<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

.....

......

نظرات 10 + ارسال نظر
بهار شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 14:38

عی وای قلبممممم

گل پیاز بارانممممممممممممممممم

اخه چرا خابت نبره اون شب

قربون قلب مهربونت...
جان دل باران
ولش کن...اکثرا چونانم...
قربون اشک های ریزه ریزه ات...بهار گل پیازی ام

باران پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 01:05 http://www.continue94.blogfa.com

راست گی راست گی.....آی مصدق تی کله طاس قربون

کی من؟من خودم موهام سفید شده مار جان

آی مصدق آی دکتر مصدق.واخب ایسی!؟می جان باران چی گونه
اصن کله طاسون موخیدی... البته سیبیلم بدارید..د بهتر
الهی من تره بمیرم تی سیفید می ره بمیرم
دل باید جوان بمانی بلامیسر...
مارجان خودش بد تره کی

باران چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 16:22 http://www.continue94.blogfa.com

انقدررررررر ازین خونه ها دوست دارمممممممم....
انقدر دوست دارم یکی داشته باشم..
یا مثلا خودم اون موقع ها بودم و تجربه ش میکردم...
به سن ما که نرسید...تا ما به دنیا اومدیم آقاجانمون این خونه ش رو خراب کرد و یکی دیگه ازین مدل جدیدا درست کرد

شما موزه میراث روستایی رفتین؟؟
اون مدل خونه ها
مثلا داری کهولت سن مونو به رخ مون میکشی..ها:
آقاجون تون مقصر نیست که!!لعنت به آنانی که اجازه ساخت مدل جدید سادر میکنن...
یه نگا به دفترچه سبز مسکن بندازین...نوشته پارکینگ الزامیست
خونه روستایی گاچه باید داشته باشه!؟؟یا پارکینگ!؟
ای کاش دکتر مصدق حی و حاظر بود...

صبیره سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 22:41 http://Mynb.blogsky.com

وای... خدا رو شکر بخیر گذشته...‌
توی کارای خدا همیشه یه حکمتی هست...
خدا رو شکر

بله...دقیقا.توی کارهای خدا همیشه یه حکمتی هست و ما بیخبر...
ممنون

صبیره سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 15:13

اجکت یعنی افتاد؟؟؟

بله.ازاون بالا..ازمیون درز نرده های چوبی افتاد پایین. چرا زنده موند و چیزیش نشد!؟ حکمت خدا هست و...آن سبد قرمز رنگی که جزء اسباب بازیهاش بود.یعنی دو دستی عین فرمون ماشین...محکم سبد رو نگه داشت.. وقتی هم فرود اومد؛کله ملق گون توی سبد قرمز رنگ بود.... خودش صحیح و سالم...فقط سبد قرمزه اش ترک برداشت...

بهار سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 12:31 http://1atreyas1.blogfa.com

عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
چشم دیگه بعد از ظهر و عصرا یادتو میکنم از یهو نشه خوابت نبره اخه چراااااااااا؟؟
مرسی از دعات نفسی من

دو روزه شب میخوابم خواب انتخاب رشته میبینم که کجا قبول میشم
دوستون دارم بیشتر از همیشهههههه

عزیزززززززززززززززززززززمی
جسارتا بعد از ظهرها وقت مون پره؛شما یه لطفی نما و سر صبح های صادق...یاد مان نما...
چی آخه چرااااااا؟!؟: مفهوم نبود
الهی بمیرم نگران نباشید و توکل تون به خداوند کریم ببوده باشه...
مانیز هم.....دوستتان داریم...عزیز همیشه و هنوز مایی...گل پیاژی کی بودی!؟

صبیره دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 20:53

چقد خوشکله این خونه

خونه ی پدر بزرگ مرحومم یه همچین شکلی بود...ارتفاع طبقه دوم رو تو ذهن تون لحاظ کنید...
یه بچه ی نه ماهه از اون ارتفاع اجکت کرد...
.

نیلگون دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 19:42

سلام و صد سلام به روی ماه کامل مادر باران عزیز دلم
به به....چه خونه ای.....چه منظره ای..... چه آسمانی.... آرزوی من این است.....

سلام و صد علیکم سلام به روی بهتر از ماه تابان...گل دختر نیلگونم
آی نیلگون دخت عزیز..
ای کاش پروانه ساخت ،چونان منزلی ؛توی روستا صادر میشد.
ای کاش بخش /داری ها/شو/راها؛با خاک یکسان بشن
ای کاش دکتر مصدق حی و حاظر بود...

بهار دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 17:49 http://1atreyas1.blogfa.com

سلااااااااااااااممممممممممم اجی بارااااااانممممممممم


انقد سرم شلوغ و درب و داغون بود اصلا وقت نکردم بیام پای کامپیوتر
انقد دلم برات تنگ شده بود

هوم دیشب کلی هواتو کردم و دلم تنگ شد اصلا راستشو بخوای گفتم فقط برم احوال اجی بارانمو بپرسم

انتخاب رشتم تموم شد دعا کن هوشبری یا پرستاری یا اتاق عمل یا مامایی یا روانشناسی قبول شم

خیلی میخوامتا
بی معرفتیامو ببچقید دیگه

به به...باد آمدو بوی گلبهار آورد...
گلبهار ناژ ناژی ؛گل پیاژی آورد...
سلام. علیکم سلاااااااام گل دختر جان
عزیزم؛گریه نکن!چشای خوجملت سرخ فام میشه
ما هم دلتنگ تان ببودیم....
میگن هرکی شبها یاد آمدم بیفته...آدم بیخواب میشه ؛.....شما دیگه چرا!؟؟؟
خواهشا...لل لاهن...بعد اذون مغرب و عشاء..هوا موا رو کوتا بیا؛مفهوم بود!؟
دیشب چش روهم نزاشتم؛همش خیره به سقف....به قول عزیز نازنینی...خودمو پیش پیش می نمودم...که..بخواب...بخواب... خودمم به خود خودم گفت؛ لالایی مرجان فرساد رو زمزمه کن :
بگذیم؛
ممنون ومچکرم و مرسی...بابت کلی دلتنگی و...باقی قضایا
مرسی ز احوال پرسی تون.عزیز ناز نازی ؛گل پیاژی ام
انشاءالله...به امید حق آن رشته ای که بیشتر مد نظر تونه و قلبا دوست دارین قبول شید... الهی آمین
خیلی مخلص تونیم....
این چه حرفیه!؟نفرمایید...شما عزیز دلید...
درضمن؛بابت مزاح نمودن ها...ز شما پوزش می طلبیم؛گل دخترجان م

خانم توت فرنگی دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 15:43 http://gandom1370.blogsky.com/

به به چه قشنگ

عزیزممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد