<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نور و ظلمت...

نظرات 7 + ارسال نظر
صبیره یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 22:49

سلاااام عزیزم خوبین؟
الهی حال اجی و همه و همه ی عزیزانتون خوب و خوش باشه
همین دعای خیری که در حق ما داشتن رو برای خود اجی و عزیزان عزیزتون ارزومندم

سلااااااام بلامیسر.
اول از همه ؛ دل ام براتون تنگ شده بود
شکر خدا .حال همه ی عزیزان خوب و خوش و مادر مشغول وجین شالیزارها.. .
خیلی ممنون از احوالپرسی و حضور همیشه عزیزتون،عزیز دل ام
فدای مهر و معرفتت
وقتی اجی اشاره میکنه،بیا ببوسمت.من از جانب شما هم.اجی رو می بوسم.
خداوند اموات تونو رحمت کنهشما رو به اتفاق همه عزیزان عزیز .سلامت و سربلند حافظ و نگهدار باشه
مراقب خودتون باشید گل دختر جانم

باشماق شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 07:17

صبح به خیر
توی همین فکر بودم که برگردم و برایش خرید کنم
که یک آقای خوشتیپ و کم سن و سال دم گوشی باهاش صحبت کرد
به نظر رسید برای خرید به توافقاتی رسیدند
جوانمرد هنوز خیلی زیاد پیدا می شود
من فقط ناراحت از این بودم که هنوز در کشور ما نشانه ی آدمیت لباس زیباست

سلام ،
خیلی ممنون؛صبح شما هم بخیر و خوشی.

خیلی هم عالی.
دم فکر شما و آن آقا طیب الله انفسکم

بله.متاسفانه کشور ما هنوز اندر خم....

باشماق پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 23:49

با سلام
جالب است
مهربانو با دکتر من شش سال تفاوت سن دلرد
او یک دختر بیست و دوساله دارد
دختر من تازه قراره مادر بشود اگه خدا بخواهد
آدمها حریص اند
به قول دوستم که می گفت
شکم آدمی به قد یک مشت است
ولش کنی یک‌دشت است

برای خرید به رفاه رفتم
موقع خروج یک پسد چهارده پانزده سال زباله گرد را نمی گذاشتند داخل شود
او هم چقدر مظلومانه نگاه می کرد
میگفت قند می خواهم
طرف می گفت قند نداریم
از اینکه جلو ورودش را گرفتند خیلی پکر شدم

سلام بر شما
خداوند مهر بانو و دخترخانوم شما رو به اتفاق همه ی عزیزان عزیزشون همیشه سلامت و خوش و خُرم؛حافظ و نگهدار باشه



بله،آدم خودش.باعث گم شدن خودش میشه.اول خودشو ول می کنه.وآن وقت،تو اون دشت باتلاقی ای .که دوست تون فرمودند.،...


و خوش بحال آنهایی که.
تو مشت خودشون اند و...


کاشکی برمی گشتین و
براش می خریدین.

کیهان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 22:11 http://Mkihan.blogfa.com

برایتان بهترینها را آرزو می کنم
باور کن که همیشه دلنگرانتانم

قربانت عزیز برار جانم.
باورکنید همیشه شرمنده ی لطف و محبت و معرفتتانم.
سپاس بیکران بلامیسر

سیدعلی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 14:27 http://alihoseyni1364.blogfa.com/

سلام وقت بخیر میشه بگید کلیپ فلسفه خیام رو از کجا باید دانلود کنم اگه آدرس خاصی ندارید میشه برام ایمیل بفرستید،سپاس

سلام بر شما،
خیلی ممنون؛همه اوقات شما بخیر و خوشی
سپاس از حضور شما،لطفاً به این آدرس ؛

https://www.namasha.com/channel6668757542

تشریف ببرید

مهربانو پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:48 http://baranbahari52.blogsky.com/


فدای شما نازنین مهربانوی عزیزِ دل

مهرداد پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:07

هیچ هم قشنگ نیست

بذار ببینم
رده از لحاظ نظام مهندسی رده خطری هست برا زلزله

ها کاکو.خوب ببین.که خیلی ام قشنگ و بامزه اس

نظام مهندسی.بنیاد مسکن.همین ها.سروشکل شهر و روستا رو،یکی کردن.البته.در جریانی که. یو اس هم بی تقصیر نیست:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد