<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

صدای سنگ!

نظرات 1 + ارسال نظر
... شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 21:12 http://www.faslesardeman.blogsky.com/

چه گوش تیزی!
من صدای سنگ رو نمی شنوم ولی انگار یه زمزمه مبهمی به گوشم می رسه که میگه: چه خوب که سنگ شدم و انسان نشدم!

حس بساوایی
بعضی صدا ها لمسی هست (البته از نظر من ) وقتی سنگ ریزه ها رو میگیرم تو مشتم زمزمه میکنم ؛* من گاهی اوقات مجبورم
به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم
چقدر خیالش آسوده است
چقدر تحمل سکوتش طولانی ست
چقدر...
*سید علی صالحی
وخیلی زمزمه های دیگر....
...شما با سکوت غریبه نیستین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد