<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

گر به اقلیم عشق روی آوردی……

 ~~~~

~~~~~

 ~~~~~

~~~~~~لیمو.شیرین

~~~~~گل فراموشم نکن هرگز.(گل فراموشت نمی کنم هرگز؛)

~~~~~~

~~~~~~~نرگس بانوی باغچه ی اجی جان:-*

~~~~~~~~

~~~~~~~~

~~~~~~به اون دریچه ی اطاقک چوبی دقت کنید:)

~~حالا ازمیان اطاقک ؛سومین غروبِ آدینه ای .. ز دى ماهه 96 نماشا بنمایید .البته تصویر رو پست قبل تر گذاشته بودم...فقط بجهت متصور شدن شما دوستان عزیز...که قبل از  غروب خورشید...در میان محوطه منزل آقاجان چه دیدیم ..که شما هم ببینید..!()

~~~~~~~

..... ؛ناگهان در صوامع ملکوت /این حدیثم سروش گفت به گوش/که یکی هست و هیچ نیست جز او/وحده لااله هو.....چشم دل بازکن که جان بینی/آنچه نادیدنی است آن بینی/گر به اقلیم عشق روی آری /همه آفاق گلستان بینی.....

خلاصه اینکه؛

جان گدازی اگر به آتش عشق 

عشق را کیمیای جان بینی

سلامت همه آفاق در سلامت شما عزیزان .آمین()

(لازمه که عنوان کنم؛آمین رو با صدای جناب استاد کیهان میشنویم وتکرار میکنیم؛آمین)

نظرات 16 + ارسال نظر
سوده سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 17:40 http://www.nabzekhial.blogfa.com

به به چه خانواده ی توپی ۰همه از اهل و تبار گل و بلبل و باران۰
خدا حفظشون کنه!
ای بابا دختر درون بارانم ۰۰۰ رضایت بده ۰ پسرم خیلی گله هااا ۰
توهم که بارون باطراوتی۰ همون درو تخته ی خودمونید بوخودا

سوده سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 16:45 http://www.nabzekhial.blogfa.com

بعلههههههه?????????????
نوه داری ??????
۴ تا بچه داری ????????
نه بابااااااااا

بی خیال !!!! نگووووو !!!!
میخواستم پسرمو بعدا اومد بدم ب دختر درونت !
جان سوده نوه هم داری????

جدا احساس میکنم نوه های خودمم
دختررررررخودمه
بیشتراز چهارتا بچه داااااااارم

من بچه دارم .نوه دارم.
درختا بچه هامن.
میوه هاشون نوه هامن
دخترمم ارغوان بانو وبلاگش توی لینگ دونی هست.برید بپرسید شما دختر مادرباران هستین.؟میگه آره..ننه باران مامان منه بچه هامم نوه هاشن

چی
دختر درون من!؟؟؟؟؟
ای بابا!!
اییییی باباااااااا
ایشون قصد ازدواج ندارن
جاااان سوده سلامت بمانه و شااااااد

سوده دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 21:54 http://www.nabzekhial.blogfa.com

فدا شعر خوندنش از همبن حالا تا تهه تهه دنیاااا
چشم عزیزم همین قصد رو داذم دعا کن کار پیدا کنم ۰کارای همسری هم خوب بشه بتونم زود برم دندونامو درست کنم
البته بیشتر کارای همسر جان بختش واشه
نمیدونم ازدواج کذدی ? دختر یا پسر داری یا نه۰ اما برات همشو باهم خوبشو میخوام
بوووووووسی

می جان زن مااار تی جان قوربان

انشاء الله...سوده بانوی گلممم
بله.بله.کاملا متوجه گشایش بخت و...
کجای کاری سوووده بانوی ناژناژی
من نوه دارم
دختر بزرگم کاناداهست
پسرمم فرانسه
مابقی ها هم دور ورم هستن
ددی بچه ها چهاروچهارساله هستن
بوووووووووس

سوده دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 09:39 http://www.nabzekhial.blogfa.com

دختر !!!
من عاششششق دخترم !
اما هنوز بچه دار نشدیم که خب !
یعنی هنوز تو نیت بچه دار شدن موندیم !
اول مامان بچه ۵ تا دندون خیلی خراب داره که پولم نداره درست کنه ! نمیدونم کی بشه۰۰۰
هیییییی ۰۰۰
دخترم اگه دلشو ی شومالی زاما ببره که خوبه ! منو باباشم عاشششق شمال ! ب به ! ایشالله ایشالله

دختر=لاکو
چه خوب.منم دوست دارم.ولی راستشو بخای با اجازه شما عاااااااشق پسرم.
بلخره که نیت تون رو بجا میارین
ولی اول مامانش بره دندوناشو درست کنه...که سلامت مادر مهم تره.خصوصا دندون پوسیده توی قلب و رحم و کلیه ها تاثی داره....پس لطفا خواهشا هرچه سریع تر اقدام نمایید...
دختر تون
اگه تونست دل گیله پسر رو بدست بیاره ....شاهکار کرده
شمالی میشه از گرگان تا آستارا....البته که همین مسیر دل یکی از پسران خطه خزر را ببرد ...
لب دریای خزرو پدرمادردختر..کنار زامای عزیز شون...به به...چه تصورات خوبی
ان شاء الله.....الهی آمین...مادرخانم سوده...
دوماد تونم براتون میخونه؛
می جان زن مار=عزیز دل .مادر خانومم
تی جان قوربان=قربان جان تون
تی لاکو حرف ناره=دخترت حرف نداره

سوده یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:34 http://www.nabzekhial.blogfa.com

خوووشششش بحاااالتتت
منم. ازین خونه لاغ و ایتخر و غروب خورشید دلانگیز میخوام عاقااااا
عکس ها رو میخوام چکار آخه ! دلمو فقط آز انداخت اینقذه خوبن
فوق العادست یعنی
خدایا بمنم ازینایی که آقاجان این دختره داره بده لطفااااا
اصنم فک نکنی حسودماااا ! اصن

عجیج دلم گریه نکننننن
سوووووووده ژونم
ناااژناااژی ام
میشه دختر تونو این ورا شوو بدین...
نمیشه

مترسنج پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 15:43

عکسها مث همیشه لایک

از شما ممنون و سپاسگزارم آقای مترسنج عزیز

Sabi gol سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 10:15

خیلی لذت بردم... منم نرگس دوست دارم

قابل شما رو نداره...عطربوی نرگس واقعا بینظیره

طیبه یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 21:55 http://almasezendegi.mihanblog.com

هم از دیدن و خوندن پست خوشحال شدم
هم از کامنت ها
بابا دم خودت و خواننده هات گرم

فدای شما طیبه بانوی عزیز دل م
آی طیبه بانو
کی میشه نیکان شما و دادای من قد شیخ بنیامین بشه

مهدی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 16:13

متاسفانه هیچ حسی نسبت به سوختن چوب بامبو ندارم
و از این بابت متاسفم واقعا
کاش کمی می شد در هوای شما زندگی کرد حتی یک روز

خب . برف پارسال چوبهای بامبو رو شکست. درخت خشک شده هم دور اطراف نیست.فلضا من آتش روشن کردن رو دوست دارم.چوپان هم بخاطر من چوبهای بامبو رو جمع کردو آتشی بنا نمود...وگفت؛جلو نیا خطر داره.یعنی پس از ترکیدن تنه ی لوله ای بامبو ..گرفتن آتش ...منو صدا زد....که چوبها آرام وآهسته می سوختن...
تاسف نخورید...چوپان مان بچه بسیار با مرامی ست
.
اینجا همسایه هایی از تهران .کرمانشاه. ایلام.همدان.خراسان....بسیار ها هستند .چرا شما نه!؟پس شما هم می تونید؛ الحمدالله گیلان جان مان... جا برای همه دارد..:

مهدی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 16:10

چه جالب من در مورد ماهی های گرم آبی و سرد آبینمی دونستم فکر می کردم همه ماهی ها فقط ماهی هستند...

همه ماهی ها فقط ماهی هستند....
حالا ماهی خاویاری رو دیدین!؟..معروف به فیل ماهی..همون اوزون برون...کبابش شاهکاره

مهدی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 16:09

من که اصلا از ادم های آدم فروش خوشم نمیاد که مرتب دم در اداره محیط زیست هستند برای گزارش کردن
که ای فلان کس آتیش روشن کرد
آی فلان کسک درخت قطع کرد

خواهرانه ؛توصیه منو بپذیرید
هیچچچچ وقت سر به سر چوپان نگذارید.
که احتمالش هست ..اون زبونی <---ببره بزاره کف دست تون

beny20 یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 15:01 http://beny20.blogsky.com

من گل مورد علاقم نرگس هست ،
یعنی با دیدن عکسه عطر و بوش رو حس کردم ،
دیوووووووونم کرد ...
.

.

واقعا هم خوب شد شما پسر نشدی والاا
ولی خب آدم با عشقش که فقط نمی تونه توی خونه باشه ،
کوچه و قدم های زیر بارون پس چی میشه ....

به به.شیخ بنیامین
از گل مورد علاقه اش سخن گفتن

شیخ بهتون توصیه میکنم از گل فروشی بگیرین و ببویین....
از پیامبر اعظم روایت هست که؛نرگس بانو را حتما ببویید
که از زوال عقل پیشگیری می کند
.
.
.

واقعا هم خیلی خوب شدشما دختر نشدی والا
وگرنه همش عشق تون میومد دنبال تون
که در گذر کوچه های سازمانی ببوده باشین
تازه
حالا خوبه اونجا به تناوب بارون میاد
اگه گیلان می بودی چی؟
مدام تو بارون ؟آخر خودتو سرمادادی ؟سینه پهلو ...آنفلانزا...
(آیکن ازاون چیزایی که مامان تون بهتون گفت)
.
.
:

nini یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 13:53 http://nini123456789.blogfa.com

غروب خورشید چه زیباست اونجا...
آلوچه هام که جای خود دارن...بیخود نیست که شاعر میگه : زندگی آلوچه است

لطف دارین
زندگی آلوووچه است

مهدی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 13:51

به به چه جای با صفایی چه پنجره رو به غروب و باغی به به
انگار همه داستان های خوب برای بچه های خوب اینجا نوشته شده اند.
آدم می تونه اونجا چه خلوتی داشته باشه
و این آتش یادگار نیاکان پاکمان
می تونم بوی برگ سوخته ها رو حس کنم
و آرامشی که برکه به آدم می ده

عههه..شما ازکجا میدونید ما (آبی ...صورتی ...قرمز)قصه های خوب برای بچه های خوب رو از دایی جان گرفته بودیم و....
ولی چوپان نمی دونم سر چه جربانی بود ..همه شو پاره پوره کرد
.
خوشحالم اون آرامش محیط رو شما هم احساسش کردین:
بوی او آتش از چوب وبرگهای بامبو هست. البته سرشاخه های نارون و گردو باهاش ادقام شده.میدونید!؟چوب بانبو وقتی توی آتیش پرتاب بشه بعد ده دقیقه انگار یه کبسولی ترکیده.
این یعنی اختراع چوپان.که دهن آرامش منطقه رو سرویس میکنه
ولی بحمدالله بارون چوب بامبور و خیس کرده بود و ...نم بامبو مانع صدای مهیب و مهیج شد.
ولییییی...آرامش از آن پنجره ی رو به غروب و....

.
ممنون بابت نظرات شما...بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای مهدی...

لیلی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 13:43

بابا مردم استخر برای ماهیهای گرمابی شون دارن
اگر راست میگید ماهیای سردابی رو چیکارشون میکنید؟؟؟
حتمی توی یخچال میزاریدشون خخخخخ
رختا رم اتیشم که میزنید
گلم که میچینید
الوچه هم که میخورید

والا ما ماهی سرد آبی دوست نداریم.
قزل آلا گوشتش شیرینه و باذاعقه گیلک هایی چون ما ...جور در نمیاد.
شما سمت دیلمان تشریف ببرین...اونجا می تونید استخر ماهی سردآبی رو تماشا کنید.
ازاین جهت میگن سردابی؛که مدااام آب استخر داره پمپاژ میشه و ....آب اکسیژنه لازمن قزل های خال خالی

گل برای شما چیدم عجیج مجیدی

لیلی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 13:22

خونه سازی در حریم دریاچه ؟؟؟
الان میرم لوتون میدم خخخ

حریم!؟؟دریاچه !؟یعنی بهمون میاد چونان نقض زیست محیطی داشته باشیم؟؟
اینجا استخر شخصی ماهی های گرمابی ..درقسمتی ز ملک مشخصی آقاجان مان است.

لیلی بانو؟
توی اداره محیط زیست آشنا هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد