<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آسمان

 ***

***

 خداوندا برمحمدو خاندان  او درود فرست،...

مبعث رسول حقیقت مبارک❤

.

.

.

دیروز سیزده آوریل # روزکودکان خیابانی بود،دیروز روز کودکانی بود که؛ازهمان پتانسیل هایی برخوردارند که سایر کودکان ،...

.

.

.

صبح امروز ،طبعا مام مثل همه شما عزیزان، خبرآی خوبی نشنیدیم،...

یادمون اومد چندروزپیش ،تصویر دخترک چهارساله ای رو دیدیم ،که گویا وقتی عکاس دوربین شو میگیره سمت سوژه اش،..دخترک چهارساله سوری ،ازترس دستاشو میگیره بالا ،...که گمان کرده بود لنز دوربین اسلحه اس...که غم انگیز ترین تصویر ثبت شده در طی هفت سال جنگ ،...

لعنت به جنگ...لعنت به باعثان وبانیان جنگ...

.

.

.

***

***

آسمون کاشکی که میشُد بپرم

تو دلِ آبیِ تو لونه کنم

کاشکی میشد مثالِ ابرای تو 

زار زار گریهِ مستونه کنم

آسمون دشت جنونِ دلِ ما...

***

***

****

عرض سلام و تبریک مبعث ،خدمت یکایک دوستان عزیز،امیدوارم شادو سلامت وخوب باشید،

شکرخدا مام خوبیم.(آقاجان دیروز گفت ،ارواح ملایعقوب نه،ارواح عبدالوهاب خوبیم)پس؛شکر خدا خوبیم:)

***

***

دلا در راه حق گیر آشنایی

اگر خواهی که یابی روشنایی

درافتادی به دریایِ حقیقت

مشو غافل همی زن دست و پایی...

*درستایش عطار.


☆عنوان پست و موسیقی بگ گرند = آسمانِ جناب داریوش .

نظرات 6 + ارسال نظر
صبیره پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 09:57

لعنت به جنگ

پست 15 آوریل خیلی زیبا بود خیلی دوستش داشتم اما نظرات بسته بود...

لعنت ،...

شما همیشه به من لطف دارین،ومنو شرمنده و خجل ناک میکنید،..خیلی خیلی ممنونم ازلطفها ومرحمتهاتون،صبیره بانوی عزیزم
خیلی خوشحال شدم که دوست داشتید

mostafa یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:19

یسوال...؟
وبلاگ شما موسیقی متن هم داره عایا؟؟؟؟
تو سیستم من اجرا نمیکنه
خودم دارم میخونم

به قول مادربزرگا ،شما ده تا بپرس ننه
به نظر تون؟به لطف مخاطب محترم و آوازه خوان،اینجا نیاز به نصب موسیقی متن داره عایا؟؟
به قول اجی،بوخان زای جان بوخان
بوخان همون بخونِ

+سیستم تون ایراد نداره،اینجا موسیقی متن نداره

mostafa یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:16

سلام.. ممنون از کامنت های زیبا و پر مهرتون..
با یک روز تاخیر مبعث پیامبر(ص) رو بهتون تبریک میگم
.....
شوق پرواز سراپای مرا می­کشد تا پس این پنجره­ها

پیش رویم بگشا پنجره ای تا از آن پنجره پرواز کنم

روحم از قید تن آسوده شود هستی دیگری آغاز کنم
....
اون شعری که نوشتید فوق العادست.. خصوصا اینکه خواننده محبوب من خونده

راستی چرا؟؟؟؟؟؟انا که واسه هرچیزی یه بهونه ای دارن و بزرگترین بهونه هاشونم نداشتن پوله پس چرا اینهمه جنگ راه میندازن؟؟؟؟
پس از کجا میارن جنگ افزار میخرن؟؟؟

سلام برشما آقای مصطفی عزیز وگرامی
ممنون تون،
خوشحالم خوش تون اومدو دوست داشتین،...


هااا،،راستی چرا؟

طیبه یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 09:03 http://almasezendegi.mihanblog.com

لعنت به جنگ
لعنت به بی مهری

سلام وصلح و صفاو مهرو دوستیِ ،سوووومی برشما باد

kata شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 13:43 http://chapol.blogsky.com

چه بچه های مظلوم و نکین!

خیلی...

اسماعیل بابایی شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 13:15 http://www.fala.blogsky.com

لعنت به جنگ و بانیانش...

سلام و صلح ومهرو دوستی برشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد