<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آدم اینجا تنهاست؛و دراین تنهایی ،سایه نارونی تا ابدیت جاری ست....

 .....

......

 (دیروز رفتیم زیارت اهل قبور....)

یکی از کلیپ های بسیار زیبای (ازنظر خودم) شبکه پویا ...نماهنگ مامان بزرگ و بابابزرگ هست....وعلارقم اینکه دلتنگ واشکآلودم میکنه...بسی بسیارررردوستش می دارم...

وقتی میخونن؛

خدا جون 

بابا بزرگو به خودِ تو میسپارم

واسه ی 

دوباره دیدنش روزا رو میشمرم

خدا جون مامان بزرگو ....

(خب آدم دلش میگیره و دلتنگ شون میشه....)

......

بابغض  میخونم؛

خداجون 

من می خوام آقاجونا.... همیشه سالم بمونن

پیرنشن ..

غمگین وتنها نمونن....

من می خوام.... اَجی جونا همیشه خندون بمونن...

.....

......آن تصویر از برای جمعه قبل تر ...آن جمعه ای که رفتیم انزلی...که آمدیم نوشتیم  بارارچه هاش غرق آب شده بود...که بسی میان محوطه اجناس خیس به وفور پیدا میشد...که طفلککان  مشغول پهن نمودن اجناس در آفتاب تابان ببوده اند..که نوشتیم زمان آمدن آن تصویر ثبت شد...که متعجب گفتیم؛ زیتون!؟اونم توی انزلی!؟که برگهای سبزولطیف روغنی اش را لمس نمودیم وخواندیم؛وتین و زیتون....وطور سینین...وهذا البلدالامین...که ما آدمی را در نیکوترین اعتدال آفریدیم....که نوشتیم  بجز سوره تین؛آیه های 141_99 سوره انعام؛آیه 11 نحل ؛آیه 35نور ؛آیه 29 عبس ...در قرآن کریم  یادآور شده ...که نوشتیم ؛ امام صادق ع فرمودن ؛نگریستن به گلهای رنگارنگ و درختان سر سبز خرم ....چنان لذتی به آدمی می بخشد که هیچ لذتی بر آن برابر نمی توان کرد...که نوشتیم؛وای تمام درختان زیت خاک فلستین ....وفور سایه خود را به من خطاب کنید..  به این مسافر تنها،....که از سیاحت اطراف طور می آید....نوشتیم و نوشتیم....

منتهی بلاگ اسکای همه اش رو منهدم کرد....

جمعه ی پیش تر با جمعه ای که گذشت....نرفتم که برم به اجی و آقاجان سر بزنم....

......(مابهش میگیم ؛نیحا.یه سطل ماست و یه پارچ آب=نیحا آشادن. که از حنجره ی کوزه صدایی ساتح میشه...پر از موج و اوج و حضیض...که گوش من پراست...از صدای ساتح و زمزمه ی نازای اجی...)

خب معلومه  که دلتنگ شانم...

دلمم چای با نقل بیدمشکی میخاد 

ایضا پلو فسنجون  خونه شونو می خواد...

 یکمم سرمو بذارم روی پای اجی جان میخاد..

همین.


نظرات 6 + ارسال نظر
Sabi gol سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 13:45 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام عزیز دلم
حالتون خوبه؟
خدا براتون بزرگترهاتون رو حفظ کنه و ایشاالله سالم و سلامت در کنار شما باشن
انشاالله خودتونم سالم و تن درست در کنارشون باشین

سلااااام و علیکم
عزیز جان و دل
الحمدالله...شکر.ممنون از احوال پرسی تون
ممنونم...ان شاء الله...الهی آمین....
سلامتی و موفقیت ....همراه دلخوشی ها و خوبی ها....از برای شما و.عزیزان تون آرزومندم....در پناه حق ببوده باشید....
فراوااااان سپاس.بابت ایمیل تون....

مریم تهرانی سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 13:43 http://www.vilajar.com

ممنون از وبلاگ خوبتون

خواهش میکنم...

طیبه سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 11:19

ایشالا همه ی عزیزانت سالم باشند و درپناه حق.
تو هم سالم باشی و بتونی زود به زود بهشون سر بزنی عزیزکم

خیلی ممنون و مچکرم ؛طیبه بانوی عزیزدلمالهی آمین.....
نیکان عزیزمم سالم و سلامت ؛همراه عزیزانش ....همراه والدین محترمش در پناه حق ببوده باشه...
خیلی ممنون بابت دعاهاتون طیبه بانوی عزیز دلم

مامان دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 17:08 http://maman.blogfa.com

سلام مامان باران مهربون.
ایشالله خدا مادر پدرتون را حفظ کند.
از پدر مادر و نقل گفتین دعا کردم ایشالله مادر پدرتون، شب دامادی و عروسی نوه‌ها نقل بریزن سر عروس داماد...
که این یکی از زیباترین صحنه‌های زندگی است.
خدا حفظشون کند ایشالله.

سلام علیکم عزیز دل م
ان شاء الله ...الهی آمین...مامان مهشید مهربونه مهرورزم
واوووو....مرسی.مرسی....چه شبی رو به تصویر کشیدین ...
که این یعنی بهترین سکانس زندگی....
سلامت باشید عزیز دل انگیزم...:
خدا شما رو همراه عزیزان تون محفوظ نگهه داره....الهی آمین
+اون روز روز توی انزلی همش یه دختر بچه ی کلاس اولی خیلی نازنازی می دیدم و...یادشما بودم

ارغوان دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 16:13

سلامت و زنده باشن همه بزرگترهای مهربونتون
و شما از همراهیشون لذت ببرید

ان شاء الله ....
الهی آمین... عزیز دل م
ممنون و مچکر...ارغوان دختم
و شماهمراه عزیزان تان سلامت و زنده و شاد ببوده باشید
و من از بودن تان از حضور و وجود نازنین تان در کنار خودم(احساس تون میکنم) به وفور لذت میبرم

فرانک دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 14:25 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

آخی نبینم دلت بگیره باران جونم
ایشالا صد سال زنده باشن

جوووون تون بی بلا عزیز مهربونمممممم
سلامت باشید....خدا عزیزان شما رو همراه عزیزانشون نگهه داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد