ خندان را 



خرداد ماهی های عزیزحلول ماه میلاد تون مبارک