<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

132


نظرات 2 + ارسال نظر
روزهای خوب شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 09:06

به سرما هم خیلی حساسن



سیم کو چی هست

شرکت سیم کو بالغ بر 45سال تجربه سیم و کابل برق....،!
برگرد سیب!!o_O

روزهای خوب سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 12:49

من خیلی این درختارو دوس دارم

حس خیلی خوبی دارم وقتی میبینمشون

یادمه بچه بودم یه میدون تو متل قو بود یه ققنوس وسطش بود چن تا از این نخلا کنارش

هر موقع با بابام رد میشدم محو تماشای اینا بودم

خدا رحمت شون کنه
عزیزم قربان آن مخیله ی تان شوم
.
نخل هستن ؟
اینا برای شرکت سیم کو هست! از بدو تاسیس کاشته شده!
ایضا چنار های شهر مون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد