<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

(...)


همین جا،نزدیک به همین میلِ همیشه ی رفتن 

انگار که باد بادکی از یاد رفته بر خارِ خوش باور 

چشم به راهِ کودکانِ دبستانیِ دور 

هی بی قراریِ غروب را تحمل می کند 

اما کسی دور تر از بادِ نابَلَد 

عده ای آشنا 

مشغولِ  چراغانی کوچه تا انتهای آینه اند،

انگار شبِ دیدارِ باران و بوسه نزدیک است.




تو هی زلال تر از باران،

نازک تر از نسیم،

دلِ بی قرار من، ر ی را!



رو به آن نیمکتِ رنگ و رو رفته

بال بوته ی بابونه...همان کنارِ ایستگاهِ پنچ شنبه ،

همانجا نزدیک به همان میلِ همیشه ی رفتن!


اگر آمدی ،می دانستی 

چرا همیشه،رفتن به سوی حریمِ علاقه آسان و 

باز آمدن از تصرفِ بوسه دشوار است!

پس من اینجا چه می کنم؟

از این چراغ شکسته چه می خواهم!؟


اینجا هیچ کدام ازاین همه پنجره ی پلک بسته ی غمگین هم نمی داند 

کدام ستاره در خوابِ ما گریان است.


*سید علی صالحی*


نظرات 4 + ارسال نظر

چرا بعضیا اینجورین؟؟؟
مردک ده میان راه ندَاید سراغ کدخدایه گیفت
معنی: کسی که عرضه کاری رو نداره بهانه بیجا میاره .
چرا الکی مطالب وبسایت هارو تایید نمیکنن؟؟؟من از اواسط اسفندماه 1398 هستم که مطلبم داخل یه سایتی تایید بشه،اینام برن بمیرن با این عرضه شون
فقط اینم بگم که من گیلکی نیستم.
فقط سریع جواب بدین.......

چه عرض کنم والا؟
خدا نکنه،ایشلا اینا تغییر روش بدن و
کد خدا خودش بهشون پیغموم بفرسته


ببخشید که باتاخیرپاسخ گفتم/رفته بودم روستا پدرمو ببینم

کبری جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 11:48 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

آجو وبلاگم رو مسدودش کردند یکی دیگه درست کردم خودمم نمی دونم چرا همچین شده و...
http://daryamkdj24.persianblog.ir/

مسدود!!!

کبری پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 22:43 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

آجو جونــــــــــــم امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشید


خدایا شکرت

کبری پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 22:41 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت اجی بارانی جونمممممممممم

وعلیکم سلام ،کبری بانو جانم
احوال شریف
شومه کو ؟امی ولایتون کو؟
چره تی وبلاگ آمون نشاء

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد