<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دوبال پرواز...

 ....

         

.....

 اگر ایمان نباشد ،زندگی تکیه گاهش چه باشد؟

اگر عشق نباشد زندگی  را چه آتشی گرم کند؟

اگر نیایش نباشد ،زندگی را به چه کار شایسته ای صرف توان کرد؟

اگر میعادی نباشد، رفتن چرا؟

گفتگوهای تنهایی

دکتر علی شریعتی.

*راستی در میان این همه اگر 

تو چقدر بایدی،....

قیصرامین پور.

.

.

.


توضیح نوشت:تصویردر غرب گیلان   توسط یکی از دوستان ثبت شده.(باتشکرازایشان )

دیگه اینکه؛دیدین بعضی از بچه همراه والدین شون میرن جایی و مدام اشک میریزن و میگن؛مامان ؟خواهش می کنم ازاینجا بریم.بابا ؟خواهش می کنم منوازاینجا ببرین!!بعد هی پاهاشو میکوبن زمین.هی بهش میگن ،اگه ساکت شی، فلان چی برات می خریم،...اونم میگه ،من هیچی نمیخوام ،هیچی، فقط بریم.فقط بریم ()که اگه پدربزرگ یامادربزرگ باهاشون باشه؛  میرن گردن شونو میچسبن و میگن ؛ تو رو خدا منوازاینجا ببرین

شما دیدین ؟اینجور بچه ها رو؟یعنی  هربار من رفتم سمت غرب گیلان ،کودکان درون مدام پاهاشونو می کوبن ... چرا اومدیم اینجا؟بریم!برییم ..تورو خدا بریم! 

من هرچی فکر میکنم دلیلش چی می تونه باشه؟؟دلیلی پیدا نکردم/:

فقط حالم خیلی بد میشه ! عین همون بچه هایی که توصیف کردم میشم /:همه رو هم ناراحت میکنم.خب من که ازاول بهتون میگم اون ور بیام اینجوری میشم،...چرا اصرارمیکنیدآخه


.


اجی جون همیشه آب پاش رو همون مدلی که توی تصویر هست میذاره.بعد بچه ها(پسرکوچیکه خان دایی و چوپان و بچه های خاله ) یواشکی تفنگ بادی ورداشتن و،....


•عنوان از ترانه- خوشیدخانم- ابی .

نظرات 10 + ارسال نظر
پگاه پرواز پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 08:37 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام و درود فراوان به باران عزیز و مهربان خسته نباشی صبح شما عالی و خوش پستتون بسیار عالییییییییییییهههههههه و عکس بی نظیر ..... وای به به چایی رو اتیش چه شود .... چه شود
ممنون بابت پست های خوب و جذابتون باران عزیزم.... امیدوارم موفق و شاد و سلامت باشی....
درود برشما جانان

سلام و درود فراوان برشما عزیزدل
سلامت باشی
چای روی آتیش عالی میشود،...عالی

قربان شما جان جانان عزیزم

پگاه پرواز پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 08:36 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام و درود فراوان به باران عزیز و مهربان خسته نباشی صبح شما عالی و خوش پستتون بسیار عالییییییییییییهههههههه و عکس بی نظیر ..... وای به به چایی رو اتیش چه شود .... چه شود
ممنون بابت پست های خوب و جذابتون باران عزیزم.... امیدوارم موفق و شاد و سلامت باشی....
درود برشما جانان

سلام و درود فراوان بر شما عزیزمهربانم،...پگاه پرواز عزیز
سلامت باشی گل من
ممنون،وقت شما عالی وخوش،...
چای روی آتیش،عالیی میشود
فدای شما بشم،...
درود ها برشما جان جانان

مترسنج چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 22:50 http://dar300metri.blogsky.com/

هنوز سواله برام جاذبه شعله اتش یا تلالو آب...

چوپان یه تشت مسی رو تا نیمه هاش آب ریخت .بعد پیت نفت آورد،روی آب ریخت.بعد کبریت و ،...شعله های روی آب .
منظره ی زیبایی شده بود.آب وآتش درکنار هم .
+ اینجا اکثرا هوای ابری ومه آلود داشتیم (الان بدلیل احداث بزرگراه ها و شکافتن کوه هاباد ابرهارو میزنه میبره. مثل همین برف اخیر تهران. کلی لودر و بیل و آماده باش بودن توی گیلان و رشت باد گرم ابرا برد طهران ازاین جهته که الانه آب هوای گیلان رو به خشک تر شدن هست وگذشت اون سالهایی که من بیاد دارم.)
روزها زیر درخت نارون آتیش روشن می کردیم و چوپان اینا نمایشنامه اجرا می کردن،...

ازتابش خورشید ،ستاره های درخشان روی آب پدیدار میشن.
همین تابش باعث رشد گیاهان و...سوختن اون چوب و شعله های آتش از صدقه سری و شمس وضحاها،...
.
هردو ،دادای من.هردو،جاذبه های خودشونو دارن.
وباید شاکرباشیم.

مامان چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 02:40 http://maman.blogfa.com

سلام می گل خاخور جان
امان امان از دست بچه‌ها، تفنگ بادی و هدفگیری...
همیشه سلامت باشند شیمی زاکان ایشا...
خوبید خواهر گلم؟
خواهری این دفعه کسی اگر خواست شما را ببرد غرب گیلان، من دانم و او..
مگه من همش چند تا خاخور گل دارم که بگذارم ناراحتشون کنند!

سلام به روی ماهتون،...می عزیز خاخور
تی جان بی بلا بلامیسر
دیگه خودتون پسر دارین میدونید چقد کنترل شون سخته.باور بفرمایید پسردایی متولد 80 هست، باید چارچشمی مواظبش بود که یه وقت کاردست خودش و مابقی ها ندهد،...باز بچه های خاله یکی سه سال ازاین بزرگتره ،یکی یه سال کوچیک تر،...ولی خیلی عاقل ترهستن.البته ایشان هم عاقل شدن. ولی باز مردشریف و چوپان دورا دور و فیس توفیس مراقبش هستن،....هرچند،...به قول مرد شریف سه نفرمیخادچوپان بپاهه
سلامت بمانی ،....عزیز دل
الحمدالله،شکر خدا خوبم
ممنون ز احوال پرسی شما
قربان محبتت تان
شما هر زمان گیلان تشریف آوردین،...حتما غرب گیلان رو در برنامه سیاحت خود داشته باشید،....
نودو پنج درصد احتمالش هست،نطرتون عوض بشه و بگین؛دست و پاتو میبندم و کل غرب گیلان رو میگردونمت،...وگرنه من می دانم و تو
باورکن ،بس که مناطق زیبایی دارد

beny20 چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 01:27 http://beny20.blogsky.com

توی این عکسه جای خالیه من کاملا حس میشه

اصلا غرب گیلان به وجود شیخی مثل شما احتیاج داره. ازاین جهته که بهتون الحام شده ،...شیخ ؟نکنه سفردانشجویی تون ماسال و تالش بود

Sabireh سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 22:04

واوووو عالی بود

تفنگ بادی خطرناک نیس؟!

الهی قربون اون دل قشنگتون...
خدایا دل عزیز دلمونو شاد کن
خدا جوونم مراقب باران عزیزمم باش

ممنون تان
هر صلاحی (سردو گرم )میتونه خطرناک باشه.همین آتش خیلی خطرناکه،...اگه همین جوری توی جنگل رها بشه،...
تفنگ بادی تیرهاش قد یه عدسه. بچه علاقه شدیدی بهش دارن ،...وقتی تیر به هدف میخوره خیلی فاز خوبی دارهشما دوست نداری شلیک کنی؟
.
.
خدانکه عزیزمنزنده سلامت بمانی وشاد
ممنون،خیلی خیلی ممنون صبیره بانوی عزیزم
خدایا مراقب صبیره گلم و عزیزان عزیزش باش.آمین

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 19:12 http://gandom1370.blogsky.com/

به به چایی اشیتی میچسبه ها میدونستی توی بهشت زندگی میکنی؟

یعنی مالیات این بهشت جهنمه ،که شما نیش خند میزنی؟
خوشتون میاد من توی گدازه ها باشم؟
یعنی اینجورمادرشوهر دوستین

طیبه سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 18:39 http://almasezendegi.mihanblog.com

می خوام بیام بچلونمت عسل باران

یا امام صادق
بیایین ،ولی من گااازتون میگیرم

طیبه سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 11:12 http://almasezendegi.mihanblog.com

خدا خفه ات نکنه باران
خیلی از جواب کامنتت خوشم اومد
با حالی باران
هرچه می خواهد دلت آن را بگو

اون همه لشکر آمده
به عشق تی تی آمده

.
خواستم بگم؛شما ازعشق سخن می گویید انگار دو دستی.مرا قلقلکی نموده اید ومن چون میشم :))))))
جلونیا تی تی جون
اون خانم ها هستن ،قبل ورودبه صحن رضوی میخان عامل انتحاری پیدا کنن،...جمیعا ازخنده من :چون شده بودند

طیبه سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 07:52 http://almasezendegi.mihanblog.com

ما در پیشگاه عشق هرگز عذری نخواهیم داشت

تکبیر!
روح من تی تی
بت شکنی تی تی
سلام بر تی تی

یه چیزی بگم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد