<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ما به سیبی خوشنود...

......

......

 بله می گفتیم.... حضرت علی (ع) در نامه ای خطاب به مالک اشتر فرمودن؛

"وظیفه حاکم است که در پوشاندن عیوب مردم بکوشد."

پیکر حق همیشه در پیراهن باطل پوشیده و پنهان است ،رادمردی باید که دست تحقیق و تتبع دراز کند و آن پیکر پاک را از جامه نارسا و آلوده فریب عریان سازد....

.....

.....

ببینید؛ سعدی علیه رحمه فرمودن؛میوه نمی دهد به کس باغ تفرج است و بس/جز به نظر نمی رسد سیب درخت قامتش..یا سیبی که حوا اینا رو گول زد... که هر دو قضیه با هم فرق داره ....اونجا باغچه پدرجان توی ولایته... زمان آمدن به شهر درو دروازه اش قفل نمی شه..که شاید کسی رد شدو دلش خواست و...

.....

فلضا باغبان پدر جان من است...؛من به آغاز زمین نزدیکم.نبض گلها را می گیرم. آشنا هستم با،سرنوشت تر آب،عادت سبز درخت.روح من در جهت تازه اشیا جاری ست.روح من کم سال است. روح من گاهی از شوق ، سرفه اش می گیرد. روح من  بیکار است ؛قطره های باران را ،درز آجرها را می شمارد. روح من گاهی....

...به به...خلاقیت با سایه...صداش "هوهو" پیچید تو سرم:)

+یه چوب بامبو برداشتیم ؛... فرستادیم بالا بلندای سیب دار...خیلی آروم و همراه گفتن ؛ببخشید عزیزم :-*به کتف درخت دو ضربه زدن و...سیب از بالای درخت  خودشو به زمین رسوند همانا...جای شما خالی...سیبِ آفتاب دیده ای بود..که به شش قسمت تقسیم شد....

نظرات 7 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 23:38 http://gahnevesht1zan.blogsky.com

وای باران چقد تو خوش سلیقه ای توی انتخاب عکس❤❤❤❤❤ من کلی از عکسات رو الان میدزدم

آی دزد آی دزد...جناب ثرهنگ ؟جناب ثرهنگ مهری؟به مینو بانو دستبد بزن و ببرش بازداشتگاه...
هی!؟مهری!؟؟چشاتو درویش کن ...پفیوز پدرسوخته
.
.
.
خوش اومدین مینو بانوووویی

طیبه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 13:14

اون شعر زیبا از کی بود؟؟
و خسته نباشند پدرجان گل و گلاب

سهراب خان سپهری
مچکریم؛زنده سلامت باشید مامان طیبه بانو:-*:-*:-*

مامان یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 16:40 http://maman.blogfa.com

سلام مامان باران
خیلی قشنگ بود،
هم خلاقیت هم شعر نبض گلها را میگیرم.
تو عکس انگار دقیقا داری نبض درخت سیب را میگیری...

علیکم سلام مامان مهشید جان
مچکرم.خیلی ممنون و مچکرم...
آخ ازنبض شکوفه های سیب...

فرانک یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 00:00 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

منم خیلی خلاقم باران جون..


الکی...

به قول منصور ؛
تو عزیز دلمی
تو عزیز دلمی

جدا..
+تصویر از نت برداشته شده...

صبیره شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 20:48

این خلاقیت با سایه که گذاشتی واقعا معرکه س... خیلی حالب بود ... اول متوجه سیب خورده شده نشده بودم... :))))

من خیلی سایه ها رو دوست دارم...این تصویر هم خیلی جالب بود...از نت برداشتم.

نیلگون شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 20:20

سلام و صد سلام به روی ماه تابان مادرباران عزییییزممممم
مادر بارانممممم بسی دلتنگ شما بودمممممم و پستها از دست دادم با این چند روز غیبتم و دلتنگی نیز که جای خود دارد باز مهمان داشتم و چند روزی درگیر و دارشان و فرصت نداشتم به مادر باران عزیزم سر بزنم اما هر روز یادتان بوده ام عزیز دل نیلگون

سلام و
صد علیکم سلام به روی بهتر از ماه تابان نیلگون دخت محجوبممممم
عزیزم:-*منم دلتنگ تان بودم و فکر کردم مسافرت تشریف بردین
خداقوت.خسته نباشی عزیزم
قربان دل و دلتنکی ها تان منم بیاد تان بودم وآ یة الکرسی خوانش نمودم
خیلی خوش آمدی نیلگونمممم

باران شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 19:13 http://www.continue94.blogfa.com

خلاقیت جالبی بو
او کی گاز بزه سیب هیسه؟

مرم خیلی خوش بمابو
ایته خارجی مردای
تصویر از نت اوسادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد