<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

خوج!

نظرات 3 + ارسال نظر
سیب جان مامان باران یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 12:47

اره بازار محلی بود

اره من سبزش رو دوس دارم که ترده به بههههههههههه

اوه...گریه نکنT_T
فرنازجون ؟دسمال ببر واسه سیبT_T

جلبک خاتون شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 17:32 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

این گلابیه؟ :)))

خوب نگاه کنین!!متوجه میشین :)

روزهای خوب شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 15:43

خوج شبیه گلابیه ؟
من یکم سبزش رو خوردم
همینه آیا ؟

اومده بودیم رودسر 3 ماه پیش بود فک کنم با داماد مهدی اینا

اونجا کنار خیابون میفروختن اخ دلم میخواست بخرم نزاشتن که

اینا چند نوع داره...رسیدن شونم باهم فرق میکنه..یعنی زود رس..دیررس داره! ایضا مزه هاشون.
سبزش هم خیلی خوشمزه اس...ما امسال کنارخیابون گرفتیم..بازار محلی هم گرفتیم.جاتون خالی..
چرا نزاشتن؟!
گلابی نیست :-Pخوج پیوندی هستش! ترد و آبدار..کارد بهش بخوره..چکه میکنه
رودسر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد