<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین که تو مسیرمن*...

.....

....

مش قاسمِ  گلفروش سر کوچه ؛همراه خانم محترمش؛گلفروشی رو اداره میکنه.یه خانومه ماه؛ماه بانو؛باچشم های همیشه سبزش ولبخند مردادیش ؛بگ گرند چهره اش  بسان روزهای نیمه ی خردادی حمیده شده اس؛.

القصه؛برای خانومه مش قاسم ؛سوال پیش اومد که؛شما نرگس ومریم ترکیب میکنید(؟!!)یا هرکدام گلدان جدا گانه و درمکان جدا(؟!!)که اگه باهم میزارین(!!!)ترکیب دوعطر باهم(؟!!؟)

√آقای مش قاسم وهمسرمحترم شون؛ازدوستان دایی جان ها وزن دایی ها هستند؛منتهی نمی دونن ما جزء بستگان وابستگان دایی جان هاهستیم (آیکن مش اسمال) ولیکن ؛برخوردشان عاااالیست ؛دیگه چه کاریه جهت آشناتر...

...گلهای ؛اسطو خودوس 

√تومسیرهمین گل فروشی؛خانومی مدیرمغازه ی آنتیک جات بودن ؛( دوست صمیمی بهتر زآب روان؛ازاین محل رفتن؛بابت رکود اغتثادی وباقی ماجراهای مزخرفش؛رفتن وبستن وجمع کردن) قبل رفتن شون خیلی اتفاقی فهمیدن که؛مابا دوستان مش قاسم اینا نسبت دارم؛ آنچنان محکم کوبیدن به کتف مان ؛بسان برخوردآب جاری بر تخته سنگ در نشیب...(آیکن مش اسمال درد آگین...) که این همه سال(بالغ برهشت سال) بهم نگفتی؟؟گفتم یعنی می خواستین بیشترتخفیف لحاظ کنین!؟که من از قیمتهای مناسب وبرخورد مناسبتر وهمیشه عالیه عجیج مجیدی وحمیده شده ات دلشادم...

+یک شاخه گل ؛هرگلچه یک عطروبو...من چی بگم آخه:|

√*عنوان؛حمیدعسکری؛آهنگی که دوست داشتی.

غمدیوانه همین است که از عقل بدور/باشد اما که خودش هست به پیمانه خویش...

نظرات 2 + ارسال نظر
ارغوان شنبه 25 دی 1395 ساعت 00:27

درسته به احتمال زیاد این گل نرگس شیرازی از اون پیازهاست که فقط برای بهار و تابستان باید زیر خاک باشه بعدباید درشون اورد و باز قبل از بهار کاشتشون چون مدلهای دیگه نرگس اینگدنه نیستن و پیازهاشون زمستون خیلی یخی اینجا رو هم می تونن تاب بیارن.
اوردم بالا سرمو

اصلا فصل نرگس از دی ماه شروع میشه تا نزدیکای اسفند؛یعنی آخرای اسفند مش قاسم هیچ وقت نرگس نداشته؛یعنی نمیاره!؟نمی دونم.چون من فقط همین حوالی دوست دارم نرگس داشته باشم؛مریم رو اگثرا؛ایام آخراسفند؛سنبل و سنبل و سنبل؛ پرستم
هوووم پیشونی مبارک تون؛ بالارو نگاه کنید؛موش کوچولو داره نگاهتون میکنه

ارغوان جمعه 24 دی 1395 ساعت 19:25

منظورشون از این سوال چی بود؟
هر دو این گلها عالی! چقدر دلم برای نرگسهای شیرازی خوش عطر و بو تنگ شده و همچنین مریم زیبا و سنگین که دسته گل عقدم از همون بود. اینجا نداریم ازشون.
یکبار پدرم به سفارشم از بازار تهران پیازهای نرگس شیراز گرفتن فرستادن برام و اینجا پاییز بود کاشتم تو حیاطمون اما هیچ کدومشون در بهار جوانه نزد خیلی غمگین شدم واقعا. چون مدل نرگسهای دیگه هم اینجا خیلی هست و حتی در هوای بسیار یخی اینجا هم مقاومت می کنن پیازچه هاش و هر بهار سر از خاک بیرون میارن اما این نه! بلکه باز هم قسمت بشه پیاز هر دو گل رو تهیه کنم. مشکل اینه که وقتهای اومدنامون به ایران تابستانه و گلفروشیها پیاز گل نمی فروشن و من از اینکار ناامید می شم

یعنی دو تا عطر متفاوت ؛ منتهی هردو عطر های تندی هستند؛ براشون تعجب آور بود که؛شامه چطور تشخیص میده کدوم برای کدومه... من شامه ام قویه ؛عطرشونو دریک گلدان تک تک حس میکنم؛اما هردوتاش عالی تره؛مثل این میمونه به حلوا ارده شهد اضافه کنی
.
الهیدسته گل عقد ؛مریم زیباااااا

.
پاییز ؟خیلی زود کاشتین؛نهایتا یک ماهو نیم مونده به بهار می کاشتین
انشالله که قسمت میشه ارغوان بانو
امید تون به خدا باشه سرتونو بگیرین بالا من پیشونی تونو ببوسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد