<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

.



"اما نه آفتاب است و نه ماه

عصرگاهی غمگین است
و من این همه را جمع کرده ام
چون دلتنگ توام. . ‌."


#شمس_لنگرودی


من از سلاله ی درختانم. . .

 چرا توقف کنم،چرا؟


پرنده ها به سوی جانب آبی رفته اند





ادامه مطلب ...

به نام خداوند برنج( چلو)


برنج ما

نونی داشت

آجرش کردند 

ری کرد و

میلاد شد


 

ادامه مطلب ...

هفت رنگ لاله(_کوج لاله=ریز لاله؛لاله ریزه)

 

                   

             

                                       

                                       


چو آفتاب می

از مشرق پیاله برآید 

ز باغ عارض ساقی

هزار لاله بر آید


نسیم در سر گل بشکند کلاله سنبل
چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید

حکایت شب هجران نه آن حکایت حالیست
که شمه‌ای ز بیانش به صد رساله برآید

ز گرد خوان نگون فلک طمع نتوان داشت
که بی ملالت صد غصه یک نواله برآید

به سعی خود نتوان برد پی به گوهر مقصود
خیال باشد کاین کار بی حواله برآید

گرت چو نوح نبی صبر هست در غم طوفان
بلا بگردد و کام هزارساله برآید

نسیم زلف تو چون بگذرد به تربت حافظ
ز خاک کالبدش صد هزار لاله برآید


ادامه مطلب ...

حرف زیاده.

مثلا اینکه

دبیر علوم 

چقدر تو روحیه ی دادایِ من تاثیر گذاشت.ایضا زبان و ریاضی  و...مدید و معاون نیز هم.

ولی از میان مجموع دبیران 

حساب دبیر دینی،جدا شد.

ادامه مطلب ...

دیالوگ!


 لئون:

وقتی انتقام بگیری،می فهمی اصلاً خوب نیست.باور کن.بهتره فراموش کنی،..



 

ادامه مطلب ...

یک تصویر و یک ضرب المثل!


 ﺗﺎﻡ ﺑَﺰئه ﺷﺎلِکه با ﺗَﺮسِئن!



 

ادامه مطلب ...

آبان مبارک!

دل من

انار هزار دانه ای است

با توان سرخ عشقی 

در هر دانه

وقتی تو،

به من نگاه می کنی

یکی از دانه ها سرخ تر می شود. . .