<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

هست امیدی که ابرفرودین،...

 

 طبیعى ست 

وقتى  که باران می آید

من هم مایلم 

برایوان خانه ی خود

روبه جایی دور خیره شوم،

روبه جایی دور،....


سید علی صالحی

......

.....

گر درختی از خزان بی برگ شد

یا کرخت از صولت سرمای سخت

هست امیدی که ابر فرودین

برگها رویاندش از فر بخت

بر درخت زنده بی برگ چه غم؟

وای بر احوال برگ بی درخت....

*

*

*

تصویر دوم ،همون مسیرِ تصویر اولِ.منتهی تصویر دوم ،واسه ی سیزده فروردینِ،تصویراول،بیست شش اسفند.یعنی ؛هست امیدی که ابر فرودین ،برگها رویاندش از فر بخت،...

یعنی به همین خوشمزگی،فرودین هم ،به سی ویکمین روزش رسید:)


نظرات 9 + ارسال نظر
علی جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 13:04 http://eshqh.blogsky.com



ممنون روح بارانی و مهربانت
با حضور و نگاه و طراوت بارانی ات


خواهش میکنم.ممنون از حضور شما

اسماعیل بابایی دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 00:43 http://www.fala.blogsky.com

چه قشنگه عکس اولی؛
زنده باد!

درود و سپاس

mostafa یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 10:02

هوای بارونی فوق العادست.خصوصا تو شهر شما که اکثر ماه های سال همین وضعیت رو داره... گوشه ای از بهشت رو زمین اونم تو ایران خودمون
خداروشکر

ساغرم آیینگی کرد و جهانی یافتم
وان جهان را بی کران در بی کرانی یافتم
جسته ام آفاق را در جام جمشید جنون
هر چه جز عشق تو باقی را گمانی یافتم
شبنم صبحم که در لبخند خورشید سحر
خویش را گم کردم و از او نشانی یافتم
ساحل آسایشی نبود که من مانند موج
رفتم از خود تا در این دریا کرانی یافتم
در بیابان طلب سرگشته ماندم سال ها
تا دراین ره نقش پای کاروانی یافتم
روشنی بخش گلستانم چو ابر نو بهار
وین صفای خاطر از اشک روانی یافتم
چشم بستم از جهان کز فرط استغنای طبع
در دل بی آرزوی خود جهانی یافتم
"محمد رضا شفیعی کدکنی"

بله،درسته اکثر ماه های سال همین وضعه،ولی تفاوتهایی بین هوای اکنون وپسینش هست... که باعث میشه تکراری نباشه،
خدایا شکرت،الهی شکرت

به به،..جناب محمدرضاکدکنیِ عزیز
بسیار ممنون و مچکر،ازحضور شماو انواروجود شما...

mostafa یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 09:54

درخصوص پست " هبوط مولود باید بگم: ای جوووونم.
خدا چه فرشته ای رو فرستاده برای پدر و مادرشماشالله هزارماشالله و خدارو هزاران بار شکر. مولودش مبارک

درخصوص اون پست،تصویر ازنتِ.مادرمولود یکی از دوستان مجازی هستن که بحمدالله فندق شون ، شکر خدا بدنیا آمد.
مرسی از لطف و مرحمت و مهرورزی تون،..سلامت باشید و خوش

طیبه شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 19:08 http://almasezendegi.mihanblog.com

آره همه ی اینها یعنی همه چی می گذره
شادی و غم می گذره
روزها از پی هم میان و می گذرن
چه خوبه که جای پایی که از ما می مونه تو خاطرات فقط خوبی باشه مهرباشه وگرنه که راست میگن...این نیز بگذرد


دوستتون دارم ،مامان تی تیِ صبور و عزیز دلم

خانم پزشک شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 10:17 http://kanoomdoctor. blogsky.com

تو چه بههههشتی زندگی میکنی شما باران خانم گل .
دلم میخواد طرحم بیفته شمال.

ایشلا که طرح تون اینجا و هرکجا باشه،توام موفقیت وخوشی وسلامتی بگذره و ...
با احترام فراوان به شماخانم پزشک عزیز دل و همکاران محترم تون

سجاد جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 22:20

الان زدم شبکه باران دارن فارسی حرف میزنن که

ببینید ؛من زیاد تی وی نگاه نمی کنم،اگرهم نگاه کنم،کارتن میبینم.ِولی میدونم جمعه ها اخبار پخش نمیشه،ومن یادم رفت خدمت تون عرض کنم.لذا ؛ سمت پیوندهای وبلاگ لینگ شبکه باران هست،شما میتونید توی لیست برنامه هاش زمان پخش برنامهها رو مشاهده کنید.اگرهم نشد میتونید صداسیما تماس بگیرید و ازشون سوال بپرسید.
+مسعود درویش ،جزء خواننده هایی هست که،گیلکی روتاحدودی.. خوب خونده،معروف ترین ترکش،باران مَنِ هست.مَنِ =مثل ،مانند ،شبى .شباهت باران رو داره.
جناب فرامرزدعائی هم جز خواننده های قدیمیِ که ؛امی کوچه دوختران رو خونده. که پست های پیشین راجبش گلگب زدیم.
کلگب به معنای گفتگو هست.آنقدرم ارسو فونوکونید=اینقدم اشک نریزید.

سجاد جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 22:09

سلام
از گیلان و بخصوص رشت عکس زیاد بذارید لطفا
من میمیرم میبینم عکسهای این شکلی رو

ازبهار پاییز تابستون زمستون از هرموقع با برگ بی برگ بارون بباره نباره ، رشت عشقه

سلام برشما آقای سجادگرامی
جدا عرض میکنم؛
این حجم گیلان دوستی تون،تداعی کننده یادوخاطرمیزاکوچک خان جنگلی و یاران بامعرفتشه
درود و نورو صلح ودوستی برشما.
زنده سلامت باشید و شاد

*+*

صبیره جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 18:26

بسیار عالی و زیبا بانو جانم❤

جان تان سلامت عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد