<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

(...)



قاصدک 


ابرهای همه عالم 

          

          شب و روز 


در  دلم می گریند...



*اخوان ثالث*

نظرات 2 + ارسال نظر
روزهای خوب چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 15:52

خخخ
هد هد خوب سنتی دوس دارم :))))))))) با کبوتر عشقولانه در کنیم از خودمونیم

من خاله دختر دارم ولی به چه دردی میخوره اخه

مغزش تعطیل شده بنده خدا

قهر میباشیم

سیب جانه سنتی پسند من:-* بپیچان شان عجیجم
.
من خودم خاله دخترجانه مغر تعطیل هستم که

قهر بودن رو دوست ندارم.ولی گاهی آدم مجبور هس T_T.

روزهای خوب چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 12:02

این رو مجرد بودم برام یکی sms کرد ه بود که یادم نیست شاید دخترخاله بوده


یادش بخیر

چرا من خاله دختر ندارم آخه

یادش بخیر
زمان ما هدهد پیغام رسان ببوده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد