<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آواز ماهی و خواب یونس

 {و هو معکم أین ما کنتم }

و او (خداوند)باشماست؛هرجا که باشید.....


#کلام حق؛سوره حدید_آیه 4


#تصویرپُست؛...."آواز ماهی و خواب یونس" تازه ترین تابلو از سید علی صالحی.

اکریلیک

۱۷۰*۱۰۰ سانت

.......

.....                                                                                                                                                                                                                      کهکشان و مولانا؛تازه ترین  تابلو سید علی صالحی


من 

همه این سال ها

هر از گاه که خوابت را می بینم،

می بینم باز جایی هستیم انگار

و داریم تَن می شوئیم در لمس نور،

ویک جور هوای خاص،

حِس عجیب،

میل ،مَست،حول،هَست.

هی شادمانیِ بی سبب 

شادمانی بی سبب...!


تو آنقدر از مَنی 

که انگار 

جایی دیگر از این جهان 

خواهرِ باران و روحِ مادرم بوده ای.


#سرود روحِ بزرگ؛سید _علی صالحى

نظرات 1 + ارسال نظر
وجدان پنج‌شنبه 29 شهریور 1397 ساعت 00:12 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

شعراش بهتره صالحی
این الان رنگارو قاطی کرده شده این
من از این قشنگتر میکشیدم
یادته دماغوها رو چقدر زیبا کشیده بودم
آب دماغا با آدم حرف میزدن
اصلا ولش به من چه اصلا
ولی اینو بخواد ببره معلمشون نمره بده 11/25 آخرشه دیگه!
بارون این چیه میری میری نمیای واقعا ته

جان دل بارون
ولایت بودم،عزیزم
بارون بود،..هی راه رفتم ...هی راه رفتم ؛تو بارون
آخر وقت ،اومدم خونه،دیگه بیهوش شدم ؛ ازخستگی

بازم بارونِ و
بازم باید برم ولایت خشنگم

راستی؛سلام بلامیسر
بفلما شعر ِ روح بزرگ رو هم براتون نبشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.