<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

در سرآغاز یک باغ. . .

     

                          

 " در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من

شبیخون حجم ترا پیش بینی نمی کرد

و خاصیت عشق این است 

کسی نیست

بیا زندگی را بدزدیم

آن وقت،

میان دو دیدار قسمت کنیم . . ."



نظرات 8 + ارسال نظر
گیله مرد یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:29 http://www.guilemard.blogfa.com

اگه اشتباه نکنم سکانسی از فیلم دوزن به کارگردانی تهمینه میلانی در دهه 70 باید باشه...
دهه هفتاد ، دهه ی خروج کشور از روح پر شور انقلابی و عدالت خواهی به نفع اقشار متوسط و ضعیف به روح سرمایه داری و مدرنیته به نفع طبقه ی مرفه و بی درد جامعه...
همه ی انقلاب های جهان چنین استحاله ای رو در آرمان خواهی دچار میشن !! مگر اینکه به شیوه کره شمالی مدیریت کنی!!!!!

بله،دو زن تهمینه بانویِ

درود خدا بر شما دهه هفتادی عزیز و ذی شعور

باشماق جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:13

با درود
سکانس لطیفی بود
آنچه که ۰۰۰ گفت شبیه حال منست
که روزی چند بار بابتش خودم را ماخوذه می کنم
بعضی‌ وقتا میگم اگه این ستار العیوب لب بگشایند چقدر من فحش می خورم
از آنهایی که ظن خوب به من داشتند
خوبی اش اینه که خدا هم کریم است
شعار من همیشه این است
خدا خیلی بزرگتر از سلطان محمود غزنوی است
من وقتی بخوام کسی را نقد کنم.
فوری این سمت راستیه میگه برو نگذار دهانم باز بشه !

درود بر شما
ممنون از توجه ی شما،
واقعیتش اینه که.من با دیدن این سکانس.همه ی توجه ام رفت.پی ادامه ی شعر.و کنج کاو شدم؟!که ادامشه اش؟چی می تونه باشه؟!که من.به اش.احساس خوش آیندی دارم.واصلا.چیزی از .ادامه ی فیلم.سر درنیاوردم.یعنی نگاه می کردم.ولی ذهنم.روی همین سکانس.کلید کرده بود و
مکرر.پخشش می کرد.

این ذکر"ستارالعیوب" رو خیلی دوست دارم.
همین که حواس تون هست.یعنی آنچه که ۰۰۰گفت.وصف حال شما نیست.
من خودم.عمو حسن رو نقد کردم.و می کنم.چپ و راستی ام .شاهد.که بارها و بارها.این قضیه رو با هم مرور کردیم.که این نقدم.بحق و عدل باشه.
وقتی میگم.ایشان بهتان زدند.مدرکش هست.
وقتی میگم،ایشان متظاهر و ریا کارن.مدرکش هست.
نمی دونم؟۰۰۰چه فریبی خوردن؟
ومن.هیچ وقت .فکرش رو نمی کردم.دنیای مجازی.مثل دنیای خاله خان باجی ها باشه.رو پست ها و حرف و گفته های دیگران.صفحه گذاشته شه.
تو دنیای حقیقی.بابت همین.قضیه.همیشه از این جمع های زنونه و
چشم هم چشمی هاشون.فراری ام.
معمولا.آقایان غیبت نمی کنن.غصه ی خرید این و آن و تعویض دکور ...نمیخورن.
دنیا شون،با دنیای زنونه فرق داره،نصبت به نسوان،منطقی تر اند.
دنیای منم.به قول بابا گیان و خیلی ها.۵۰.پنجاهِ.
طبق شواهد.ومخاطبین کامنت گذار.اینجا هم.با احتیاط وبلاگ خانم ها رو خاموش می خونم.
چون هربار حرفی گفتم.به مذاق خانم ها خوش نیامد.
بگذریم.
والبته.ان شاءالله که.این کامنت و حرف هام.به کسی بر نخوره.نسوان واژه ی بدی نست..من هم ضد زن نیستم.ضد بی منطقی ام.
و ان شاءالله که.زین پس.کسی مورد اغفال واقع نشه.
بله.خدا خیلی بزرگ و صبوره...
خدا پشت و پناه همه ی ما باشه.وما رو آنی ب حال خودمون وا مگذاره....
وخیلی ممنون از توجه ی شما

کیهان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:04 http://Mkihan.blogfa.com

سلام و درود بر شما،امیر کیهان برارِ عزیزم

کاکتوس پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 00:25

کسی نیست
بیا زندگی را بدزدیم
آن وقت،
میان دو دیدار قسمت کنیم . .

دنیا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 23:10 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود عالی نگری عزیزم [قلب]

سپاااااااااااااس از حضورسبزت و ابرازلطف ومهرت

شاااااااااد باشی و سلامت وخوب

درود ها و سپاس ها،عزیزممم❤
دنیا بانوی مهربان،قربان لطف و محبت و معرفتت بلامیسر
شما هم شااااااااااادو سلامت و خوووووووب باشید همیشه:

مهرداد چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 22:42

هیچ هم صداش قشنگ نبود
صدای خودم قشنگتره

ازاون سالی که ،این فیلم پخش شد و
این سکانس رو تماشا کردم.به اشعار مرحوم سپهری،که امروز سالمرگش بوده.علاقه مند شدم.واونقدرررر.اتفاقات جورواجور.تو زندگی برامون افتاد که.
سال۸۷.هشت کتاب به دستم رسید.

سیمایِ شما هم خوب و قشنگه؛روله گیان

... چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 21:27

ریا،تظاهر،دروغ
خصلت بارز شما
فکر کردی بهش تا الان؟
بهش فکر کن،لااقل کمتر بقیه فریب میخورن.

نه .تا حالا فکر نکردم.ولی به ؛تهمت،افترا،بهتان
فکر میکنم،،، با درون خودم زندگی می کنم،کاری به کار قضاوت دیگران و دنیای خاله زنک شون ندارم.
و هر زمانی هم.سوالی شد.حرفی پیش آمد.مثل بچه ی آدم.راست و درستش رو گفتم.
و همانطوری که.خودم انسان کاملی نیستم.انسان ها رو هم به خوب و بدتقسیم نمی کنم.ضعف و توانایی شون رو.درکنار هم می بینم.
وممنون که.سه خصلت بارز ام رو به ام یاد آوری کردین‌ .که بهش فکر کنم.که لااقل بقیه فریب نخورن.
ان شاءالله که.همه ی دوستان عزیز.دوستان کامنت خوان .خاموش ها و روشن ها؟
لطفا توجه کنید؟کامنت "..."سه نقطه رو با دقت بخوانید. تا بفکر تر باشید.که منبعد.خیلی بیشتر.حواس تونو جمع کنید.که ان شاءالله هیچ کسی.مورد اغفال واقع نشه.
با تشکر.

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:39

درود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد