<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

خدایا شکرت

.....

.....خونه ی همساده پشتی!

......ادقام شدن برف دو همساده :)

چشم مون به چونان آسمانی روشن شد:-*

......

آسمون دل تون آبی...

هر هفت تاش ؛هرسون تا ش ؛آسمون دلتون آبی آرام روشن...خدایا شکرت.الهی شکر.راضییم به رضای خودت.

+از ولایت برمیگشیم خونه که؛رسیدم سرفلکه؛ادوات ن ظ امی دیدیم...از فلکه رد شدیم چونان...سر چهارراه...اوه له له...گفتیم بزنین کنار ازشون بپرسین ؛عمو پوتین اینا و مدمدف اینامی خوان حمله کنن (!!!؟؟؟)گه گفتن ؛خاطر تون جمع...جهت آماده باش و مانور ن ظ امی و...(باخنده گفتن) بله می گفتیم؛نگو استان دار مقتدر وقت بخط شون کرده...چرا!؟چون هشدار هواشناسی رو جدی گرفته بودن...همشم که نباید با ادوات جنگ و بکش بکش راه انداخت...کلی به مردم خدمات رسوندن....(منظورم برف 86هست با استاندار وقتش ؛آقای مهندس قهرمانی چابک ؛که هرکجا هستند سلامت همه آفاق درسلامت شان باد )نکته این که؛بعضی وقتها حال رو باید ول کرد؛به گذشته برگشت.

به قول اونی که خونده بود؛به گذشته بر می گردم...(پدرجان عاااشق این آهنگ هستند؛Mosaafer  Raad :گویا دوس دخترشون ایرانم نیستن ؛یکمم عادلانه اس که مامان جان حالشونو بگیرن؛بوشواوشتربوشواوشتر؛)

نظرات 12 + ارسال نظر
کبری یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 01:52 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

کار درست رو شما انجام دادید که بیرون نرفتید واقعا هم خیلی سرده اومدم خونه خیلی خیلی سردم بودش
یسسسسسس متوجه شدم آجوی نازم

الانم اینا مه رقیق صبحگاهی هست
نازتویی

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 19:23 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

آجو اومدم نظرمون عوض شدو پیش عمه جان نرفتیم رفتیم داخل شهر یه دوری زدیم و فوق العاده سرد بود
تو قلبم تو رو دارم از کی بید؟

من اصن بیرون نرفتم.خیلی سرده...
حمیرا دیگه
تو قلبم تو رو دارم اگه خونه بدوشم من این عالمه عشقوبه عالم نفروشم

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 15:52 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجوی نازم با عرض پوزش وافر میخوام برم پیش عمه جان کوچیکه
به امید خدا تا شب
میبوسمتووووووووووووووون

خدا پشت پناهت:-*مراقب لیزی باش عزیزدلم
منتظرت هستم

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 15:44 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سن مهم نیست مهم دل که باید جوان باشه من به شخصه خاک و بای همه خانم های خوب کشور عزیزم هستممممممممممممم
تو قلبمم جا دارندخداوند هم شمارو و هم باقی عزیزانم ( خانم) رو حفظ بفرماید هزاران بار آمین )

عزیز دلی
گفتی تو قلبم؛باز یاد ترانه ی:تو قلبم تو رو دارم....

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 15:31 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

وااااااا آجوو خانم هفتاد و هشتاد سال سن دارند امید دارند به زندگی و خیلی از چیز هااااااا
شما که سنی ندارید

اجو من همیشه گفتمو میگم از خانم هایی که چهل به بالا پنجاه اینطوری هستند واقعا خوشم میاااد ( شخصیتشون دیگه کامل کامل شده ) و بیشترم سعی می کنم دوستان تو همین سن و سالا باشه
باهاشون احساس بزرگی می کنم


اجو البته شما که سی هستید ( سن شمارو هم دوست دارم ) ولی بیشتر سن چهل و پنجاه رو

اتفاقا ما تو رنج هفتاد و چهل هستیم ؛یعنی همون شخصیت پخته ی مد نظر تون..منتهی بله که من سنی ندارم...کی گفته سی ؟همین چند روز پیش یه عزیزی بهم بگفت؛هنوز شیش سالته.
خاله طوبرا ژله با پاستیل و آبناب پرتقالی موخانم
.
زنده بمانی عزیز دلم
راستی ؛اسم پست؛گر می نخوری طعنه مزن مستان را(مربوط به استخر)

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 15:21 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

ولی همیشه اینطوری باقی نخواهد ماند و...
و دور از جان خودتان

ان شاء الله.از من که گذشت...من دلم برای نسل های بعدو بعدی و بعدتر...

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 15:13 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

چی بگم من ( خنثی...)

البته سن ما به قرارمدار..نمیرسه.لابد امام با پس گردنی رد مون میکنه
دوراز جونت؛سوالهامو باید با خودم بگور ببرم.
دورازجونت

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 15:03 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

مگه آزادی فکر و بیان یکی از ارزش های انقلاب نبودش
پس چرا الان حرفی از این چیزا مطرح میشه
فوری میگیرنشون ؟
چرا همش صحبت از زندان و این چیزا میاد وسط؟
و... نمیشه دیگه نمیشه
هوووووووووووف
یه سری جماعت که به کل اعصابمم رو بهم میریزنندو...

این سوال و ایضا مبقی سوالها رو منم دل م می خواد از امام رحمت الله...بپرسم.جدا عرض می کنم.
فقط وفقط از امام بپرسم.
قرارما این نبود!بود؟
البته؛خیلی مخلص حاج احمد آقا هستیم

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 14:50 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

خدا رو شکر که امکانات دارند

اجی مردم باید همت داشته باشند
مردم جامعه ما هیچ حرفی نمی زنند پشت هم نیستند خب
می بینند دهیاراشون هیچ حرکتی نمی کنند خودشون یه حرکتی از خودشون نشون بدند اعتراض کنند
اینا حالا هیچ چیزی نیستاااا تو چیزای دیگه ام این مردم پشت هم نیستند گاهی بخدا مگم حقشون هست هرچی سرشون میاد چون خودشون از اون قبل تر های مقصر بودند و هستند و باقی چیزهااااااا

بله.شکر خدا.
چیزای دیگه؛مثل بالا کشیدن کلی شن و ماسه و....یعنی میلیاردها زخایر رودخانه ای...
بله.بله.
مردم دست شون بجایی بند نیست.
زنجیر یه هاپورو تصور کن؛چطور توهم توهمه...اون بالا کشیدن ها هم چونانه؛ننه فدات شه....نکنه دلت می خواد دوتایی بریم بازداشتگاه؟بندو....

آرمین شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 14:45 http://tag.samenblog.com/

سلام وقت بخیر به ادمین محترم دوست داری بازدید وب سایتت بره بالا روزی 2000 بازدید کننده فقط فقط ماهی 15000تومان دوست داری وبت شناخته بشه یا درآمد کسب کنی بازدید های ما کاملا تضمینی هستش برای سفارش میتونید درتلگرام با ما باشید یا ایمیل بزنید اما این فرصت استثنایی رو از دست ندید 2000 هزاربازدید کننده روزی فقط ماهی 15000تومان یه سرچ کنید توگوگل میبینید که تبلیغات چقدر گرون هستش اما من به همین اندازه قانع هستم چون حرام خور نیستم.
شماره تماس
09398859846
درصورت سفارش تماس حاصل فرمایید
آرزوی موفقیت داریم برای شما ومتظر شما هستیم.
تبلیغات هزینه نیست سرمایه است

سلام علیکم.
ایام شما هم بخیر و نیک...

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 14:32 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

یا خداااا ، گازم قطع ؟
روستای آهندان و روستای مادرم اینا ( دره جیر) دهیاراشون با هم یکی شدند که یه بلدوزر (برف روب) بیارن تا مثل اون سری مکافات نکشند
خب هرجا کوه باشه برفشم بیشتر یکمتری باریده
حالا اجی افرادی که تو دیلمان و وباقی جاها هستند چیکار می کنند بنده خدا هااا
خیلی بدبختی هستاااا والااااا
مریضی هزار چیزی دیگه هستش
خیلی سخت میشه
خداوند ان شا ء الله به خیر بگذرونه والاا
ولی با این چیزا من یکی عاشق برفم

بله.گازقطعه.چراغ نفتی داران.
دست دهیار روستای آهندان و دره جیر درد نکنه؛
سمت ما و دهیارهایلابد مثله اوسی گرفتن خوابیدن
دیلمانی ها مجهز به بخاری هیزمی هستند و...
مریضی...توکل به خدا.ان شاء الله اتفاقی برای کسی پیش نیاد...
ان شاء الله کبی عزیز و مهربونم
اگه قول بده آروم بباره..منم دوسش دارم

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 11:23 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سمت شما خیلی بیشتر برف اومده هااا طرف ما کمی کمتر به گمانم

بله.خیلی برف ریزون داشتیم.
برقمونم قطعه.گاز و برق اجی اینا هم راه ها هم پر برف..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد