<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سقوط ما مثله منِ

 

به گفته ی،

جیم ران؛ آدم های موفق کتابخانه دارند ؛بقیه تلویزیون های بزرگ ....



"از تحلیل گری سهام  تا شیشه شوری فاصله خیلی زیادی هست."

"راستشو بخواین شیشه ها برام کمتر استرس داشت.اگه قرار باشه چیزی سقوط کنه خودم هستم نه قیمت سهام"


"هاروکی موراکامی"

______

_______

دشمنیا مصیبته

سقوط ما مصیبته

مرگ صدا مصیبته

حقیقته مصیبته 

حقیقته حقیقته


#درُ پنجره های خونه بازهُ

صدای گنجشکای توی حیاط

روى بید زیرک و انار دار... روی تیربرق کوچه ،

همراه هوایِ لذیذ صبح ....با آهنگ سقوطِ جناب داریوش ،توذهنم با تصویر دوم؛داره بن ماری میشه.



نظرات 8 + ارسال نظر
صبیره یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 10:01

وقتی دراز کشیدمو دیدم این عکسو چقدر زیبا بود❤❤

عزیزم
به قول جناب شاملو؛
میون جنگلا طاقم میکنه؛شدی صبیره جووو ن

صبیره شنبه 16 تیر 1397 ساعت 22:32

تصویر دوم سر منو گیج برد

عالی بودن لذت بردم بانووووجاانم

عزیزززم
فورا دراز بکشین و پاهاتونو بلندی بزارین

عزیز دل و جانی؛صبیره جوووونم
جااااااانت سلامت ؛گل دخترم

کیهان شنبه 16 تیر 1397 ساعت 07:59 http://mkihan.blogfa.com

می گما؟اگر هم کتابخانه و هم تلویزیون بزرگ داشته باشه چی

اول اینکه؛
مرسی بابت توصیه هایی که کردین،...
واژه "سی سیک "خیلى باحال بووود
ولی خوب،همون تشخیص سینوس هایی که لحاظ کردین صد درصد درسته؛دکتر جان
واون جمله ی "طرف دور خودش بچرخه"شاهکارررر بود
ولی خوب؛
بدلیل کارو مشغله ی فراوان،...آدم گاهی مثال پهلوانان زور خانه دور خودش میچرخه،،...

خلاصه اینه مرسی،خیلی خیلی مرسی


واینکه؛
هم کتابخونه؟هم تلوزیون بزرگ؟
یعنی توازن و میزان ؛ ترازنامه طرف

میم! پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 18:57 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام حضرت باران!
قشنگ گفته جیم ران...بیشتر از همه عاشق رفییقاییم هستم که اهل کتابن ، یه ممدصادق دارم ، نصف صحبتامون درباره کتاباییه که خوندیم ، و هر از چند گاهی هم میریم به کتابفروشی های سطح شهر ، و چه لذتی داره وول خوردن وسط یه عالمه کتاب!

اگه کتاب قشنگی خوندین بگین تا منم بخونم

راستی ، واسه پستای جدید خواستم کامنت بذارم که دیدم نمیشه...

سلام برشما آقای دکتر میم عزیز و گرامی

خدا شما رو همراه رفقاو ممد صادق تون حافظ و نگهدار باشه
مام یِ ممدصادق داریم،از همکارای بهامین بانوی عزیز دل مونه.بسیارها ممد صادقیِ واسه خودش


یه سر تشریف ببرین ،وبلاگ آقای بابایی ایشان بیشتر میتونن بهتون کتاب معرفی کنن...

عهه ،راست میگنا.من ریحان رو بخاطر شما گذاشته بودم.ببخشیدمیرم چک میکنم

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 18:28 http://www.fala.blogsky.com

عکس ها خیلی خوبه؛ عکس دومی رو بارها در قاب چشم هام دیده ام، وقت پیاده روی مثلا.
در دوره ای با ترانه های داریوش زندگی کرده ام...
چه خوبه جایی که صدای طبیعت به گوش می رسه.۰

به به
چه پیاده رویِ سر به هوا طوری!

(سر به هوا
کودکان کامل اردی بهشت
راه غریب گریه را بر عبور آواز من بسته بودن
صدایم به سایه سار دره نمی رسید
تو آن سو تر از ردیف صنوبران
پای پرچینِ پسینی شکسته شاید
کتابی از نشانیِ دوستانمان را ورق می زدی،...)
اجازه آقا؟بقیش یادمون نی!

میدونید؟من عااااشق عطربوی درختای کاج هستم
این تصویر درقاب چاوان من،توی باغ آلوچه ها و افراها؛
همراه بوی خوش ادواری ،در چهار فصل سال، نقش بسته اس!
واینکه؛
چه خوبِ صدای طبیعت وقتای پیاده روی هم به گوش می رسه.
خصوصا تویِ محوطه و دور اطراف منزل آقاجان :
چند تا بلبل وحشی هستن...منم بلند بلند بهشون میگم؛
هااا؟ده ردت له گیانم؛قه زات له بان و سه ر ما
بعدمکثی ،دوباره

شیمی حضور قوربان

beny20 چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 13:52 http://beny20.blogsky.com

آهنگ های داریوشو وقتی گوش میدم ،،
که حال و هوای دلم یه جوریه خیلی جوریه :/
مثلا با آهنگه دل دیوونه .. خودم بلند می خونم که ،
چی میشه گفت به این دل دیوووووونه ،
هرچی میگم باز می گیره بهووونه ..

و بحث کتاب ، کتاب خوندن خیلی عالیه ،
به حافظه کمک می کنه ،
اطلاعات آدم میره بالا ، و ...
کلن کتاب خوندن خوبه ،
اما فقط کتاب درسی نباشه

بچه ها؟ خوب گوش بگیرین،
شیخ بنی؛ راجب دل و دل دیوونه صوبت میکنه


حق باشماست،
بعضی از کتابای
درسی نباشن بهتره
بجاش کتابایی باشن که؛
اطاعات آدمو ببره بالا و حافظه رو تقویت کنه و
کلن کتاب باشه؛درسی و تحکم آمیز نباشه

بهامین چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 10:22 http://notbookman.blogsky.com

منم الان صدای پرنده ها به گوشم میرسه.

تصویر دوم حس خیلی خوبی داشت

نوووشِ حواسِ شنیداری تون؛بهامین بانوى بلامیسر
صدای پرنده ها رو خیلی دوست دارم؛بهم آرامش وامنیت میده

خوشحالم که؛ اون حسِ رو دریافت کردین

روشن چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 09:05 http://roshann.blogsky.com

به به چ عکسهایی :))
اره واقعا کتاب معجزه اس :)
چطوری خانومی؟؟

هااا..چ عکسهایی:)))
بلی:)

هی.بدنیستم؛شکر خدا.ممنون از احوال پرسی تون؛روشن جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد