<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

به شماره؛ هر روحی دوست داشتنی ست....

 ___

____

عشق در غالب دل ها ،

 در شکلها و رنگهای تقریبا مشابهی ، متجلی می شود و دارای صفات وحالات و مظاهر مشترکی است ...اما دوست داشتن در هر روحی، جلوه ای خاص خویش را دارد و از روح رنگ میگیرد و چون روح ها ، برخلاف غریزه ها ، هر کدام رنگی و ارتفاعی وبُعدی و طعم و عطری ویژه خویش دارد، می توان گفت؛ که به شماره هر روحی ، دوست داشتنی ست ،.....

-

       

_____

........

-----

-----

وعشق،

عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن.

☆کویر دکتر علی شریعتی.

یه عزیزی نوشته بود،غازو خروس و اردک  ولنتاینت مبارک.من هموشو تو ذهنم مجسم کردم.بعد یادم اومد ماکیان و اصولا حیوانات توی زندگی روستایی خیلی مهمه .حیف که جای طویله ها رو پارکینگ گرفته.وگرنه اسب والاغ کجا و مازراتی کجا:)

به فرموده جناب حافظ...عشق دردانه است و من غواص و دریا میکده ...

تصویر اول  تکراری هست، مردشریف قبل اینکه منتقل بشه رشت گرفته بود.سروصدای مرغان دریایی رومیشتوین؟

نظرات 8 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 22:21 http://dar300metri.blogsky.com/

باز هم از اون عکسا گذاشتین! نذارین!

ببخشید.

وکیل دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 16:09

چقدر قشنگ بود تصویر

خیلى،...
ممنون از شما

رویـــــROYAـــا یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 07:37 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام صبحتان بخیر

معلومه کجاید خانم بمن سر نمیزنید ؟

سلام از بند اس،
سلام
سلام به روی بهتراز ماه تون
خدمت رسیدیم.یعنی اومدم یواشکی دید زدم و برگشتم
خدا شاهده دارم فکر میکنم درجواب سوال تون چه بگویم؟که خیلی شرمنده ام
خیلی،....
ولی شماره چای فروشی که خودمون ازش چای میخریم رو براتون پیدا میکنم.یادمه درحین کشیدن چایی به یکی ازمشتری هاش گفته بود،هرکجای ایران باشه من چایی میفرستم.
من ازتون خیلی خیلی عذرمیخام وشرمنده ام
خداشاهده بیمعرفت نیستم، اجازه اش رو ندارم

beny20 یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 00:09 http://beny20.blogsky.com


یه قسمت هایی از کامنتت ،
حس‌کردم‌‌خوده دایی واسم نوشته ،
واقعا مرسی

ولی خب سربازی رو که من باید برم ،
و از طرفی مطمینن خاطرات دایی رو ،
حتما با خاطرات‌خودم قاطی می کنم ،
از بس که برامون تعریف کرده


واقعامن از شما ،
خیلی مرسی ممنونم ،
که منوخالو بنی حس کردین

گوش بگیر ببین چی میگم،
خدا پشت وپناهت،
ایشالا به سلامتی خدمت ومیگذرونی و
کلی خاطرات خوب واسه گفتن داری،
لذا بچه ها همه گوش می گیرن ،
که ازبابابنی یا خالو بنی خاطرات خدمت بشنون

Sabireh شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 22:43

بله ... واضح میشنوییم

ای عشق ...

چقدر زیبا و عالی... ولی عکس گل رز رو خیلی دوست داشتم
خیلی زیبا و عالی بود...

دکتر شریعتی و شهریارو... حرفاشون قشنگه ...

نوش جون تون
آی عشق،...
خوشحالم که خوشتون اومده خیلی اتفاقی دیدمش
مچکرم،زلطف شما...صبیره جانم

طیبه شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 20:31 http://almasezendegi.mihanblog.com

عشق لامصب عشق
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما

آی عشق
آی عشق
قربان چهره ی آبی ات
آی عشق
عشق لامذهب است و
غواص ومیکده هم ،
همین طور


هرگز ،....

beny20 شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 19:14 http://beny20.blogsky.com

بسیاررر عالی ،
این غاز شنا کردنش واقعا قشنگ‌و حرفه ای هست ،
دیروز ظهر یه باغی بودم که پر از غاز بود ،
بعد یکی از غاز ها تخم گذاشته بود ،
هروقت می رفتم سمش یه صدایی مثه هوووف میداد ،
خیلی بامزه بود مثلا داشت از خودش دفاع می کرد ،
من هی می رفتم نزدیک تر ،
هی‌اون بیشتر هووووف میداد

فراوان سپااااس
.
.
دقیقاااا،...قشنگ وحرفه ای+گوشت غاز یکی از لذیذترین هاست
که باهاش میتونی ،کباب غاز،فسنجان غاز،سیرقلیه غاز،شیرین خورشت غاز،مسما غاز،آلوخورشت غاز،بریان غاز ،..تناول کنید
.
.
اینطوری که شما تعریف کردین ،
دیروز توی باغ،
حسابی غازبازی کردیناااا

لیلا شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 18:37

چه عکسهای زیبایی کاملا صدای مرغهای دریایی تو ذهنم مجسم شد

عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد