<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بله؛یک رومنس آرام...

.....

      

.....در دنیای تو ساعت چند است ؟

آقای صفی یزدانیان اولین ساخته ی فیلم بلندش ؛در دنیاى تو ساعت چند است؟ در مقام کارگردان محسوب میشود

√در نقد وبرسی های برخی منتقدان آمده است که؛نخستین ساخته ی سینمایی آقای یزدانیان ؛یک رومنس آرام و متفکرانه واتفاقی خوب وآرامبخش در سینمای نوین اجتماعی ایران بوده است....

....

...

در دنیای تو ساعت چند است؟ روایتی از عشق متفاوت و منحصر به فرد است که بر بستر جغرافیایی خاص و شکست زمان عمق و جذابت پیدا میکند...

(√جایی خوندم که؛وقتی فیلم تموم شد گفتم ؛پوف....راحت شدم.

نکته /رشتی که در فیلم به تصویر کشیده شد مردمانش فرانسوی بلد بودن یا شاعر یا هنرمند )


                                       

+...

____پلان پله هارو؛اصلاااا دوست ندارم بشنوم.اصلاااااا.

+عجیج مجیدی___


نظرات 6 + ارسال نظر
ارغوان چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 19:37

دیشب تنهایی نشستم و این فیلم رو بار دیگر دیدم!
اصلا هم احساس تکراری و ملال آور نداشت برام. خیلی عالی
دلم خواست زرنگ دخترم هم ببینه. رفتم ایران فیلمش رو با زیر نویس انگلیسی اگر بود تهیه می کنم.
باز هم ممنون برای این همه حسهای خوبی که منتقل می کنید
و الان دارم موسیقیش رو گوش می دم.

چه خوب ؛ شده یه فیلمی رو بالغ بر پونزده دفعه ببینم؛چند دفعه هم گوش بکنم؛یعنی درحال پخش فیلم به کارهام میرسم؛اما گوشهام باهاشه
دوستتون دارم؛وخوشحالم که حس هاتون حس خوبی هست ؛خدایا شکرت.خدایا شکرت
تی دیم ره بمیرم

دوخیییی سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 22:51 http://neyestan.honor.es/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
986518

ارغوان سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 18:19

کی سه کی سه کی سه....
هِ هِی تو مگو هیسه...

واوووو
شما بلدین
اون که فاده تی دیمه
رنگه اومیدو بیمه
خانه تی فندو لیفه
کی سه کیسه کیسه
ثانثور نکن بانو
الهی من تی او چومانه ارسو ره بمیرم(الهی برای اشک چشمات بمیرم)

ارغوان سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 18:06

آرههههه
موسیقیها و آوازهاش عالی! بعد از دیدنش خیلی سرچ کردم و چندتاش رو مستمر گوش می دادم و البته نمی فهمیدم

جدی!؟
حول هوش ؛ هوای شرجی گیلان رو داره؛ترجمه ی شعر
خصوصا ؛لسی خمارانش...

ارغوان سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 17:51

یادم نمیاد کجاشه اما همه ش قشنگه


موسیقیش هم قشنگه

ارغوان سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 17:16

این فیلم رو خیلی دوست داشتم! با حال و هوای من هماهنگی می کرد.


پلان پله ها؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد