<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

140

نظرات 5 + ارسال نظر
سیب ترش سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 14:13

همون صب عکسشونو گذاشتم بک گراند کامپیوتر شرکت

دهنی بازنما سیب ترش جان
نفس بکش!
ماشاااله
ماشاالله

سیب ترش سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 14:11

اینا قند عسل منن دیگه

ناااس منن

مهدی رو هم اینجوری ناز میکنم

ماشاالله ماشاالله...
مسواک زدی؟
:-X

لیلا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 13:53

ای جان چه شیرین
اینستا!!!!!!

جانتان بی بلا:-*
اینستا دگر چیست

لیلا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 13:52

واسه عکسات عنوان بذار
اینستا یادت نره

لیلا بانو جان :-*
ما شما رو دوست میداریم
عنوان هم گاهی گذاردیم...ولیکن بیشتر دوست بداشته ایم بیننده محترم خود بگوید هرآنچه دوست میدارد...(تفاوت سلیقه ها و نظرها رو دوست داریم )
مثلا ما هنگام تماشای آلبوم و گالری تصاویر دوستان و.....پلی هایه ذهنی میشویم.
گاهی خاطره ای..گاهی موسیقی.. گاهی عنوانی..،!..درمخیله مان شلنگ تخته ناک میشود
گاهی هم تصویر سازی های علمی تخیلی و...داستانی هیجانی

روزهای خوب سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 09:48

ناناااااااااااااااااااااااس منننننننننننننننننننننهههه عسسسسسسسسسسسل من

خوشجل من چشاشوووووو
ای خدااااااااااا جوجه هاشوو جانمم

من الان میمیرم از خوشحالی

اوووه...سیب جان:-*
پلی ذهنی بشدیم ما T_T
اول
سیب جان:-*
ترحم کن،
نه بر من
بر چناران بلند باغ حیدر....
دویم
سیب جان:-*
مثه مامانا بود!ناااااااس من ی:):-*
اینان مخصوص قندعسل هاس....به خدا کهo (∩ ω ∩) o

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد