<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 5 + ارسال نظر
تنها شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:06 http://fdaeto.blogfa.com/

یه پا هنرمنده این خانوم. حفظ تعادل و چرخ عقب هم پنچره!

پس درست تشخیص گفته بودم.
بله.مادر هنرمند و وظیفه مندی هستند.

سپاس از توجه ی شما

مهرداد پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 20:48

یعنی چه جور تونسته تعادلش رو حفظ کنه

تمرکز.تمرکز.تمرکز.نترس و امتحان کن.

باشماق دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 22:03

با درود
چه تصویری
من هم لز این دوچرخه های مخصوص لحافدوز ها داشتم
ولی مثل ای آقا جرئت سوار شدن را نداشتم

درود بر شما
من از دوچرخه ،خیلی خوش ام میاد،خیلی...
وهمیشه ام،به آنهایی که صبح زود .می زنن جاده.حسد .ورزیدم.تماشای تور دو فرانس رو هم.خیلی دوست دارم.بابا گیان با اور لوردی که.۲۰۰ تومن خریده بود.،همه جای شهرمی چرخه:||

این آقا؟؟من فکر کردم.مامان بچه هاس
چوپان هم می ترسید،باباجی براش چرخ کمکی گرفته بود.کاش می شد،از سیاهکل تا دیلمان.رکاب زد

کیهان دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 21:54 http://Mkihan.blogfa.com

درود بر خاخور جانمان و سپاس بی کران که هستید و مرسی برای راهنمایی خییییلی خوبتان

درود بر شما عزیز برارجانمان،قربان لطف و معرفتتان.در پناه یزدان زنده و سلامت و سرافراز بمانید؛براره که م

دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:53

درود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد