<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

لطف و امید؛ازخدا

 

 باید حرف بزنیم

گفت و گو کنیم 

زندگی را دوست بداریم


سید علی صالحی


ژان آنوئی فیلم نامه نویس فرانسوی میگوید؛

زندگی زیباست،اما شکل ندارد.کارِ هنر،شکل دادن زندگی است.

واینکه،

سعدی علیه رحمه فرمودن؛

گر بی هنرم 

وگر هنرمند

لطف است 

امیدم از خداوند


#همین ودیگر هیچ.(:

++++

++++

بعدا نوشت؛(سنجاق شود در ادامه ی پاسخ به نظرِ؛ مامان  طیبه )

مورس وار چیست؟

کد مورس ؛روشى براى انتقال پیام است.

این روش سه حالت دارد؛

نوشتاری

شنوایی 

دیداری

*ابداع الف ب آ و فرآیندی اش ؛به هنرمندیِ آموزگار-شاگردیِ خودتان است(؛

نظرات 11 + ارسال نظر
مترسنج یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 22:18 http://dar300metri.blogsky.com/

تصویر ماه و خورشید خیلی اموزنده بود...

خوشحالم که پسندیدین

رضا پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 17:48

معرفی کتاب:



من خودِ " دوست داشتن " هستم

۵۵۰- و اینکه چرا اینقدر خودم را دوست می دارم. بسیار ساده است : برای اینکه بسیار دوست داشتنی هستم. شما هم با خواندن این کتاب مرا نمی توانید دوست نداشته باشید. پس من حقیقتاً دوست داشتنی هستم. من خودِ " دوست داشتن " هستم و کسی نمی تواند " دوست داشتن " را دوست نداشته باشد. با خواندن این کتاب شما هم در نزد خودتان دوست داشتنی می شوید. فقط مواظب باشید که مرا به جای خودتان عوضی نگیرید هر چند که می گیرید و باید بگیرید و چاره ای جز این ندارید. این شفاعت و خلافت و ولایت من است.



استاد علی اکبر خانجانی

کتاب هستی بایستی



دانلود کتاب در :

https://t.me/erfanezendegi

ممنون و سپاسگزارم

طیبه چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 16:19 http://www.almasezendegi.mihanblog.com

داداش کیهانم چقدر بانمکی شما آخه


ایشان کلا خیلی بانمک تشریف دارن

اسماعیل بابایی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 15:57 http://www.fala.blogsky.com

خیلی لطف دارید؛ شرمنده می کنید.

دشمن تون شرمنده؛بى تعارف عرض کردم‌.
واگر هم ؛از شاگردان و ...نمی نوشتین؛ واژه ها ،یادها ،خاطره ها،بشنویدها،...
خودگویایِ
"زیرا ننگرم با کی ام /به آن بنگرم که من کی ام"
هستند و هستید

علی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 13:55 http://eshqh.blogsky.com

سلام
اصلا آدم وقتی ناطق است یعنی صحبت و گفتگو اصل هنرش هست که تضارب آراء داشته باشه

و انسان با سخن گفتن انس می گیره و عاشق میشه

و جاوید و شادمان باقی می مونه

و مقایسه هم خوب نیست مگر در رسیدن به حداکثر توانایی
هر کس به نسبت خودش

سلام برشما
خیلی خوش آمدید
باصدای خود تون ؛دارم به واژگانی که نوشتین فکر میکنم

کیهان چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 13:48

راسیاتش آن خان دایی عزیز دل بنظرم یه جورایی به هم شبیه هستیم و البته ایشان مقدار متنابهی ماخوذ به حیا هستند و کم رو والا من که مستقیم می رفتم جلو و می گفتم:بانوی عزیز شما بسیار زیبا هستید و بد جور در دل من نشسته اید و در نود درصد موارد هم جواب قبول می گرفتم و چند درصد بقیه هم گاهی با بی تفاوتی و گاهی هم با سپاس گزارم من نامزد دارم و گاهی هم با اخم و پسره ایکبیری از خود راضی مواجه می شدم و البته این مورد اخیر هم بعد از یه لبخند و عذر خواهی معمولن جواب قبول می گرفتم .
و یه جورایی هم ظاهرن هر دو در بیمارستان مشهد در زمان جنگ بستری بودیم.در خاطرات دهه شصت ماجرای مجرو ح شدن و بقیه قضایا را نوشتم که احتمالن خوانده باشی
و دیگر اینکه چه حیف که من خواخور زا (خواهر زاده )نداشتم و الا برای اینگونه موارد چه استفاده ها که نداشت

دقیقااااااا ؛درست و میزان خان دایی مان را به تصویر کشیدین

والا عوض اینکه بره جلو ،ازایشان منباب آشنایی و...درخواست گفتگو کنه؛
میگفت؛باران؟بریم یه دید بزنیم و برگردیم
که یک روز ،آن بانو برای من دست تکان داد و منم بدو بدو رفتم پشت پرچین منزل شان:
اول منو بلند کرد و روی چوب پرچین نشوند،که فیس تو فیس باشیم.
وبعد ؛
همین هایی که شما فرمودین ؛برای من گلگی کرد.
خیلی سلیس گفتن؛واقعا خان دایی ت حرص منو درآورد!!!
منم لپ شو کشیدم،بخدا که؛آره لپ شو کشیدم و گفتم؛حق باتوئه فاطى جون؛باهم خندیدیم

آخ آخ ...یه چیزی بگم؟آن بانو عید دیدنی همراه والدینش آمد خانه ی آقاجان،...خان دایی هم حظور داشت،ولی مدام توی سالن<<-سربزیر،منو فاطى جون

ودیگر اینکه؛
حیف که دایی ها به هشدارای من توجه نمی کردن،خوب بچه بودم.ولی مطمئنم شما بیشتر اهل مشورت با خاخورزای خودمی بودین،

باید دوباره بخوانم؛خاطرات دهه شصت تان را

اسماعیل بابایی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 11:59 http://www.fala.blogsky.com

برای معلم ریاضی ها که هنر واجبه به نظرم!
برای من یکی که واجب تر هم هست!

از رضایت شاگردان شما وهنگ کردن برف پاک کن ...
معلوم است که؛
آموزگارِ خیلی هنرمندی هستین؛خیلی.ازخیلی.
وحالا هرکی دلش خواست ،
بخواند؛
سبز باشید و برقرار... آمین

کیهان چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 11:44

ما نیز هر لحظه دلمان برایتان تنگ است
فرصت نشد عکس آن خوراکی های مهران پز را برایتان ارسال کنم.
در اولین فرصت چشم
فدای شما آبجی گل
البته شاید بهتره بگم فرزند گل

ممنون و سپاسگزارم
دل تون روشن و تن تون سلامت ؛عزیز خاخور
چشم تون بی بلا ؛زنده سلامت باشیدو شاد.آمین

دیگه خجالت مون ندین دیگه
من خاخورتونم
والبته؛شما خان دایی عزیزِ دیلِ من هستین

لیلا چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 09:50 http://banoyeeshgh.blogsky.com/

سلام عزیزم
عالیه این جمله وقتی وقتش بشه تو هم میدرخشی

سلام به روی بهتراز ماهتون
خوشحالم دوست داشتید؛لیلا بانوى دوست داشتنی

مهدی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 09:44 http://rahgozar1992.blogfa.com

سلام

سپاس از شما

سلام برشما
خیلى خوش امدید؛آقای مهدی

طیبه چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 08:02 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام میگن
حرف بزنید اگر به نتیجه نرسیدید یعنی خوب حرف نزدید
منهم موافقم

سلام به روی ماهتون
یک ماچ بربالا بلندای پیشانی تون

نشود فاش کسی
آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر نامه رسان من و توست
گوش کن
با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو
به نگاهی که زبان من وتوست...


ازنظر من ؛گفتگو باید اینجور پکیج مانند باشه
مورس وار
رمز و

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد