<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پس از هفتصد و سی روز


 

من نمی دونم با شما چیکار کنم،؟

واقعا نمی دونم

# دیالوگ

ادامه مطلب ...

کشف تو



سیاهی بود و ستاره ای


هستی بود و زمزمه ای


لب بود و نیایشی


من بود و تویی


نماز و محرابی



"سهراب سپهری"

بارون نرم و آهسته می باره و باد توی چشم هام اشک می نشونه ."  صدات خسته است . مهربون . قاطع و شجاع و دلتنگ."

بله؛عبور باید کرد . صدای باد می آید، عبور باید کرد. و من مسافرم ، ای بادهای همواره ! مرا به وسعت تشکیل برگ ها ببرید ...

خُب.

این از این.

جسارتا یه سوال؟:" آیا با فردی مثل خودت دوست خواهی‌شد؟"

_ (نظرات این پست تایید نمی شود ) با تشکر _لطفا واکنش تان را هم برایم بنویسید.

یعنی مثلا، با خوندن این سوال، 

و فکر کردن به فردی مثل خودت؟ که باهاش دوست شی. چه واکنشی داشتید؟!



پ.ن

عنوان از مش فریدونِ.


پ.ن

صبیره ی❤قشنگ و دوست داشتنی ام

امید وارم که حالت خوب باشه عزیزِ دل م

الهی همیشه سلامت و تندرست و شاد باشی بلامیسر:*❤


پ.ن

الانم همین جورِ.

از هر چیزی ناراحت شه،

می ره تو اتاق و دَرُ می بنده.

اونوقت سارا اَدای منو در میاره و

بلند بلند میگه:دادای من؟پسر که قهر نمی کنه!!"

بعد برمی گرده سمت ام و

ابروهاشُ میبره بالا و

میگه،هااا،خوب شد.حالا هِی ،لی لی ب لالاش بزار.

من که چیزی نمی گم .چون معتقدم رفتارش  خیلی ام طبیعی و 

مثل همیشه،پس از خلوت با خود ،خوش اخلاق بر می گرده...ولیکن فقط لبخند می زنم.

بعد ور ور،شروع میکنه و

یک نفس؛به زن دادا گیر میده.

اونوقت که می گم؛

خدایا؟ 

خودت به داد پسر مردم برس واقعا.




یعنی ممکنه؟آدم از اون دنیا هم؟ویدئو کال کنه؟

خب.تلفن رو که مطمئنم.

آخه چند بار، تلفنی با خاله جان صحبت کردم.

یا مثلا اون شبی که حمید غرق شده بود،

تلفن زنگ خورد،گفتم الو؟

شنیدم:الو ؟سلام خاله.

گفتم سلام !! تویی حمید ؟

گفت: آره خاله.

گفتم کجایی؟گفت به مردشریف بگو ناراحت نباشه،من پیش مامانمم.

خوشحال و راضی_گفتم خا باشه.مراقب خودت باش.

گفت،خا،خاله.

پ.ن

بشنویم.

دیالوگ!


  



_خدا داره مجازاتم می کنه؟ 

نه،رفیق!

اینطور فکر نمی کنم

خداوند کسی رو مجازات نمی کنه

باید اعتماد کنیم ،که کارش یه حکمتی داره....

خداوند رحیمِ

و بخشنده اس...

برنج و دوشاب


پ.ن



برنج (واویشته بَج)برشته+مغز گردو+ زیره سیاه+شیره ی انگور=برنجِ دوشاب.


این سی یه؟



من وانمود نمی‌کنم که ما همه پاسخ ها را در اختیار داریم ، ولی پرسش ها بدون شک ارزش فکر کردن را دارند. 



"آرتور سی کلارک"



پ.ن

بله دوست عزیز،منظورم از موبو نیوز= نقد و برسی گوشی ها بود،که یک ریز فک می زنه/:

در ستایش تفاوت ها . . .

 زندگیِ روز مره

آکنده از تغزل است.

کافی است چشم بگشاییم. . . 


 

ادامه مطلب ...