<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

....

 ....

.....

 ......

......

که من 

دچار گرمی گفتارم.

و ای تمام درختان زیت خاک ف ل س ط ی ن 

وفور سایه های خود را به من خطاب کنید 

به این مسافر تنها،

که از سیاحت اطراف "طور" می آید 

و از حرارت "تکلیم" در تب و تاب است.

.......

......

......

......

صدای همهمه می آید.

و من مخاطب تمام باد های جهانم 

و رود های  جهان رمز پاک محو شدن را 

به من می آموزند،

فقط به من.

و من مفسر گنجشکهای دره گنگم

و گوشواره عرفان نشان تبت را

برای گوش بی آذین دختران بنارس

کنار جاده سرنات شرح داده ام

به دوش من بگذار ای سرود صبح <<ودا>>ها 

تمام وزن طراوت را 

که من 

دچار گرمی گفتارم.

وای تمام درختان زیت ف ل س ط ی ن

وفور سایه های خود را به من خطاب کنید

به این مسافر تنها،

که از سیاحت اطراف طور می آید

واز حرارت تکلیم در تب و تاب است....


+گویادیروز  بلاگ اسکای با افت فشار مواجه شده بود ...که توضیح نوشت(حالا توضیح نوشت شیمی سر فیدا) همین پست و... یک سری از کامنت های دوستان ارجمند مان را به یغما برد...

ولیکن ...ازمحضر مبارک دوستان ارجمند بابت نبود کامنت ها شان خیلی خیلی عذرمی خواهیم...ومن الله توفیق

نظرات 7 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 20:38

سلام اپم

سلام عزیزم
چشم

سلام بانو از حضور شما سپاسگزارم از وبلاگ خوب شما نیز لذت بردم اشاره درستی داشتید آدمی هرچه می کشد از کودک درون است کودکی که می خواهد کودکی کند حال اینکه نمی تواند چون این اجازه را به او نمی دهند در نتیجه این کودک که خود را گم کرده است ونمی داند چه کند ناچارا به هزار یک دلیل عقب مانده میشود وحتی ممکن است به فاجعه تمام کند....موفق وموید باشید اگر ممکن باشد. هراز گاهی به من سر بزنید ودر مورد داستانم نظر بگذارید خوشحال خواهم شد موفق باشید...[گل]

سلام
سلام برشما
و ممنون ومتشکرم
ز لطف و مرحمت شما
بله.درست می فرمایید ...آدمی هرچه می کشد ز طفل (یا طفلان) نهفته اندرون خویشتن است.فاجعه را آن شیطان درون تمام می کند و خلاص....ازآن جهت ببایستی به سبحان الله پناه برد

فرزانه جوووووونی یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 11:52 http://asheghihambato.blogfa.com/

سلام عزیز. میشه وقتی لطف میکنی برام کامنت میذاری لینکت رو فعال بذاری؟؟؟؟؟؟

سلام به روی بهتر از ماهتون:-*
چشم عروس جووووونی.چشم.

فرانک یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 11:01 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

ای باران جون....
از دست این بلاگ اسکای

جون تون بی بلا فرانک بانوی عزیزم
بنظرتون بلاگ اسکای عمجان داره؟

مامان شنبه 15 مهر 1396 ساعت 03:20

سلام مامان باران عزیز
شما حقیقتا گفتار گرم و زیبایی دارید.

سلام مامان مهشید جان
شما منو خجالت زده نمودید که دوست داشتیم درون چادر مامان جان مان ....و از درز چادر
بسی بسیار ممنونمممم....

مینو شنبه 15 مهر 1396 ساعت 00:10 http://gahnevesht1zan.blogsky.com

خب من هنو شام نخوردم و حال هم ندارم پاشم برم بخورم شما چرا عکس این غذا رو گذاشتی آخه عزززززیزم؟ :( چی هس؟ میاد بهش خوشمزه باشه :پی لدفن انقد عکسای قشنگ قشنگ نذارید . رسیدگی میکنید یا بسپاریم به مسئولین اینو هم ؟:)))

من پاسخ کامنت شما رو نوشته بودم که
عدسی هست.

مینووووووبانو

عهههههه. دو روز نبودماااااا. چقد پستیدی توووووو

دو روز!؟شما عاشقی و یک هفته رو با دو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد