<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

طاقت

   ....

                           


و رسالت من این خواهد بود

تا دو استکان چای داغ را

از میان دویست جنگ خونین

به سلامت بگذرانم

تا در شبی بارانی

آن ها را

با خدای خویش

چشم در چشم هم نوش کنیم...


.

.

.

*با هم ترانه ی پیشنهادی "دادا"رو بشنویم؟... .لطفا سمت پیوندها تشریف ببرید:اولین پیوند،"Love................"


پ.ن:بهم گفت ،حالا نوبت توعه ،یِ ترانه پیشنهاد بدی،که من ترانه ی  عنوان پست رو از البوم `خدا خواسته`خانم مهستی پیشنهاد گفتم و

دوست داشتین سرچ کنین و

بشتاوید و

اونجا که میگه:...بگذریم!*_*که چی میگه!


***

***



همین برای هفت پشت روئیدن گل کافی ست...

 


کتابی  که می خوانی ،نباید به جایِ تو؛بیندیشد.

باید تو را به اندیشیدن  وا دارد.


#مونتسکیو



*قدیم ها،هرزمان می خواستیم اندیشه ورزی کنیم،می رفتیم بالای درخت و

هرچقدر دلمون میخواست،اندیشه می نمودیم و

وقتی ام می اومدیم پایین،انقلاب اندیشه ورزی هامون صورت میگرفت/:

حالا این بید مجنون حیاط مون،شاخه بالهاش طوری شده که،هرجور محاسبه کردم،قدرت تحملش اوکیِ.لذا جون میده لای شاخه بالش اندیشه ورزی بنمایی:/

گفتم؛به چوپان بگم،یه نجار بیاره،لای بید یه اطاقک چوبی ،درحد برجک نگهبانی درست کنه/:

متبسم شد.که یعنی باشه.والان تو فکر وزن الوار و

میخ و

لولا و

شیروانی ام.که درخت؟قدرت تحمل چنین وزنی بر وی افزوده بشه رو داره ؟یا یه باد بیاد،

اجماعا ازاون بالا سقوط میکنیم کف باغچه/:


خلاصه اینکه:

.

تُ

یادت نیست.

ولی من خوب بیاد دارم

برای داشتنت

دلی را به دریا زدم

که از آب می ترسید....

#سید علی صالحی




بدون شرح!

                                                  

یک ذره وفا را به دو عالم نفروشیم!



به قول سعدی علیه رحمه ؛

یاران به سماع نای ونی جامه دران

ما دیده ،به جایی شیفته وشادان




با احترام ؛تقدیم شما عزیزانم:)

 


به رسم ادب

واز صمیم قلبم،

 بابت  حضور و

مرام و معرفت تون ،ازشما عزیزان❤م، تشکر و قدردانی میکنم.

خیلی مرسی که هستین؛شیمی جَنِ قُربان❤

دعا میکنم به اتفاق عزیزان تون؛روزگارتون بر مراد باشه.آسمان تون همیشه آبی آرام روشن باشه.قلب تون از هر غصه ای دور باشه.

جسم و روح تون سرچشمه و جاری باشه.سهم چشمان تون نوروز و بهاران باشه....


پ.ن؛

ببخشید که کامنت های ارزشمند شما عزیزان باتاخیر پاسخ و

تایید میشن.❤

یک پنجره!

 گاه تنهایی،

صورتش را به پس پنجره می چسبانید....

  ادامه مطلب ...