<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آبی آرام روشن...

 

 .....

......

.....,


پیاله آبی کنار سکو 

سکسکه ی پرستویی پریشان در باد

و پرندگانی دیگر 

تشنه به رویای ابری که نخواهد بارید....

.....




در گویش گیلکی "حاج حاجی " یعنی پرستو.



نظرات 5 + ارسال نظر
صبیره پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 13:07

سلام عزیزم
انشاالله ماه پر برکت و پر از شادی واسه همه مون باشه...
فداتون بشم

سلام به روی ماهتون:-*:-*:-*
ان شاءالله..ان شاء الله....الهی آمین صبیره بانوی گلم
خدا نکنه...عزیز دلم...زنده سلامت بمانی...گل دخترجان م

نیلگون چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 23:33 http://berangezendegi.blogsky.com

وای وای به به چای اونم تو اون منظره.....
ای وای من ببخشید انقدر هول منظره شدم سلام یادم رفت
سلام و صد سلام بروی ماه کامل مادر باران عزیزم
چند لحظه چشمهام رو روی هم گذاشتم و اون منظره رو با اون چای های خوشرنگش تصور کردم .... و بسی کیفور گشتم میگن وصف العیش نصف العیش حالا ما جای وصفش تصورش کردیم
ای جانم اون پرستوی ابتدای پست هم بسی زیبا و دوست داشتنی بود

سلام و صد علیکم سلام به روی ماهتون....
اون منظره از نت هست (گمونم ) برای سمت ماسال هست
قربان مخیله ی مبارک تون با متصوراتش...
جون تون بی بلااااا عزیز دلم

سلام بر بانو باران
به به حاج حاجی
خیلی قشنگ بود عکس ها دستت درد نکنه

وعلیکم سلام بر شما...سین بانو جان معطر احوال م
نظر لطف تونه بانو::

فرانک چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 15:37 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

واقعا حاج حاجی پرستو ها زیباست....

سروصدا هاشونم زیباست...

صبیره چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 14:11

سلام بر شما بانوی عزیزم
و سلام به شهریور، ماهی دوست داشتنی برای من...

وعلیکم سلام به روی بهتراز ماهتون
ان شاء الله پراز خیر برکت باشه براتون...شهریور و همه ماه ها...
صبیره بانوجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد